Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Czasem kopiuje się bez http, trzeba sprawdzić, jeśli źle wyświetla, i ewentualnie dopisać. :) Nie wiem, od czego to zależy, reguły nie odkryłam.
Październik udanym miesiącem był. :) Droga - 6 (powtórka) Dziewczyna, która pływała z delfinami - 4 Gorączka - 4,5 Happening w oliwnym gaju - 4 Cienie - 4,5 Germinal - 5 Podpalacze nieba - 4 Po drugiej stronie świtu - 4,5 Ostatnie życzenie - 6 (powtórka) Miecz przeznaczenia - 6 (powtórka) Krew elfów - 6 (powtórka) Czas pogardy - 6 (powtórka) Telemach w dżinsach - 5 (powtórka) Chrzest ognia - 6 (powtórka) Sindbad na RQM 57 - 4 Gw...
Proszę bardzo :) http://www.instytutksiazki.pl/wydarzenia,aktualnosci,30239,rok-czytelnika.html http://www.sbp.pl/artykul/?cid=9769&prev=1
Jeśli to możliwe, też bym się zapisał.
Dzięki za konkurs, to był mój pierwszy udział, ale nie ostatni :) Montgomery do odświeżenia, Axelsson do odkrycia.
1. Nietypowe rodziny: O parach lesbijek i gejów z perspektywy teorii przywiązania - 4 Akurat to była moja lektura na studia, więc oceniałam pod kątem przydatności merytorycznej. Zawiera wiele opisów badań, ale zaprezentowane są w sposób raczej nietrudny do zapamiętania. Autorowi trzeba przyznać, że stara się podejść do tematu obiektywnie. No i zaskoczyły mnie wnioski. Myślę, że warto się z treścią zapoznać, chociażby celem obalania stereotypów. ...
Wiedźmin! :)
A skąd te słabe oceny dla Muminków? Według mnie to najlepsze części cyklu.
Październik: 1/ Sekret Julii - ocena 5,5 2/ Ręka mistrza - ocena 5,0 3/ Zegarek z różowego złota - ocena 5,0 4/ Ofiarowana: Moje życie w sekcie scjentologów - ocena 3,5 5/ Carrie - ocena 5,0 6/ Dziewczyna z portretu - ocena 4,0
A ja Ci powiem, że ten pomysł z książkami pod sufitem wcale nie jest taki zły. Jeśli ktoś (większość użytkowników Biblionetki :)) ma baaaardzo dużo książek, a znacznie mniej miejsca to idealne rozwiązanie, aby przechowywać tam książki do których rzadko się zagląda. Ostatnio zaproponowałam coś takiego klientce i w jej przypadku sprawdziło się to w 100 %, bo lepiej jest trzymać książki na półce, nawet jeśli mamy do niej nie najlepszy dostęp, niż w ...
11. ACM(ona) - czyta 12. Aguska.22 13. midori. 14. ktrya 15. ... ?
Dolores Claiborne
Tatuś Muminka i morze (4,0) Dolina Muminków w listopadzie (3,5)
Moniko, komu jak komu ale Tobie to się 'Portal...' na pewno spodoba :) a 'Miasta...' mam w planach najbliższych, bardzom ich ciekawa :)
Ja chętnie przeczytam ale nie w najbliższym czasie. Mogę być tak mniej więcej 5 w kolejce.
1. Samotność liczb pierwszych (4) - nie podobało mi się za bardzo, popełniłem małą czytatkę: Samotność, matematyka i inne pitu-pitu 2. Zerwać pąki, zabić dzieci (3) - strata czasu, kiepska nowelka, niedorastająca do pięt "Władcy much", do którego jest porównywana 3. Właściwy porządek rzeczy (5) - bardzo interesujące, wciąga, choć lekko się już zdezaktualizowało. Warto jednak wiedzieć, jaki styl ma jeden z najbardziej wpływowych konserwatywnych ...
Dawno to było, detali nie pamiętam, ale gdyby takich błędów było pełno, to raczej napisałbym ostrzej. Wydawnictwo Dolnośląskie natomiast nie ma u mnie dobrej opinii, rzadko trafia się u nich coś naprawdę do końca dopracowanego.
Ja bardzo chętnie przeczytam! :)
Dawny. Czyli ten z poprzedniego Wiedźmina (super!), czy z Narrenturm (niedobrze)? :-)))
Całkowicie nowa historia przedstawiająca Rolanda Deschaina i jego nękane kłopotami ka-tet w ucieczce spowodowanej całkowitym zniszczeniem ich ukochanego miasta Gilead. A gdy Gilead upada, filary rzeczywistości - sześć promieni utrzymujących razem wszelkie istnienie - zaczynają się kruszyć. Diaboliczny plan Karmazynowego Króla, by przywrócić wszystkie byty do początkowego stanu chaosu, jest coraz bliższy spełnienia. [Albatros A. Kuryłowicz, 201...
Przy pierwszym czytaniu dużo bardziej mi się podobał, ale to było lata temu. Teraz też pierwsze 30% książki (zawiązanie akcji w Mordorze, spotkanie z Nazgulem, perypetie z uwolnieniem Faramira w Ithilien) bardzo mi się podobało, ale potem nagły klops - akcje wywiadowcze na zadupiu Śródziemia - kompletnie zepsuły powieść. Gdyby to był krótki, poboczny wątek, a nie główna linia fabularna, ocena byłaby wyższa.
Rozbawiła mnie uwaga o chropowatościach i niedociągnięciach,jesteś mistrzem dyplomacji. Widać ewidentnie ,że panie nie poradziły sobie z tym tekstem.Od tłumaczki począwszy przez redaktorkę i dwóch korektorkach skończywszy.Dawno nie czytałem tak niechlujnie wydanej książki,od razu przypomniał mi się początek lat 90'tych.Pełno zdań bez sensu i literówek,że o błędach w wojskowym nazewnictwie nie wspomnę.Natomiast sama książka jest interesująca.Można...
Ojej, czemu Yeskow tak nisko? Dla mnie był stokroć lepszy od Tolkiena - przynajmniej jeżeli chodzi o fabularną warstwę i przystawalność do rzeczywistych mechanizmów polityki.
Aktualna lista: 1. Polixena - przeczytała, ocena 4,5 2. nika7423 - przeczytała, 5,5 3. espinka - przeczytała 4,5 4. Monika W. - czyta 5. alva 6. marcinka 7. zapominajka* 8. dominika0112 9. Eida 10. anek7 11. agulka315 12. veldorota
Aktualna lista: 1. Monika W. - przeczytała, 2. Snookerka - przeczytała, 3. qMargot - przeczytała, 4. SilveryFoxxx - przeczytała 5. miłośniczka - przeczytała 6. alva - przeczytała 7. jesienna - czyta 8. Agis 9. Anek7 10. helen__ 11. R@dzio (Radek8904) 12. mamuśka 13. ediszon 14. kliva
Rezygnuję z książki, znalazłam ją w bibliotece na półce :)
To super wiadomość. Dzięki :)
Trzymam kciuki by wszystko się udało!
Nigdy się nie pogodzę z tym, że Edward z "Błękitnego zamku" to Barney. ;-)
Oto nowy Sapkowski i nowy wiedźmin. Mistrz polskiej fantastyki znowu zaskakuje. "Sezon burz" nie opowiada bowiem o młodzieńczych latach białowłosego zabójcy potworów ani o jego losach po śmierci/nieśmierci kończącej ostatni tom sagi. "Nigdy nie mów nigdy!". W powieści pojawiają się osoby doskonale czytelnikom znane, jak wierny druh Geralta – bard i poeta Jaskier – oraz jego ukochana, zwodnicza czarodziejka Yennefer, ale na scenę wkraczają też ...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)