Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Ciekawe, jak zamierzają z tego zrobić aż trzy filmy. Chętnie się przekonam. I co najmniej równie chętnie obejrzałabym ekranizację "Quidditcha przez wieki" - ech, pomarzyć... ;-)
„Druga część „Uroczyska” Bestseller „New York Timesa” Niezwykła książka fantasy dla młodych czytelników Czy pod Uroczyskiem istnieje życie? Czy koniec może być początkiem czegoś innego? Dunia McKeel po wielu przygodach przeżytych w Nieprzebytym Borze wraca do monotonnej codzienności. Nudzą ją lekcje, marzy jedynie o powrocie do Uroczyska, gdzie pozostał jej przyjaciel Kurt. Wokół dziewczynki jednak zaczynają dziać się dziwne rzeczy, śl...
Hej, wyprzedaję część swojej kolekcji książek, by mieć miejsce na nowe pozycje :). Zachęcam do zakupu zestawów książek: http://allegro.pl/drwal-witkowski-i-szachownica-flamandzka-reverte-i4103974484.html (10 zł za 2 książki) http://allegro.pl/zestaw-ksiazek-cien-wiatru-zafon-i-kot-abalos-i4103911589.html (13 zł za 2 książki). Cena + koszty przesyłki, we Wrocławiu możliwy odbiór osobisty. Pozdrawiam i zach...
Cześć, wyprzedaję swoją kolekcję książek anglojęzycznych. http://allegro.pl/interpretation-murder-rubenfeld-i-labyrinth-mosse-i4103997869.html http://allegro.pl/tom-clancy-the-sum-of-all-fears-nieczytana-i4103943737.html Zachęcam do zakupu, Mosse i Clancy w stanie idealnym :).
Jakiś czas temu skończyłem czytać ciekawą opowieść o największej królowej Hiszpanii, czyli Izabeli Kastylijskiej, zwanej także Katolicką (1451 – 1504), którą snuje w swojej książce (link: Izabela Katolicka: Królowa Hiszpanii) niedawno zmarły amerykański historyk pan Warren Carroll, którego silna wiara katolicka nie interferuje z rzemiosłem historycznym. Brak owej interferencji jest godny uwagi i dobrze świadczy o tym historyku, jako człowieku odp...
Gadajmy o Odojewszczyźnie! Niezwykła! Zapraszam do czytatnika "Gdy bezsenność".! Miłośnicy! Jesteście?:)
Styczeń 1. "Cztery komedie" Wilde Oskar - Wachlarz lady Windermere (5) - Kobieta bez znaczenia (4) 2. Ofiara losu (4) (audiobook czyta Marcin Perchuć) 3. Kiedy moja siostra śpi (5) [własna półka] 4. Rozdziobią nas kruki, wrony (3) [ebook] 5. Powstali 1863 (4) [własna półka] Luty 6. Karol i fabryka czekolady (5) [własna półka] po angielsku 7. Błękitny zamek [własna półka] powtórka 8. Pani na Czachticach (5) 9. Słodkie życie w Paryżu ...
Dobra! Ja już "Tylko sam..." kupiłam. Stan db, tyle, że stara i pożółkła.
1.Cholonek czyli Dobry Pan Bóg z gliny (Janosch (właśc. Eckert Horst) 2.Dzierżyński: Miłość i rewolucja: Biografia intymna (Frołow Sylwia) 3.Dzika droga: Jak odnalazłam siebie (Strayed Cheryl) 4.Miedzianka: Historia znikania (Springer Filip) 5.Miejsce dla każdego: Opowieść o świętości Jana Pawła II (Mokrzycki Mieczysław, Grysiak Brygida) 6.Śpiewaj ogrody (Huelle Paweł) 7.Vida (Engel Patricia) Spośród powyższych najciekawsze moim zdanie...
Wajrak rzeczywiście świetny! W wakacje poznaliśmy Go w okolicach Białowieży, w bardzo przyjazny sposób rozmawiał z naszym 12 letnim synem, była wspólna fotografia i autograf w książce ( To zwierzę mnie ...)Miłe wspomnienie, a opowiadania na medal!
"Bezsenność" dotarła dzisiaj do mnie :)
Kolejny miesiąc czytelniczo bardzo udany: Bajki różne; Opowieści biblijne; Rozmowy z diabłem (3,5) To zwierzę mnie bierze (6,0) Uwielbiam opowieści Wajraka. A tu jeszcze do tego cudne fotografie. :) Włoskie buty (5,0) Własna półka. Lubię takie niespieszne opowieści. Lato (5,0) Gottland (4,5) Zrób sobie raj (5,0) Láska nebeská (5,0) Z powrotem czyli Fatalne skutki niewłaściwych lektur (4,5) Anioły jedzą trzy razy dziennie: 147 dni w psych...
Dziwki morderczynie (4,5) Marta (3,5) Kobieca agencja detektywistyczna nr 1 (4,5) Zmierzch (4,5) Nieściśle tajne (3,5) Niewidzialny (4) Kochanek Śmierci (4,5) Kochanka Śmierci (3,5) Diamentowa karoca: Łowca ważek (4,5) Diamentowa karoca: Między wierszami (5) Nefrytowy różaniec (4,5)
Marzec: "Strach mędrca" cz.2 P. Rothfuss "Heroizm dla początkujących" J. Moore "50 Twarzy Greya" E.L. James "Strach ma wiele twarzy" G. Masterton "Podarunek" C. Ahern plus komiksy: "Śladem białego wilka" J. Christa "Złoty puchar" J. Christa (dwie części) "Szkoła latania" J. Christa "Wielki turniej" J. Christa W trakcie "Klub Pickwicka" Ch. Dickens Najsłabsze chyba w tym miesiącu opowiadania Mastertona, tym razem mnie nie nastr...
Ja kupiłam książkę Ogród Kamili - Katarzyny Michalak
Dzięki za info, chociaż na stronie wydawnictwa jeszcze nic nie ma.
Sama nie wiem, jak to w tym miesiącu zrobiłam, ale było tego aż tyle: 1. Inna wersja życia (5 - po dłuuuuugiej przerwie powrót do tego cyklu. Na początku musiałam intensywnie sobie przypominać, co się działo wcześniej, ale generalnie - nadal bardzo dobry poziom. Zdecydowanie powoli będę czytać inne jej książki) 2. Smaczne życie Charlotte Lavigne: Pieprz kajeński i pouding chômeur (4,5 - przyjemne czytadełko z megaaaaaawkurzającą - przynajmniej...
1. Miłosne igraszki rosyjskich caryc - 2 - W trakcie czytania doszłam do wniosku, że mogę jednak zostać pisarzem. Okazuje się że brak talentu, nieumiejętne posługiwanie się językiem a nawet brak jakiejkolwiek spójności nie przeszkadzają w publikowaniu książek! 2. Szubienicznik - 3 - Druga książka Piekary, którą przeczytałam. Po lekturze "Charakternika" miałam wrażenie że czytam tą samą książkę. Przez pierwsze sto stron brak akcji, bohaterzy piją...
Mój marzec :) 1.Gejsza z Gion (Iwasaki Mineko (właśc. Tanaka Masako) 4,0 Szczerze, ta książka zmieniła choć trochę moje spojrzenie na Japonię.* 2. Mistrz (Michalak Katarzyna (ur. 1969; właśc. Lesiecka Katarzyna) 6,0 Naprawdę zachwyciła mnie ta książka. Dawno nie czytałam czegoś, co sprawiłoby, że moje oczy były załzawione ze wzruszenia. 3.Edith Piaf: Legenda i życie (Bret David)4,0 * 4.Pohańbione (Shariff Samia) 4,0* Dobra, ale dla mnie ...
Jako zaliczony tłusty kąsek dodaję Pępowina. Moje wydanie liczy ok.540 stron. Ale jakich!! Polecam.
Książka dotarła do mnie dzisiaj. :)
Całe szczęście, że mam w zanadrzu kilka wolnych dni, które mogę poświęcić na to, na co chcę. Czyli na czytanie. Myślę, że Pępowina była tym bardziej poruszająca, dzięki temu że mogłam ją przeczytać w ciszy, spokoju i właściwie na raz. Jak to zwykle, historia wcale niewesoła, ale jakże prawdziwa i zwyczajna, możliwa dla wszystkich i wszędzie. A do tego ten niesamowity klimat. Klimat pióra Majgull. I klimat zimnej, śnieżnej Skandynawii. Rewelac...
U mnie:) Miała już w sobotę wyruszyć dalej ale z powodu grypy nie mogę odwiedzić poczty. Postaram się jak najszybciej puścic ją dalej:) i przepraszam za przetrzymanie:)
"Będzie, co ma być. Losu nie da się oszukać. (...) Taki Hexenplatz – Plac czarownic". Echa II wojny światowej słyszane są do dzisiaj na całym świecie. Nierozwiązane tajemnice rozpalają wyobraźnię, stanowiąc wielokrotnie kanwę fabularną do różnego rodzaju powieści. Któż z nas bowiem nie słyszał historii o tajnej, niemieckiej broni, która zaginęła w odmętach wojennej zawieruchy, mająca na celu odwrócić niepomyślny przebieg wojny? Wątek ten...
U kogo jest książka? :)
"Wyspa..." przestała wędrować.
W tej objętościowo niewielkiej pozycji autor zawarł mnóstwo wiedzy historycznej na temat monarchii austro-węgierskiej i wydarzeń w Mayerlingu. I trzeba stwierdzić, że jest to wiedza mocno podparta literaturą źródłową, w tym cytatami z materiałów, do jakich dotarł i z którymi zapoznał się osobiście. Tę książkę świetnie się czyta, jak kryminał, w którym Jerzy Łątka przeprowadza swoistego rodzaju śledztwo, mające wykazać, co się stało 30 stycznia...
A ja bardzo lubię reportaże, więc się nie martwię. Najwyżej książka powędruje, jeśli mi się nie spodoba, choć muszę przyznać, że jak coś mi wpadnie w ręce to już nie wypuszczam. ;-)
Zdaje się, ze zdobycie tych książek inaczej niż drogą kupna będzie ciężkie. Ale nic to. Na pewno się wysiłek opłaci. Dzięki!
Marzec: 1. Tylko mnie poproś (Day Sylvia June) - (5,5) 2. Zakazane pragnienia (Anderson Marina) - (5) 3. Ty zrobisz to najlepiej (Freed Jan) - (5,5) 4. Reguły uległości (Maxwell Gina L.) (5,5) 5. Szczęśliwe poszukiwania (Robert Katee) - (5) 6. Martwy w rodzinie (Harris Charlaine) - (5) 7. Martwy wróg (Harris Charlaine) - (5) 8. Pułapka na martwego (Harris Charlaine) - (5,5)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)