Autor: @nat@
Dodany 07.06.2016 12:25
1. Tajemniczy ogród
Ciepła, mądra, wzruszająca opowieść. Czyta się ją jak cudowną baśń dla dzieci, którą można by opowiedzieć przed snem. Przez kilka...
Autor: @nat@
Dodany 13.05.2016 10:11
Złączone 2 miesiące w jedną czytatkę to efekt braku wystarczającej ilości czasu na książki :( Marzec był więc tak ubogi, że na odrębny wpis zwyczajnie...
Autor: @nat@
Dodany 01.03.2016 09:54
Powoli wkręcam się w kolejny czytelniczy rok, a więc jest poprawa w stosunku do stycznia, gdzie mój umysł był zamroczony i bardzo (jak na niego) antyk...
Autor: @nat@
Dodany 02.02.2016 09:52
Z nieco większym trudem niż w ubiegłym roku, rozpoczynam kolejną próbę przeczytania 52 książek w 12 miesięcy. Zeszłoroczna była zdecydowanie udana, a ...
Autor: @nat@
Dodany 01.01.2016 16:40
Bardzo ubogi miesiąc, jeśli chodzi o poznawanie kolejnych powieści, jednak biorąc pod uwagę całkowity brak czasu - i tak jestem zadowolona.
1. Dram...
Autor: @nat@
Dodany 07.12.2015 21:18
1. Rozwiane cienie - 5,0
2. Pocałunek śmierci - 5,0
3. Ono
Do mnie nie trafiło. Dobrze wykreowane postacie bohaterów, proces zmiany myślenia E...
Autor: @nat@
Dodany 04.11.2015 13:48
Ten miesiąc uznaję za bardzo udany, wiele nowo poznanych książek, choć powstrzymam się od skomentowania kolejnych części "Wampirów z Morganville". Mog...
Autor: @nat@
Dodany 02.10.2015 13:44
1. Tylko Manhattan
Lekka, dość niekonwencjonalna powieść obyczajowa. Wciąga, choć zawiera niewiele akcji (jak to obyczaj). Przyjemność czytania spowo...
Autor: @nat@
Dodany 13.09.2015 19:44
Sierpień bardzo mało owocny, z racji braku czasu i poniekąd także chęci na czytanie.
1. Obserwator
Ciekawa intryga, niespodziewane zwroty akcji ...
Autor: @nat@
Dodany 15.08.2015 16:21
1. My, dzieci z dworca Zoo
Moim zdaniem przeciętna. Owszem, wstrząsające, żeby tak młoda dziewczyna przeszła już w życiu tyle nieciekawych jego asp...
Autor: @nat@
Dodany 12.07.2015 22:58
1. Mroczny kochanek
Powieść powiedziałabym, że z gatunku paranormal romance mieszane z thrillerem/sensacją. Pisana językiem o wiele zbyt prostym, nie...
Autor: @nat@
Dodany 31.05.2015 19:45
1. List w butelce
Bliska znajoma poleciła mi ją, wiedząc o mojej awersji do romansów, więc uznałam, iż musi to być coś naprawdę "wow". Przyznaję, czy...
Autor: @nat@
Dodany 02.05.2015 16:25
1. Pamiętnik nastolatki 5
Trafił do mnie przypadkiem, bo poprzednie części czytałam jakieś 2 lata temu. Nic specjalnego, fabuła sztuczna, główna boha...
Autor: @nat@
Dodany 31.03.2015 21:46
Nauka, życie towarzyskie i zdecydowany brak wolnego czasu spędzanego w samotności skutkują ogromnym zadziwieniem, jak udało mi się kolejny miesiąc poc...
Autor: @nat@
Dodany 01.03.2015 14:17
Pomimo zdecydowanego braku wolnego czasu, kolejny miesiąc nowego roku był niemniej owocny od pierwszego.
1. Prosta metoda: Jak skutecznie rzucić p...
Autor: @nat@
Dodany 01.03.2015 14:01
Z racji, że moim ambitnym celem książkowym na ten rok jest przeczytanie przynajmniej 52 pozycji z listy "zdecydowanie must read", postanowiłam przełam...