Autor: wtm
Dodany 29.12.2009 22:51
Zaległość. Przeczytane we listopadzie:
● Connie Willis: „Przewodnik stada” [4]
● Małgorzata Kalicińska: „Dom nad Rozlewiskiem” [4]
● Adam Słodowy:...
Autor: wtm
Dodany 18.11.2009 13:09
Przeczytane we październiku:
● Connie Willis: „Zaćmienie” [3+]
● A.N. Roquelaure (Anne Rice): „Przebudzenie śpiącej królewny” [2]
● Władysław Kopal...
Autor: wtm
Dodany 19.10.2009 12:36
Historia smaku: Jak warzywa i przyprawy budowały fortuny, wywoływały wojny i wpędzały ludzi w szaleństwo / Bryan BRUCE
***
Podróż po różnych kontyne...
Autor: wtm
Dodany 19.10.2009 12:30
Przeczytane we wrześniu:
Gordon R. Dickson: „Smok i jerzy”
Iris Murdoch: „Dzwon”
Anne McCaffrey: „Statek, który śpiewał”
Walter Moers: „Miasto Ś...
Autor: wtm
Dodany 20.09.2009 14:38
Przeczytane w sierpniu:
Anne McCaffrey: „Killashandra”
Anne McCaffrey: „Kryształowa więź”
Ewa Białołęcka: „Naznaczeni błękitem cz. 1”
Ewa Biało...
Autor: wtm
Dodany 10.08.2009 17:03
Przeczytane w lipcu:
● Alexander Pechmann: "Biblioteka utraconych książek"
● Stuart Kelly: "Księga ksiąg utraconych"
● "To, co najlepsze w SF 2" (a...
Autor: wtm
Dodany 12.07.2009 20:18
Przeczytane w czerwcu:
● P.G. Wodehouse: „Wielce zobowiązany, Jeeves”
● Louise Welsh: „Cięcie”
● Patrick Rothfuss: „Imię wiatru”
● Agatha Ch...
Autor: wtm
Dodany 04.06.2009 08:01
Przeczytane w maju:
Wojciech Kuczok: „Senność”
Dennis Cooper: „Żer”
Anne Fadiman: „Ex libris”
Jakub Ćwiek: „Kłamca”
Ewa Białołęcka: „Tkacz ...
Autor: wtm
Dodany 02.05.2009 18:34
Przeczytane w kwietniu:
Ted Dekker: Błysk
C.S. Friedman: Nadejście nocy
P.G. Wodehouse: Dewiza Woosterów
Marian Pankowski: Matuga idzie
Agath...
Autor: wtm
Dodany 04.04.2009 16:09
W marcu:
DBC Pierre: Vernon
Katarzyna Grochola: Trzepot skrzydeł
Antoni Romanowicz: Nie znany świat
Agatha Christie: Zagadka Błękitnego Ekspresu
...
Autor: wtm
Dodany 03.03.2009 17:04
Przeczytane w lutym:
David Foenkinos: Siostrzeniec Kundery
Lisa Papademetriou, Chris Tebbetts: Chłopak czy dziewczyna?
C. S. Friedman: Świt Czarneg...
Autor: wtm
Dodany 03.02.2009 17:10
Przeczytane w styczniu:
Agatha Christie: Wielka czwórka
Mati Unt: Żegnaj, rudy kocie
James Herriot: Kocie opowieści
L.J. Braun: Kot, który bawi...
Autor: wtm
Dodany 05.01.2009 09:15
Przeczytane we grudniu:
Agatha Christie: Tajemnica Bladego Konia
Ursula K. Le Guin: Czarnoksiężnik z Archipelagu
Jerzy Andrzejewski: Teraz na ci...
Autor: wtm
Dodany 01.12.2008 09:41
Przeczytane we listopadzie:
Gerald Durrell: Moje ptaki, zwierzaki i krewni
Gerald Durrell: Ogród bogów
Sōseki Natsume: Sedno rzeczy
Nenad Veličk...
Autor: wtm
Dodany 10.11.2008 12:07
Przeczytane we październiku:
Agatha Christie: Morderstwo na plebanii
Mark Haddon: Dziwny przypadek psa nocną porą
Tadeusz Olszewski: Zatoka Ostó...
Autor: wtm
Dodany 02.10.2008 09:00
Przeczytane we wrześniu:
Irena Matuszkiewicz: Nie zabijać pająków
Mercedes Lackey: Sługa magii
Reinaldo Arenas: Zanim zapadnie noc
Robert Stille...
Autor: wtm
Dodany 03.09.2008 08:56
Przeczytane w sierpniu:
Agatha Christie: Zwierciadło pęka w odłamków stos
Lynn Flewelling: Na tropach ciemności
Mariusz Cieślik: Śmieszni kochank...
Autor: wtm
Dodany 01.08.2008 13:22
Przeczytane w lipcu:
Italo Calvino: Jeśli zimową nocą podróżny
Stanisław Lem: Dzienniki gwiazdowe (po raz kolejny; ocena pozostaje, natomiast ta ed...
Autor: wtm
Dodany 04.07.2008 09:41
Przeczytane w czerwcu:
Richard P. Feynman: A co ciebie obchodzi co myślą inni?
Umberto Eco: Drugie zapiski na pudełku od zapałek
Jonathan Carroll: ...
Autor: wtm
Dodany 04.06.2008 15:39
Z pozycji przeczytanych w maju taki oto zestaw się ułożył:
Scott Turow: Uznany za niewinnego (z biblioteczki rodziców)
Richard P. Feynman: Pan rac...