Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
A cóż Ci się aż tak bardzo w "Notatkach z wystawy" nie podobało, że aż nie oceniłeś w ogóle? ;)
Kolejny całkiem przeciętny romans Palmer. Tym razem rolę kretyna odgrywa główny bohater J.D. "Donovan", który ma uprzedzenia do zamożnych kobiet. Po raz kolejny pojawia się tu niekonsekwencja i głupota, a także niepotrzebne komplikowanie sobie życia. No bo wiadomo, skoro nie ma problemów to trzeba koniecznie je sobie stworzyć... Eh, na razie porzucam ten cykl Diany i udaję się w poszukiwaniu czegoś innego.
Oto moje sierpniowe przeczytanki: 1 Notatki z wystawy -4 2 Konrad i Paul: Big Dick - 5 3 Dom sióstr - 3 - jest czytatka 4 W kanałach Lwowa - 5 - jest recenzja 5 Europejka - 4+ - dziękuję Marginesku 6 Łowca złodziei - 3 7 Tam gdzie ty - 5
Zaraz, nie rozumiem. To nie pisał o faktach dotyczących Odojewskiego? Tak wywnioskowałam z Twojego stwierdzenia. Czy tylko wyrazał jakieś swoje opinie? - ale wtedy nie napisałabyś, tego, co napisałaś...? Czy po prostu chcesz tajemnicą bardziej mnie kusic w stronę Michnikowszczyzny?
Porządny polski romans? Czytając to miałam wrażenie, że to jest jedynie szkic naprawdę dobrej powieści. Autorka całkiem poległa na opisach uczuciowości i psychiki człowieka, nigdy nie powiedziałabym, że Anna zaczyna się zakochiwać. Moją uwagę też chyba przykuł Franz, bo na pozór był oschły i chłodny. Ogólnie podobała mi się ta postać. Książkę oceniłam na 1,5, a to 0,5 tylko za postać Franza i interesujący mnie temat. Reszta do bani. Jak można tak...
Zoana prosi o przesunięcie w kolejce, więc książka wyruszyła w drogę do Wiridiany.
Przeczytane w sierpniu: 1. Spokój z każdym oddechem: Codzienne medytacje uzdrawiające życie (5) 2. Ciało i ducha ratować żywieniem (5) 3. Układ (4) 4. Letnisko (5) 5. Angielka (5) 6. Suttree (4,5) 7. Przerwany egzamin (5) 8. Siostry (4) I już zacieram łapki na wrzesień, bo to mój miesiąc Wielkich Powtórek :-)
Przeczytane w sierpniu: 1.Wszyscy jesteśmy podejrzani (3) 2.Złoto nie złoto (4,5) 3.Szukając gdzie indziej (4) 4.Oczy Marzanny M. (3,5) 5.Most nad rwącą rzeką (4) 6.Młodość nie radość (3) 7.Łza (3,5) 8.Ostatnią kartą jest śmierć (3,5) 9.Stangret jaśnie pani(4,5) 10. Przebudzenie (5) 11.Płatki na wietrze (3,5)
Ot, niedopatrzenie. :-D
Tak! I sam na niego zarobił! :-D [Jak to w ogóle przeszło przez cenzurę?]
I to j a k i samochód, z beznadziejnie zgniłego zachodu. :-)
"Pozwólcie nam krzyczeć" jest rewelacyjna! Najlepsza z całej Fleszarowej. A za Gwoździa ja też podniosłam ocenę. :) I zauważ, to było pisane pod koniec lat 1950-tych, to że Gwóźdź już wtedy miał własny samochód dobrze świadczy o otwartości i nowoczesności autorki. ;)
Sierpień: Piotrowska Eliza "Ortografia czyli heca, którą wszystkim się zaleca!" (4) Pchła Szachrajka (3) Inne życie (5) Co za szczęście! Co za pech! (4) Gębolud (4,5) Co!? (4) Smok Lubomił i tajemnice złości (5,5) * Niepamiętnik Dolores Price (5-) * W tył zwrot, pani Lot! (4,5) * Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat (5) * Przyślę panu list i klucz (5,5) "Są książki, które się czyta. Są książki, które się pochłania. Są książ...
Nic się nie martw; po prostu nie trafiłaś od pierwszego kopa na swojego bohatera. Zapraszam tutaj Świat Dysku w pigułce - ściągawka dla opornych i niezdecydowanych i na początek może cykl o wiedźmach. Lubisz Szekspira? :-) Po wiedźmach (albo przed, bez różnicy) koniecznie to "Piosenka o jeżu" - próba zebrania i uprządkowania faktów. Potem o Straży Miejskiej. Ech, ten Samuel Vimes! Potem zrobisz sobie test Jak bardzo jesteś Terrnięty? i...
Gawędy o księgarzach na szczęście nie tylko historie o tym, jak ludzie nie znają się na książkach i proszą o nie wiadomo co. Również wspaniałe opowieści o tych, którzy książki kochają, znają i orientują się tak, jak mi by się nie udało nawet za sto lat. (5) z półki Perkalowy dybuk: Powieść kryminalna retro Tu już poprawa w kwestii zakończenia. Nawet jakieś "po" znalazło dla siebie miejsce. No i moje miasto, co do którego opinie nie zmieniły się ...
Na razie nie. Mam sporo nowych, nieznanych do przeczytania. Łypią na mnie z półek... ;) A Ender trafił na powtórkę przez "Endera na wygnaniu" - musiałam sobie odświeżyć początek.
No i jak Świat Zofii? Czytałam to kilka razy w wieku nastoletnim i zastanawiam się ostatnio czy nie przeczytać jeszcze raz. Ale boję się, że odbiór już nie ten.
Przeczytane w sierpniu: 1. Pięć lat kacetu 2. Alchemik 3. Harry Potter i więzień Azkabanu 4. Dobra nowina o seksie i małżeństwie: Odpowiedzi na szczere pytania dotyczące nauki Kościoła 5. Bractwo dusz: Księga 1 6. Shirley 7. Świat Zofii 8. Kontrabasista 9. 1Q84: Tom 1 10. Mechaniczny anioł 11. Słodka jak krew 12. Marina 13. Wehikuł czasu 14. Jedz, módl się, kochaj 15. Duża dziewczynka 16. Ośmiornica 17. "Rachunek sumienia..." J.P...
No cóż, ja tylko sięgnęłam po "Kosiarza". Jakoś opornie szło mi to czytanie i pomyślałam, że jestem już chyba za stara na taką lekturę. :) Książki nie skończyłam.
Mniam, mniam :)
Tak mówisz? To Cię posłucham. W mojej osiedlowej jest chyba wszystko tej pani. Trylogia "Pozwólcie nam krzyczeć" będzie następna. Dzięki. :-)
Dla mnie w chwili obecnej to tylko torty warzywno-owocowe i to przez całe 6 tygodni :-)
Fleszarowa-Muskat faktycznie nierówna jest. "Lato nagich dziewcząt" też oceniłam na 4, ale mam wrażenie, że to tak z sentymentu dla autora. Natomiast bardzo Ci polecam "Pod jednym dachem, pod jednym niebem" i "Szukając gdzie indziej", jeśli masz zamiar dalej zapoznawać się z panią F-M. No i oczywiście trylogię "Pozwólcie nam krzyczeć".
Wesele Anny UPYCHAM (:P!) w schowku:)! Co do noty... zgadzam się. Idiotyczna.
Książki nie czytałem (:(!), ale nota rzeczywiście beznadziejna - taka wersja książki w formie telegramu.
Fatalnie! Ta sprawa wymaga śledztwa i zadośćuczynienia w postaci podwójnego tortu o zmniejszonej o połowę kaloryczności :)
"Japoński codziennik" t. 1 Watanuki (3.5) "Japoński codziennik" t. 2 Watanuki (3.5) "Koreańczycy, Chińczycy, Japończycy" Munhak (5) "Śmierć wiosny" Głuszko (4) "Bergman. Rozmowy" Assayas & Bjorkman (4) "Dumała" Dumała (5)
Ej :D przeczytaj, nie chcę Cię 'ustawić'... do Ziemkiewicza ;)
Mój sierpień: 1/ Świadek na czterech łapach - 3,0 2/ Płatki z nieba - 3,0 3/ Obiecaj mi - 4,5 4/ Czary w małym miasteczku - 4,5 5/ Odmieniłeś moje życie... - 6,0 6/ Czarownica - 4,5 7/ Pięćdziesiąt twarzy Greya - 2,0 8/ Arabska żona - 5,5 9/ Oczarowana - 2,5 10/ Dotknąć nieba - 6,0
Mi niestety wypadło i nie mogę się pojawić :(
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)