Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Według mnie Dukaj, Rylski i Myśliwski. Znalazłam coś takiego - http://www.polonistyka.uj.edu.pl/documents/41623/20026569-6ede-4241-8af0-dd240b1aa739, zawsze to fachowcy listę układali.
Posłałam dalej jakiś czas temu, lada chwila książka powinna dotrzeć do następnej osoby.
Dziękuję, zapytam evuś jak się sprawy mają.
sierpień 78.Bombel - Sławomir Nahacz 79.Stary Ekspres Patagoński. Pociągiem przez Ameryki - Paul Theroux 80.Fado - Andrzej Stasiuk 81.Przez rzekę - Andrzej Stasiuk 82.Opowieści galicyjskie - Andrzej Stasiuk 83.Moja Europa. Dwa eseje o Europie zwanej Środkową - Andrzej Stasiuk, Jurij Andruchowycz 84.Taksim - Andrzej Stasiuk 85.Dziewięć - Andrzej Stasiuk 86.Opowieści z niebezpiecznego królestwa - J.R.R. Tolkien wrzesień 87. Kroni...
Serdecznie dziękuję :)
Gwoli ścisłości: książka jest od 25. sierpnia u evuś (potwierdziła, że dotarła), żeby nie było, że ja tak długo trzymam :-)
sierpień 24.Pamiętnik z Powstania Warszawskiego - Miron Białoszewski 25.Nadludzkiej poddani próbie. Ludność cywilna Warszawy w powstaniu 1944r. - Joanna K.M. Hanson wrzesień 26.Stukostrachy - Stephen King 27.Batalion Bończa.Relacje z walk w Powstaniu Warszawskim na Starówce, Powiślu i Śródmieściu - Andrzej Rumianek
Mała aktualizacja listy oczekujących - książka dotarła już do ACM(ony) :) 1. Olimpia (po wizycie) 2. mamuśka (po wizycie) 3. ewka82 (po wizycie) 4. ederlezi (rezygnacja) 5. Anna Mirella (po wizycie) 6. anek7 (po wizycie) 7. misiabela (po wizycie) 8. ACM(ona) (czyta) 9. nika 10 reniferze 11. agulka315
Jak w temacie.:) Najchętniej na książki, które mam w schowku. Aparat, który dała mi matka Czerwony Morten Jak Nanna swą córeczkę Pippę na kurtyzanę kształciła Klaudyna w szkole Love Story czyli O miłości Ludzie o czterech palcach Małżeństwo z Lyndą Winters albo Pamiątka po Glorii Swanson Opowieści małżeńskie Odyseja kosmiczna 2001 Pasje i uspokojenia
Od siebie powiem tylko, ze Calasso jest w moich planach czytelniczych odkad Gretkowska (bodajze w Polce) napisala, ze "Herbert to nie Calasso, choc byl do niego porownywany". Jezeli Calasso pisze eseje o kulturze srodziemnomorskiej lepsze niz Herbert to ja go po prostu musze sprobowac. Najbardziej interesujaco dla mnie wygladaja Zaslubiny Kadmosa z Harmonia.
1. Fotografia cyfrowa: 100 najlepszych sztuczek i trików: parę nowych informacji na temat fotografii, ale nie jest to jeszcze Ten Najlepszy Podręcznik Fotografii, którego wciąż poszukuję. Ocena: 4. 2. Kubuś Puchatek: wzięłam się za tą pozycję z miną cierpiętnicy, bo kojarzyła mi się jedynie z głupawą animowanką dla dzieci. Tymczasem spotkało mnie bardzo pozytywne zaskoczenie. Piękna książka dla dzieci. Ocena: 4. 3. Reguły giełdy: Żelazne ...
Lista promocji ebooków, które pojawią się w tym miechu za dychę w Nexto. http://blog.nexto.pl/2013/09/30/tylko-w-nexto-bestsellery-za-990-zl-i-60-czytnikow-do-wygrania-za-ponad-34-000-zl/
Gratuluję.)
Lec był wspaniały - akcja "czytanie popłaca" - czytałam go na początku miesiąca, dwa tygodnie przed konkursem. Na świeżo wszystko takie oczywiste.
- Krwawy trop & Zdrowe zwłoki & Męty Końca Śmiechu - solidarnie 3,5 - podcykl/spin-off "Malazańskiej Księgi Poległych", blady cień głównej serii. W zamierzeniu autora miało być zabawnie, w moim odczuciu wyszło miejscami żenująco, miejscami niesmacznie, a ogólnie nudnawo. A że książeczki cieniutkie, jest to pewien wyczyn. - Upadek gigantów - 3,5 - bohaterowie to jak zwykle wcielenia szlachetności bądź kompletne szuje, dialogi pędzą w tempie wystr...
Piąty tom cyklu "Schronienie". Od chwili ogłoszenia niepodległości od Kościoła Boga Oczekiwanego wyspiarskie Imperium Charisu toczy nieustanną walkę o przetrwanie. Większość jego obywateli nie wie jednak, za co tak naprawdę oddaje życie. Korona przetrwała pięć lat, odpierając każdy atak skorumpowanych władz kleru trzymającego w żelaznym uścisku całą resztę planety. Charis ma już na koncie serię oszałamiających zwycięstw na morzach i ocean...
Jejku, pierwszy raz tak blisko podium wylądowałam! Konkurs był trudny, a Lec to już w ogóle podstęp okropny! Ale fajnie było :))
1) Kości pająka (3,5) 2) Pod gwiazdami Smoka (4,0) 3) Sekret hiszpańskiej pensjonarki (5,0) [akcja własna półka] 4) Zostań przy mnie (4,0) 5) Zacisze 13 (4,5) 6) Zacisze 13: Powrót (4,5) 7) Otchłań zła (4,0)
Przeczytane we wrześniu: 1.Bogini z labradoru (4,5) 2.Cudowny czwartek (4) 3.Nieznanemu bogu (4,5) 4.Mózg Kennedy'ego (3) 5.Dziennik Północy (5) 6.Zielone lata (4) 7.Doktor Robert Shannon (5) 8.Trzej towarzysze (5) 9.Wilcze dziecko: Niezwykła historia Liesabeth Otto urodzonej w Prusach Wschodnich (5) 10.Czas życia i czas śmierci (4,5)
ja jestem chętna
Prof. dr hab. Przemysław Mastalerz jest autorem ponad stu oryginalnych prac naukowych, kilkunastu monografii z dziedziny chemii organicznej i biochemii oraz pięciu podręczników akademickich. W ciągu około 40 lat jego badania naukowe obejmowały projektowanie i syntezę inhibitorów reakcji enzymatycznych oraz syntezę strukturalnych analogów aminokwasów. Po przejściu na emeryturę zainteresował się występowaniem związków chloru w biosferze i zanieczys...
Starałem się jak mogłem. Nawet Lem był taki, którego czytałeś. ;)
Wszystkiego najbliblionetkowszego! :)
Moje, wrześniowe lektury: Historie - 3 {akcja: Nobliści} Pępowina - 5 My, właściciele Teksasu: Reportaże z PRL-u - 5 Bociany zawsze wracają do gniazd - 5 Aforyzmy - 3,5 Początki fortuny Rougonów - 5,5 Ludzie na walizkach - 6 Ostatni świadkowie: Utwory solowe na głos dziecięcy - 6 Lepperiada - 4 Kartoteka Artemisa Fowla - 4,5
Zajrzyj tutaj: https://www.biblionetka.pl/TagSearch.aspx?tags=wojna-domowa-w-Hiszpanii
Dziękuję Sznajperku za przygotowanie konkursu. Wbrew moim obawom, nie było zbyt wiele literatury, którą czytuję tylko sporadycznie. Mogłem pokusić o lepszy wynik, ale niestety, sporo pracy oraz innych zajęć, nie pozwoliło mi bardziej wgłębić się w konkursowe fragmenty. Gratulacje dla wszystkich uczestników.
Gdybym miał prowadzić ten konkurs jeszcze raz, to usunąłbym na pewno dwa dusiołki. "Myśli", bo były zbyt trudne do rozpoznania i fragment Wiecha.
Robert Muchembled jest znanym i cienionym historykiem-kulturoznawcą. Sławę i uznanie przyniosły mu przetłumaczone na kilkanaście języków opracowania historii czarnoksięstwa. Obecne dzieło Muchembleda jest ciekawym, dobrze udokumentowanym, obejmującym wiele dziedzin wprowadzeniem w kształtowanie się kultury Zachodu, z włączeniem Stanów Zjednoczonych, na osnowie stosunku do problematyki szatana i roli zła. Autor obejmuje swymi analizami przes...
Dzisiaj udał mi się w końcu odebrać książkę z poczty.Postaram się szybko przeczytać.
Książka już u mnie.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)