Autor: asia_
Dodany 30.10.2018 23:15
Miłoszewski zdecydowanie umie pisać. Tworzy wiarygodnych bohaterów, wciągającą intrygę (no, w "Uwikłaniu" jeszcze trochę przynudzał miejscami, ale pot...
Autor: asia_
Dodany 23.09.2016 10:53
Kilka tygodni temu w napadzie szaleństwa kupiłam sobie cykl "Miecz Prawdy". Nie pierwszy tom na spróbowanie, tylko od razu komplet (bez prequeli), 15 ...
Autor: asia_
Dodany 16.06.2016 00:09
Życie Pi było dla mnie pewnym rozczarowaniem, głównie z powodu przesadnie ambitnych deklaracji autora.
Po pierwsze, jeśli ktoś usiłuje sprzedać mi ...
Autor: asia_
Dodany 27.04.2016 18:48
"- Zamiast zajmować się śledztwem mam odrabiać rachunki? Super.
- Masz czternaście lat i już robisz rachunki?
- Mówiłam ci, że uczę się według progr...
Autor: asia_
Dodany 31.08.2015 13:04
Od dłuższego czasu praktycznie nie zdarza mi się wracać do książek, które już przeczytałam. Tyle jest przecież książek, których jeszcze nie znam, a kt...
Autor: asia_
Dodany 25.03.2015 23:12
Jest rzeczą powszechnie wiadomą, że Grey ma pięćdziesiąt twarzy. Pięćdziesiąt twarzy Greya ma natomiast według mnie cztery fazy.
Strony 1 - 120: ...
Autor: asia_
Dodany 30.08.2014 21:38
"Mały budzik brzuchaty
- Drr, drr!... - woła co ranka."
- tak zaczynała się jedna z moich ulubionych książeczek z dzieciństwa. Zegar jest wierszykie...
Autor: asia_
Dodany 06.12.2013 21:58
Na początek muszę się przyznać, że przeczytałam dopiero dwie książki z cyklu Zofii Staneckiej o Basi: Basia i podróż i Basia i moda. Mogłoby się wydaw...
Autor: asia_
Dodany 13.01.2013 22:19
Ta czytatka jest kontynuacją konkursowej dokumentacji prowadzonej do końca 2012 roku przez paren w czytatce Konkursy, konkursiki... i wszystko to, ...
Autor: asia_
Dodany 15.08.2012 21:56
1. Infoszok - 5,0.
Akcja mnie wciągnęła, czytałam szybko, aż pod koniec książki zorientowałam się, że... właściwie prawie nic się jeszcze nie wydar...
Autor: asia_
Dodany 18.07.2012 17:25
1. Znaczy Kapitan - 5,5.
Miałam tę książkę od lat. Wiedziałam, że kapitan ciągle mówił "znaczy", i że była to ulubiona lektura mojego dziadka. Ale ...
Autor: asia_
Dodany 15.06.2012 23:07
1. Moulin Rouge: Powieść o życiu Henryka de Toulouse-Lautreca - 5,0.
Bardzo dobrze napisane, zupełnie jak u Irvinga Stone'a. Losy Henryka są jednoc...
Autor: asia_
Dodany 12.05.2012 01:04
1. Nana - 5,0.
Początek książki, do końca przyjęcia u Nany, trochę mnie znudził dłużyznami; może to kwestia moich wygórowanych oczekiwań co do tego...
Autor: asia_
Dodany 08.04.2012 00:03
1. Erynie - 3,5.
Z "Eryniami" spotkałam się w dość zabawny sposób. Poszłam do zegarmistrza odebrać zegarek z nową bransoletką - niby prosta sprawa,...
Autor: asia_
Dodany 07.03.2012 13:33
1. Martin Eden - 5,0.
Bardzo dobrze czytało mi się tę książkę tuż po lekturze "Żeglarza na koniu". Nie było zaskoczeń, wiedziałam, jak wszystko się...
Autor: asia_
Dodany 09.02.2012 21:03
1. Miecz Gościwita - 4,5.
Kolejna historyczna przygodówka, której akcja toczy się w starożytności na terenach przyszłej Polski. Zbiegły z Rzymu nie...
Autor: asia_
Dodany 20.01.2012 16:50
1. Milion przygód - 5,0.
Zgodnie z tytułem, masa przygód Alicji i jej przyjaciół. Tym razem w tarapaty zwykle wpada Paszka, a Alicja musi go ratowa...
Autor: asia_
Dodany 10.12.2011 23:28
1. Początki fortuny Rougonów - 4,0.
Rodzina Rougonów, marząca o wzbogaceniu się, zdobyciu uznania i poważania, dostaje swoją szansę dzięki przewrot...
Autor: asia_
Dodany 07.12.2011 21:22
1. Pluto: Tom 3 - 5,0.
W tym tomie dużą rolę gra Uran, siostra Atoma, odznaczająca się niezwykłą empatią. Pojawia się pacyfista Epsilon, a także sa...
Autor: asia_
Dodany 14.10.2011 18:03
1. Pożegnania - 5,0.
Akcja pierwszej części toczy się tuż przed wojną, drugiej - pod koniec wojny (po powstaniu warszawskim). Świat ulega nieodwrac...