Ostatnio dodane książki

Książki zaklasyfikowane do:
Termin dodania:

27.11.2015

Czytaj więcej

26.11.2015

  • Tytuł: Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu
  • Autor: Kotler Philip
  • Tłumacz: Bartołd Robert
  • Kategoria: Literatura naukowa i popularnonaukowa
  • Gatunek: ekonomia
  • Forma: esej (szkic literacki) / zbiór esejów (szkiców)
  • Język oryginalny: angielski
  • Rok pierwszego wydania: 2004
  • Rok pierwszego wydania polskiego: 2004
  • Do BiblioNETki wprowadził(a): Farary
Wpływ Philipa Kotlera na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Ukończył ekonomię na University of Chicago, doktoryzował się w Massachusetts Institute of Technology. Jest profesorem Wydziału Marketingu Międzynarodowego Kellogg School of Management, jednej z najlepszych uczelni ekonomicznych świata. Kotler opublikował ponad sto artykułów naukowych i wiele książek, które znane są również polskiemu czytelnikowi. Jest laureatem cenionych nagród, m.in. Nagrody im. Paula Converse'a i Nagr...
Czytaj więcej

24.11.2015

  • Tytuł: Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
  • Autor: Scott David Meerman
  • Tłumacz: Błaż Agata
  • Kategoria: Literatura naukowa i popularnonaukowa
  • Gatunek: ekonomia
  • Forma: skrypt / podręcznik
  • Język oryginalny: angielski
  • Rok pierwszego wydania: 2014
  • Rok pierwszego wydania polskiego: 2015
  • Do BiblioNETki wprowadził(a): agnesines
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, "asystentów klienta" atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. "Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?" chciałoby...
Czytaj więcej
Yanis Varoufakis, który jako minister finansów pogrążonej w kryzysie Grecji przeciwstawił się najpotężniejszym instytucjom finansowym na świecie, obala w swojej fascynującej książce najważniejsze mity dotyczące obecnego kryzysu globalnej gospodarki. Według Varoufakisa kryzysu nie spowodowała tyle chciwość bankierów czy też zła regulacja sektora finansowego, lecz przede wszystkim pozycja Stanów Zjednoczonych, które od lat 30. XX wieku niczym starożytny Minotaur otrzymywały daniny od całego świata...
Czytaj więcej

23.11.2015

Błyskotliwa książka, od której niepodobna się oderwać. Dlaczego narody przegrywają odpowiada na pytania trapiące specjalistów od stuleci: dlaczego niektóre narody są bogate, a inne biedne, dlaczego tak je różnicują majętność i ubóstwo, zdrowie i choroba, dostatek i głód? Co o tym decyduje? Kultura, klimat, położenie geograficzne? A może niewiedza, jak uprawiać politykę? Prosta odpowiedź brzmi: nie. Żaden z tych czynników nie jest determinantą wyznaczającą los społeczności, gdyby bowiem tak...
Czytaj więcej
  • Tytuł: Ubóstwo a postęp
  • Autor: Lal Deepak
  • Tłumacz: Lang Jacek
  • Kategoria: Literatura naukowa i popularnonaukowa
  • Gatunek: ekonomia
  • Język oryginalny: angielski
  • Rok pierwszego wydania: 2013
  • Rok pierwszego wydania polskiego: 2015
  • Do BiblioNETki wprowadził(a): realistasgh
Deepak Lal stawia tezę o redukcji masowego ubóstwa. Ubodzy na całym świecie szybko doganiają zamożnych pod względem zdrowia, wykształcenia i długości życia. Na podstawie badań prowadzonych w wielu regionach świata Deepak Lal obala przekonania co do postępu gospodarczego. Autor odrzuca między innymi obliczenia Banku Światowego wyolbrzymiające skalę ubóstwa i opisuje rzeczywistość państw rozwijających się. Przestrzega przed wskrzeszaniem zdyskredytowanych teorii, np. koncepcji błędnego koła ubó...
Czytaj więcej
Czytaj więcej

21.11.2015

Czytaj więcej
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: