Pisanie? To nie takie proste ludziom czas zajmować.
(Znalezione przez Mariusza Szczygła w zeszycie pacjentki szpitala psychiatrycznego)
Lektury bez polskich wydań:
- Burley William John, Wycliffe and The Three Toed Pussy, 1968 - styczeń 2023 - 4
- Burley William John, Wycliffe and Death in a Salobrious Place, 1973 - grudzień 2015 - 5
- Colgan Jenny, Sunrise by the Sea - sierpień 2023 - 3,5
- Deary Terry, The Gorgeous Georgians, 1999 - marzec 2023 - 3
- Edwards-Jones Imogen, My Canape Hell, 2000
- Fiddy Roland, The Fanatics Guide to Dads - styczeń, 2020
- Hearn Hill Bonnie, Intern, 2003 - kwiecień 2017 - 4,5
- Hill Susan, A Kind Man, 2011 - marzec 2018 - 5
- Hoag Tami, Still Waters, 1992 - luty 2018 - 4
- Janger K., Korenblit M., Until We Meet Again. A True Story of Love and Survival in the Holocaust, 1983
- Jesse F. Tennyson, Murder and Its Motives, 1924
- Johnston Dough, Crash Land - styczeń, 2020
- Kasius Jennifer - Agatha Christie's Miss Marple. The Complete Novels in One Sitting - luty, 2019
- Matthews Carole, More to Life than This, 1999 - listopad 2016
- Neill Fiona, What the Nanny Saw, 2004 - 2013, 14?
- Norton Graham, A Keeper, 2018 - lipiec. 2021- 4,5
- Norton Graham, Holding, 2016 - grudzień 2018
- Norton Graham, Home Stretch, 2020 - sierpień 2021 - 6
- Norton Graham, The Swimmer, kwiecień 2022 - maj 2022 - 4
- Schenkar Joan, The Talented Miss Highsmith. The Secret Life and Serious Art of Patricia Highsmith, 2009 - 2015 - 5
- Wilson Andrew (ur. 1967), Beautiful Shadow: A life of Patricia Highsmith, 2003 - 2015 - 5
Autor: ahafia
Dodany 05.06.2021 12:26
1. /7/ Opowiedzcie, jak tam żyjecie
Wątek towarzyszenia mężowi podczas jego ekspedycji archeologicznych pojawił się w autobiografii pisarki i od razu...
Autor: ahafia
Dodany 04.05.2021 13:46
Bardzo się na Gure: Historie z Kraju Basków cieszyłam, bo Hiszpanię już trochę znam, a jej północ, w tym Kraj Basków wspominam wyjątkowo dobrze, miała...
Autor: ahafia
Dodany 29.04.2021 14:18
1. Malcolm i ja czyli Rozkosze posiadania kota
Kiepsko u mnie ostatnio z czytaniem, więc na początek roku wybrałam pozycję kojarzącą się z czymś mi...
Autor: ahafia
Dodany 03.01.2021 13:40
1. /34/ Farsa panny Heni - 2,5
2. /35/ Czarny Bóg - 3,5
Obie powieści w jednym tomie. Lata wydania to 1890 i 1892.
Pierwsza to irytująco egzaltowa...
Autor: ahafia
Dodany 29.11.2020 19:40
Musiało minąć pół roku, żebym znowu mogła czytać. Miesiąc dość udany, po połowie za sprawą akcji czytaj.pl oraz porządków w cudzej biblioteczce.
1....
Autor: ahafia
Dodany 08.11.2020 12:08
1. /24/Jaśnie Panicz /5/
W sierpniu 1939 roku, trzydziestopięcioletni Witold Gombrowicz wziął udział w dziewiczym rejsie transatlantyku Chrobry z Po...
Autor: ahafia
Dodany 09.08.2020 11:48
Czytelniczo nie ma się czym chwalić, bo mało i bez fajerwerków. Przyszłość też nie zapowiada się różowo w tym względzie, ale może mnie zaskoczy.
1....
Autor: ahafia
Dodany 31.05.2020 14:50
Ostrzeżenie!
Przeczytałam poniższy tekst po ponad miesiącu i teraz mam wrażenie, że to jeden wielki spojler, więc jeśli to czytasz, to robisz to na ...
Autor: ahafia
Dodany 30.04.2020 16:42
1. /12/ Własność
Południe Stanów, wielkie plantacje, czarni niewolnicy i ich biali właściciele. Jest to świat widziany oczami zgorzkniałej i nieszczę...
Autor: ahafia
Dodany 28.04.2020 22:08
Stulecie się dopiero na dobre rozkręciło, a brytyjski The Guardian już publikuje listę najlepszych stu książek tego wieku, jakby nic więcej miało już ...
Autor: ahafia
Dodany 25.04.2020 13:42
Dwie książki, dwie społeczności, dwa spojrzenia: Mazel tow: Jak zostałam korepetytorką w domu ortodoksyjnych Żydów i Unorthodox: Jak porzuciłam świat ...
Autor: ahafia
Dodany 05.04.2020 15:00
1. /6/ "The Lottery" z tomu Loteria czyli Przygody Jakuba Harrisa
Na opowiadanie trafiłam na internetowej stronie New Yorkera, w którym to ukazało si...
Autor: ahafia
Dodany 06.02.2020 15:59
1. Aksamitne pazurki
Pierwszy tom serii z Perrym Masonem - adwokatem od spraw trudnych i beznadziejnych. Dobry, klasyczny kryminał z gatunku, który p...
Autor: ahafia
Dodany 31.12.2019 13:12
Nie udał mi się grudzień, czytelniczo był kiepski i nudny. Miałam ochotę na czytadła, ale nie spodziewałam się, że tak źle trafię. Miłym przebłyskiem ...
Autor: ahafia
Dodany 03.12.2019 19:01
1. /50/ Skaza
Po książce sensacyjnej nie oczekuję wiele: jedynie rozrywki oraz nieobrażania inteligencji i zdrowego rozsądku czytelnika. Małecki z gr...
Autor: ahafia
Dodany 02.12.2019 23:47
W tytule zawiera się mój ambiwalentny stosunek do książki, bo Chrobot: Życie najzwyklejszych ludzi świata najpierw mnie zdenerwował wykorzystywaniem z...
Autor: ahafia
Dodany 01.12.2019 15:17
Dawno żadna książka nie zaskoczyła mnie aż tak bardzo i to podwójnie: i treścią i moim nią zauroczeniem, bo z Muminkami łączyła mnie długoletnia niech...
Autor: ahafia
Dodany 03.11.2019 20:36
Jest listopad i ruszyła coroczna akcja darmowego dostępu do 12 książek - przez cały miesiąc. Są ebooki i audiobooki, coś dla starszych i młodszych, tr...
Autor: ahafia
Dodany 03.11.2019 20:27
Dwa miesiące czytelniczej zapaści, której nie umiem wytłumaczyć, choć możliwe, że to przemęczenie. Coś tam czytałam, ale częściej zaczynałam niż kończ...
Autor: ahafia
Dodany 31.08.2019 11:19
Sierpień bardzo rodzinno - podróżniczy z jasnym czytelniczym rozbłyskiem, trafiłam bowiem na stoisko 'Czułego Barbarzyńcy' w drodze i popadłam w stupo...