Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Atramentowe serce
Jezioro osobliwości Bardzo młodzieżowy, rodzinny, psychologiczny i w sumie optymistyczny Fotoplastykon Zapałka na zakręcie o niespełnionej miłości, dojrzewaniu, relacjach rodzinnych.
Amatorsko. Możesz poszukać audiobooków nagrywanych przez Majselbauma.
1. Szata (5.5) - Bardzo dobra książka - bałem się jej, bo nie przepadam za lekturami przesiąkniętymi "świetojebliwością". Dostałem świetną powieść historyczną, pisaną bogatym językiem, przekonującą i z wciągającą fabułą. Sam zaś temat - to było jak czytanie o miejscach, które się zna (np. warszawiak czytający Jak zostałem pisarzem: Próba autobiografii intelektualnej). 2. Rebeka (5.5) - Wspaniała lektura, idealna i jak stworzona dla hitchcockowsk...
Twoje dzieci są już na etapie Minkowskiego? Jak ten czas leci...:) Czytałem tę powieść całe lata temu.
O tak, nawet bardzo dobre, bardzo dojrzałe literacko, dużo bardziej skomplikowane niż "Berek" czy "Bierki". Byłem pod ogromnym wrażeniem. A tak sobie myślę... nie wiem, którym twórcom udają się sceny erotyczne (a jak Tobie się podobały u Szczygielskiego?). Tutaj nawet pisarka tej miary co Bator zaliczyła wpadkę (śmiechu warty seks w "Ciemno, prawie noc"). Przypominam sobie, że bardzo podobał mi się erotyzm u Hanny Kowalewskiej.
"Straż" została wydana jako audiobook? Bo się nie natknęłam...
Mnie też "Bierki" bardziej się podobały. Tylko ta okładka... Gosia mogłaby naprawdę rzucić książką o ścianę ;-) A "Poczet Królowych Polskich" ciągle przede mną. Mówisz, że dobre?
Asiunia i inne z tej serii, piękne książki o historii Polski dla dzieci Wojny dorosłych – Historie dzieci
Kwietniowe lektury: Dwaj poeci (powtórka) - 4,5 Wielki człowiek z prowincji w Paryżu (powtórka) - 5 Cierpienia wynalazcy (powtórka) - 4 Ogród Afrodyty - 4,5 Dziewięć żywotów Christophera Chanta - 5 Niebo ze stali: Opowieści z meekhańskiego pogranicza (99%) - 5,5 Ochronka Anioła Stróża - 3,5 Los Konrada - 5 Zaczarowane życie (powtórka) - 5 Tydzień czarów - 5 Myśli o dawnej Polsce - 5 Magowie z Caprony - 5 Magiczna mieszanka - 4,5 I...
Jako admin FantasyRock serdecznie zapraszam na wydarzenie "Turniej Fantasy", które odbędzie się w maju na naszej facebookowej stronie. Link do wydarzenia: www.facebook.com/events/743172392393562/ Link do strony FantasyRock: www.facebook.com/FantasyRock Z góry dziękuję!
Nic niestety :(
Magnolia (5,5) Wilk: Szlaki życia Jacka Londona (5,0) Blagierka (5,5)
Czekolada - 6 Rubinowe czółenka - 6 Brzoskwinie dla księdza proboszcza - 6 Sowa Wesley - 6 Blondynka Tao: Wyprawa samochodami przez dżunglę w Malezji - 6 Bezcenny - 5 Bridget Jones: Szalejąc za facetem - 4,5 Pan Samochodzik i złota rękawica - 5 Bóg, kasa i rock'n'roll - 4,5
Straż! Straż! - audiobook, powtórka Pomnik cesarzowej Achai: Tom 3 - 3,5 Brama do gwiazd - 4
1. Sanatorium pod Klepsydrą (5) - oniryczne fantasmagorie z mistrzowskimi opisami, nieco w duchu Kafki. 2. Miłość dobrej kobiety (3.5) - na 8 opowiadań w miarę podobały mi się ledwie 3... Ładnie podane detale, lecz zbyt często brak mi tu głębszej treści, jakiegoś punktu zaciekawienia, bohaterów budzących jakiś odzew...
Dla dorosłych: Akwarium - 5.0 Berek - 5.0 - (czytatka Berek) Mali książęta: Historia człowieka, który obiecał dom zaginionym nepalskim dzieciom - 4.5 Ojcowie i dzieci - 4.0 Fabryka absolutu - 3.0 Zaziemie (Šrámkova Jana) - 4.0 Wielki Guslar i okolice - 5.0 (powtórka) Nie drażnić czarownika! - 4.5 (powtórka) Listy z laboratorium - 4.0 (powtórka) Dla dzieci: Smyk, uprowadzony szczeniak - 4.0 Na wszystko jest sposób - 5.0 Awantury a...
O, widzę, że tym razem jestem pierwsza. Ciekawy miesiąc. Dwie szóstki, ale też - niespodziewanie - dwie dwójki. Daniel Stein, tłumacz (5,0) Wysokie obcasy: Twarze (4,0) Rosja Putina (5,5) Śnieżka musi umrzeć (5,0) Mięso (2,0) Imperium (6,0) Bóg mordu (4,5) Blogotony (4,5) Mundra (6,0) Z grubsza Wenus (3,5) Biała gorączka (5,0) Planeta dobrych myśli (2,0) Nie jest już łatwo (4,0)
Napisałam do użytkownika przed Tobą z małym przynagleniem, bo już prawie od 3 miesięcy kisi książkę, a chciałabym żeby kiedyś do mnie wróciła. Wiadomość chyba odczytał, bo się zalogował po raz pierwszy od wspomnianych 3 miesięcy. Ciekawi mnie czy wysłał Ci zapytanie o adres czy przeczytał, wzruszył ramionami i, mówiąc kolokwialnie, "olał" moją wiadomość?
Od lat szukam Kurs filozofii w sześć godzin i kwadrans - może ktoś ma i chciałby się pozbyć?
Zapraszam!
To co? Silva Rerum 11.30?
Jakoś nie przekonała mnie ta książka. Fakt, akcja toczy się szybko, przedstawiona jest bardzo plastycznie i dynamicznie, ale takie to wszystko "przedobrzone". Lubię, kiedy w książce dużo się dzieje, ale jeżeli dzieje się za dużo, odnoszę wrażenie, że gdzieś zgubiła się się ta nawet niewielka cząstka realizmu.
1/ (26) Szpieg 2/ (27) Premier 3/ (28) Śmierć w przebraniu 4/ (29) Morderstwo w Madingley Grange 5/ (30) Chłopiec z latawcem 6/ (31) Niedźwiedzie łzy 7/ (32) Tożsamość Bourne'a 8/ (33) Karmiąc zło 9/ (34) Ostatni agent
Szpieg
Lektura książek Marthy Grimes wypada zawsze bardzo pozytywnie. Wprawdzie przeczytałam dotychczas tylko trzy z jej książek, ale chętnie po nie sięgam, a następne czekają w kolejce do przeczytania.
Odebrałam:).
Do głośnego czytania od lat 5 Do samodzielnego czytania od lat 7 Diana i Antoś mieszkają w sąsiedztwie opustoszałego domu, w którym straszy. Wprowadza się tam nowa sąsiadka - tajemnicza rudowłosa pani w czarnym płaszczu i kapeluszu, której towarzyszy czarny kot. Antoś i Diana nabierają pewności, że sąsiadka jest czarownicą. Śledząc ją, przeżywają przygody mrożące krew w żyłach. Postanawiają jednak za wszelką cenę pozbawić czarownicę złych m...
Strzeżcie się! Złymi nawykami można się zarazić! Poznajcie Radka Szkaradka - chłopca z całym mnóstwem złych nawyków i szalonych pomysłów. W książce znajdziecie trzy zabawne historie z przygodami naszego wyjątkowego bohatera. W serii: „Radek Szkaradek: Robale!” „Radek Szkaradek: Pchły!” „Radek Szkaradek: Ale majtasy!” „Radek Szkaradek: Bekanie!” „Radek Szkaradek: Fuj!” [Papilon, 2013]
Super! Zaznaczam kolejny przystanek w podróży. :)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)