Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
BINGO!! Serdeczne dzieki :D
ooo.... Grzesia Turnaua też słucham!! Uwielbiam tego pana! ach... ;))
Ja zaczynałam od "Gry w klasy". Pożyczyła mi ją koleżanka z komentarzem, że ona widzi, że to coś wartośiowego, ale jeszcze do tego nie dorosła i nie doczytała do końca. To mnie zaintrygowało i... wsiąkłam zupełnie! Pierwsze czytanie - wg numerów rozdziałów. Spróbuj. :-) Możesz też zacząć od opowiadań, Muza wydała takie ładne dwutomowe wydanie, w serii Galeria.
Mam. Słucham. Zachwycam się. Dziękuję.:-)
Ja też jestem uzależniony... poważnie i nieuleczalnie. Bynajmniej leczyć też nie próbuję:)
To już 10 miesięcy! Ja też się wpisuję na listę Biblionetkoholików.
Nie martw się, za 5 lat na pewno wciąż tu będziesz - od B-netki nie sposób się uwolnić. :D
Od 5 lat. Trochę historii i linek :-) https://www.biblionetka.pl/czytatka.asp?cid=25590
Lasthia - jestem anonimowym biblioNETkoholikiem, co bardzo mnie cieszy!! ;-)
Od dwóch miesięcy nie mogę się oderwać... ;-) A właściwie od kiedy istnieje Biblionetka?
mnie też zdarza się płakać ze wzruszenia. Obcowanie z muzyką, która tak silnie przekazuje emocje jest czymś wyjątkowym; nie wszyscy mają to szczęście. Mam na myśli to, że np. słuchając Vivaldiego słyszę śpiwe ptaków, a moja druga połowa ni w ząb tego nie łapie...
cześć wam jestem nowa ale również chętnie czytam a to moja lista na maj (kolejność przypadkowa) :) Magie O'Farrell - "Ten Dystans" Manuela Gretkowska - "Kabaret metafizyczny" Jackie Collins -"żony hollywood II Nowe pokolenie" Mathew Pearl -"Klub Dantego" Yann Martel - "życie Pi" Nora Roberts - "Willa" Amy Yurk - Zbawienna miłość" pozdrawiam...
W tym miejscu, każdy kto ma tylko ochotę, może zorganizować krótki quiz dla innych. Może to być fragment książki czy wiersza do odgadnięcia, kawałek życiorysu jakiegoś pisarza, poplątane tytuły, które trzeba rozplątać… możliwości moc, a inwencja należy do tej osoby, która przygotuje zabawę. Każda forma zabawy mile widziana :-) Odgadujemy tu na Forum, w komentarzach pod konkursem. Kto pierwszy ten lepszy… Przy niepełnych odpowiedziach o zwycięz...
Najbardziej wzruszyła mnie śmierć Rudego i Alka z "Kamieni na szaniec" oraz Bronka Lota, Andrzeja Morro i Rafała z "Zośki i Parasola". Popłakałam się też czytając o śmierci Dumbledore'a.
Tylko pozazdrościć wam tak długiego stażu.
Racja, Maxim, zapomniałam o węgierskiej Pepicie - miałam wszystkie rapsodie Liszta; wspaniałe!:-)
lody Bambino
A ja Pottera lubię, chociaż może nie tyle książki Rowling, co fanfiki do nich. ;-) Filmu nie widziałam żadnego. :P
Ósmy miesiąc z przecudownym uzależnieniem!!!:-)))
Zgadzam się z Tobą. Poprzednie części mnie nie zadowoliły, ale ostatni film był naprawdę dobry.
Ja też mam w planach wyjazd do Irlandii- zarobić trochę i podszlifować język. Zastanawiam się też nad stażem, tylko że wtedy z wyjazdu byłyby nici. A poza tym będę balować i korzystać z życia:))
Może chodzi o "Krainę wódki" Mo Yana?
dzieciństwo
Goran Bregovic "Elo Hi" - Ofra Haza; zapomniałam o tym a jest niesamowite i teraz słucham sobie spokojnie w kółko (na słuchawkach).
dobranocka
i ja- jeszcze nie długotrwale, a juz uzależniona :)
kret
BiblioNetka :)
Też wpadłam w nałóg :-), to już drugi rok :-).
Zaintrygowałyście mnie, aż musiałam odwiedzić ich stronę. ;-) Ciekawe...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)