Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Dziękuję. ;)
Dziękuje. ;)
Samych dobrych książek i wrażeń :)
Najlepszego i najksiążkowszego!
Wszystkiego najlepszego i wszysstkiego książkowego;)
Mój wrzesień: Krążownik spod Somosierry (4) audiobook Dziecko dla profesjonalistów (4) Rok 1984 (6) audiobook Książka moich wspomnień (4,5) Tak, jak nie przepadam za prozą Iwaszkiewicza, tak wspomnienia wyjątkowo przypadły mi do gustu Miedzianka: Historia znikania (4,5) Gra o tron: Powieść graficzna: Tom 1 (4,5) Gra o tron (6) audiobook – no i wpadłam :-) Pamiętam jak kilka lat temu Krasnal gorąco zachęcała mnie do lektury. I jak zniechę...
:-)))
Ale super termin! Akurat w ten weekend planuję zjechać do domu po książki do podpisania na Krakowskie Targi. Będę :)
Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin biblionetkowych, Marjory. :-)
Jam Ci jest chętna. Będę o 14.00.
Wrzesień: Studium w szkarłacie (4,5) (audiobook) Lider (2) Komedia omyłek (3,5) Twoja chwila na ziemi (4) Kawa z kardamonem (4) I jestem różą (4,5) Obiad w restauracji dla samotnych (4) Hej, mój drogi dzienniczku (4,5) Patrz Mamo! Patrz Tato!: Pamiętniki pięciolatka: Poradnik dla udręczonych rodziców (4) Kalamburka (4) Admirał Jego Królewskiej Mości G. B. Rodney (4) Czytelniczka znakomita (audiobook) (3)
Przeczytane: Ludzie z mroku (w ramach powtórki) Zacisze 13 - 5 Zacisze 13: Powrót - 5 Co z tą Polską - 4 (z półki) 100 tyranów, despotów i dyktatorów - 3 Lilith - 4 Ziemia kłamstw - 5 Ze starą wiarą na Peleliu i Okinawie - 5 W trakcie: Egipcjanin Sinuhe Kobiety pustyni
Inne pieśni (4) Za grosze: Pracować i (nie) przeżyć (4,5) Nie chodzi o to by człowiek miał kota (6) Włosy mamy (5)
Wszystkiego co najlepsze, Kingo!
Proponuję.
Spotkań nigdy za wiele! Dlatego jeszcze tego samego dnia po zlocie otwieram nowy temat. 21 października (niedziela) proponuje spotkanie grupie śląskiej w Katowicach w Czardaszu. Ktoś jest chętny? ;)
Zgodnie z obietnicą rozpoczynam temat najbliższego spotkania. Planowany termin to trzecia sobota października czyli 20.
Cześć ;) Chciałbym prosić Was o pomoc w znalezieniu jakiejś ciekawej książki, a najlepiej całej serii. Raczej nie preferuję fantastyki, lekkie sci-fi może być. Ostatnio bardzo wciągnęła mnie trylogia Igrzyska Śmierci. Dynamiczna akcja, lekka i przyjemna. Co polecacie?
Proszę się nie śmiać.:)
Dzięki. ;)
Kupiłem wczoraj - "Pół świata z plecakiem i mężem" - http://allegro.pl/pol-swiata-z-plecakiem-i-mezem-gryka-wywiad-i2665277568.html i czekam na przesyłkę Poza tym naprawdę fajne ceny -> http://allegro.pl/listing/user.php/run?category=79420&us_id=26201179
A ja mam odwrotne odczucia, cała seria jest świetna, natomiast zakończenie i ta część - mocno średnie ;)
Amy uważała się za kobietę spełnioną i szczęśliwą. Kochała swoje miasteczko, uwielbiała sprzedawać książki. Wiadomość o tym, że jest dziedziczką tronu dalekiego kraju, potraktowała początkowo jak uroczą bajkę. Jednak fakty mówią same za siebie... Amy, a właściwie księżniczka Amelia, postanawia zmierzyć się z nowymi obowiązkami. Przewodnikiem po nowym dla niej świecie ma być tajemniczy i przystojny książę Wilhelm. [Harlequin Enterprises, 2005]
Poważny wiek:) Wszystkiego najlepsiejszego:)
Darcy była córką właściciela rancza, a Joe ich sezonowym pracownikiem. Oboje byli bardzo młodzi i niedoświadczeni. Nie wiedzieli czy ich wzajemne zauroczenie to na pewno pierwsza wielka miłość, czy może tylko krótki młodzieńczy flirt, zresztą brutalnie przerwany przez dziadka Darcy. Przyłapał ich na pocałunku i kazał wnuczce natychmiast opuścić dom. Wyjechała więc do Chicago, gdzie wyszła za mąż i rozwiodła się, Joe pozostał na ranczu i po kilku ...
Anastazja przyjeżdża do małego państewka, gdzie czeka na nią posada nauczycielki angielskiego. Ze zdumieniem odkrywa, że jej uczennicami są córki panującego tu księcia, a on sam jest przystojnym tajemniczym nieznajomym, którego wcześniej spotkała w pociągu. Książę jest poważnym wdowcem i ma surowe wymagania wobec swoich dzieci. Uważa, że nauczycielka jego córek jest dla nich zbyt tolerancyjna i ciągle zapomina, że pracuje na dworze panującego, po...
Druga przeczytana przeze mnie psychologiczna opowieść dla dzieci (po Włosy mamy) - mądra i zrozumiała. Gdyby oceniać ją jako "po prostu książkę", to z pewnością nie zasłużyłaby na tak wysoką ocenę, ale pamiętajmy: to nie jest książka, to jest pomoc dla zagubionych dzieciaków. Szkoda tylko, że szata graficzna bardzo uboga.
Heban (5) - Na Kapuścińskim można polegać. Dobry odpoczynek po Dzisiaj narysujemy śmierć - też dość mrocznie i dołująco, ale sporo momentów zabawnych, interesujących i bardziej "ludzkich". Tochmann opowiada o zdarzeniu, Kapuściński o ludziach. Kot alchemika: Baśń kulinarna z Camonii Gofida Letterkerla, opowiedziana na nowo przez Hildegunsta Rzeźbiarza Mitów (5,5) - Obiektywnie najgorszy Moers, ale i tak go uwielbiam. Dobrze przed lekturą zapoz...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)