Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Zawsze intrygował mnie tytuł tej książki:)
Od siebie dodam, że gdyby na bezludną wyspę pozwolono mi zabrać tylko jedną książę, byłaby to właśnie ta:)
Mój czerwiec 2012: *Słodki padalec - 4 *Mała Ikar - 4,5 (jest recenzja) *Miasteczko Cold Spring Harbor - 4,5 *Gdzie leży prawda - 3,5 *Boczne drogi - 4,0 *Tak mówią gwiazdy, panie komisarzu - 3,0 *Wszystkie imiona - 5 (recenzja) *Uganda: Jak się masz, muzungu? - 3 (recenzja) *Alicja w krainie rzeczywistości - 5 (recenzja) *Zakłócony spokój - 4 *Zdążyć przed zmrokiem - 4,5 (recenzja) *Pustka i pełnia: Zapiski z Japonii 1964-1970 - 4,5 ...
Akcja Przykurzątka. Zerknij tutaj: Czytajmy książki mniej popularne i mało oceniane coś powinnaś znaleźć.
Czerwiec taki bardziej powtórkowy i mało lektury, bo na tapecie serial "Gra o tron" pierwszy i drugi sezon (dostałam od dziecinek na Dzień Mamy) - super, ale pierwszy zdecydowanie lepszy. Dziewice, do boju! - powtórka ze Szwaji Zatoka Trujących Jabłuszek - jak wyżej Skrzynia na złoto - powtórka z Akunina Lektura nadobowiązkowa - jak wyżej Jedna przegrana bitwa - Wolski, jak zwykle zresztą, przewrotny i świetny 5,5 Agent Dołu: Czarci pomi...
Mój czerwiec: 1. Wezwanie - 4,0 2. Prawnik - 5,0 3. Zmierzch - 4,0 4. Księżyc w nowiu - 4,5 5. Zaćmienie - 4,5 6. Przed świtem - 4,5 7. Raport pelikana - 4,5 8. Pożegnalny ukłon - 4,5 9. Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa - 5,0
Czerwiec: Dom z papieru ocena 5,0 Ogrody Księżyca ocena 5,0 Zajezierscy ocena 4,5 Opowiadania i nowele: Wybór ocena 4,5 Rosencrantz i Guildenstern nie żyją ocena 5,5 Poziom śmierci ocena 5,0 Grendel ocena 5,5 Zapiski psychopaty ocena 5,0 Trzeci znak ocena 4,0 W bagnie ocena 4,5 Bajki japońskie z rysunkami japońskimi ocena 4,5 Nocny pociąg do Lizbony ocena 6,0 Więcej tu: A zaczęło się tak niewinnie… Biologia Villeego ocena 5,5 Tańce...
Można by*, o Boże.:)
Możnaby...ale czy "Pansy" nie brzmi strasznie pretensjonalnie..? :)Będę się upierała, że zmiana imienia wyszła bohaterce na dobre.
Dobra, przyłączę się. Cztery. Mnie się zdawalo, że ten licznik po prostu nie obejmuje wszystkich odwiedzających, jest, powiedzmy pięcio- czy sześciopozycyjny, a jak liczba odsłon jest większa, to on się automatycznie zeruje. Ale nie wiem, czy mam rację.
To się nazywa pech. Najpierw parę dni nie mogłam się zalogować na BiblioNETkę, a na dodatek dopiero przeczytałam notkę o spotkaniu. Szkoda, że nie potrafię się teleportować :(
A nawet trzy. ;) Czasem też wydawało mi się, że z licznikiem jest coś nie tak.
Ja polecam książki Mary Janice Davidson z cyklu ,,Królowa Betsy" są świetne czytałam już kilka razy , bardzo przyjemnie czytało mi się także serie Nocna łowczyni. Jeśli chodzi o wampiry to te książki są chyba najlepsze. Jednak jak do tej pory jeżeli chodzi o romanse paranormalne bezbłędna jest autorka Mead Richelle, a w szczególności jej seria ,,Georgina Kincaid" genialne książki(główna bohaterka jest sukubem, ale ma za przyjaciół wampiry), przy...
W czerwcu: -> Czekając na śnieg w Hawanie: Wyznania kubańskiego chłopca (4) -> Kraken(5) -> Zgubieni (4) -> Karaluchy (5)
Mój czerwiec: 1. Kanalie też mają dusze: Historia nastoletniego włóczęgi, która zdarzyła się naprawdę [5.0] 2. Kobiety dyktatorów [5.0] 3. Anioły i demony [4.5] 4. Syn konsula [5.5] 5. Cień wiatru [5.0] 6. Proces [1.5] 7. Modlitwa myślna i towarzyszące jej trudności [4.0] 8. Kopciuszek [5.0] 9. Czerwony Kapturek [5.0] 10. Śpiąca Królewna [5.0] 11. Paluszek [4.0] 12. Kot w butach [4.5] 13. Dolina Issy [2.5] 14. Zaginiona róża [1.0]...
Zgadzam się w całej rozciągłości. Książka jest cudowna, jednak pozostałe części są odrobinę gorsze. Doczytałem tylko do ,,Dzieci Diuny". Niestety, potwornie denerwowało mnie to, że autor eliminował coraz więcej postaci. Kiedyś zrobiłem listę zabitych bohaterów( sporo ich było). W czyim tłumaczeniu czytałeś? Przekład Marszała jest moim zdaniem o niebo lepszy niż Łozińskiego.
Poszukuję tytułu powieści streszczonej w Książkach Wybranych Readers Digest - niestety tom nie stoi już na półce. Czytałam to już dobrych kilka lat temu i mało pamiętam, ale wiem, że była to historia starszej kobiety, która dziwnym zbiegiem okoliczności została wplątana w szereg dziwnych wydarzeń, m.in. jeździła ciężarówką (chyba). Cała historia to jak komedia pomyłek. Za wiele nie pamiętam - jak widać - ale może ktoś skojarzy. Na 90% powieść b...
Letnie drzewo Kay Guy Gavriel 5,0 Najmroczniejsza droga Kay Guy Gavriel 5,0 Wędrujący ogień Kay Guy Gavriel 5,0 Blondynka Oates Joyce Carol 5,0 Cukiernia Pod Amorem: Tom 3: Hryciowie Gutowska-Adamczyk Małgorzata 4,5 Cukiernia Pod Amorem: Tom 2: Cieślakowie Gutowska-Adamczyk Małgorzata 4,5 Ziarno prawdy Miłoszewski Zygmunt 5,0 Zajazd "Jerozolima" Grimes Martha 5,0 Miłosne przysięgi Roberts Nora 3,5 Dziewczyna z Botany Bay Erickso...
Miałem ogromne oczekiwania co do tej książki. Ten post, na który odpisałeś/aś napisałem na początku stycznia. Byłem wtedy świeżo po przeczytaniu ,,Pieśni lodu i ognia" Georga Martina. Spodziewałem się, że ,,Wiedźmin" będzie do niej podobny. Jak bardzo się myliłem! Przeczytałem pierwszy raz i byłem bardzo zawiedziony. Minęły jakieś dwa miesiące, a ja spróbowałem jeszcze raz. Powoli wczytywałem się w dialogi, opisy itd. Muszę przyznać, że spodobała...
Urocza, radosna książka. Do przeczytania w jedno popołudnie, do zapomnienia o troskach i do zazdroszczenia bohaterom ich pięknej wyspy. Z czystym sumieniem daję 5, bo chociaż nie ma w "Stowarzyszeniu.." żadnej głębi, to pozwoliła mi odpocząć.
Okropna pogoda jak na rozpoczęcie wakacji. Cóż, oznacza to tylko więcej książek przeczytanych w lipcu. Ale skupmy się jeszcze na kończącym się misiącu. 1. Maskarada 5,5 To jest książka po którą sięgnęłam, bo wiedziałam, że będzie dobra. Nie zawiodłam się. Iście Prattchetowski smaczek. Nawiązanie (luźne, oj bardzo) do Upiora w Operze (notabene, najlepszego musicalu) dodało do tego jeszcze szczypty przyprawy. Zdecydowanie polecam, a już szczegó...
:) No to widzimy się następny razem koniecznie. Przyjemnej niedzieli poza Krakowem.
:-)
Poszukiwana: żona Warunek: musi kochać dzieci. I jeszcze coś: śmiertelniczkom dziękujemy. Carlos szuka swojej bratniej duszy, kobiety, która pokocha sieroty, którymi niedawno się zaopiekował. Piękna Caitlyn jest jak promień słońca w ciemności. Nareszcie znalazł idealną kobietę, tylko że… Caitlyn jest śmiertelniczką. Co gorsza, jej ojciec jest szefem agencji zwalczającej nieumarłych. Ale Caitlyn też czuje, że Carlos jest dla niej stworzo...
"Nim zapadnie noc" jest u mnie Dorotko:)
"Co reżyser ma w środku", czyli wspomnienia, opowieści, dykteryjki i anegdoty o ludziach, miejscach i zdarzeniach, spisane przez Jana Kulczyńskiego (ur. 1931), reżysera teatralnego i telewizyjnego, pedagoga, profesora sztuk teatralnych, absolwenta polonistyki (Uniwersytet Wrocławski) i studiów reżyserskich (PWST, Warszawa), który stworzył ponad sto widowisk (w tym kilkanaście w getyńskim Deutches Theater), a te nader znaczące to "Proces" Kafki (t...
Jest nawet najłatwiejszy, jeśli ma się chęć do jego nauki. W innym wypadku, nawet chiński może wydawać się łatwy ;-). Dla mnie jest on po prostu zbyt komercyjny, za dużo go jest... A co za dużo to nie zdrowo ;-)
Jesteś gotowy na przygodę? Hej, szczury lądowe! Chwyćcie kordelasy i popłyńcie przez morza i oceany ku porywającej przygodzie na pokładzie naszego statku. Spotkacie tu najokrutniejszych rzezimieszków, rzucicie kotwicę w najstraszniejszych portach i posłuchacie o najbardziej krwawych przygodach prawdziwych piratów. A więc łapcie liny i właźcie na pokład! [Świat Książki, 2008]
Wygląda na to, że dzisiaj odbędzie się najbardziej kameralne spotkanie w Toruniu. ;) Do 13. :)
Książki nie czytałam, więc odniosę się tylko do twojej recenzji: "Trochę to nieprawdopodobne, by pod koniec XX wieku osoby pracujące z dziećmi kompletnie nie miały pojęcia o zaburzeniach nerwicowych i ich możliwych przyczynach, może więc w zamyśle autorki miał to być element zmowy milczenia, otaczającej kłopotliwy dla wszystkich problem? Ale jakoś mało wiarygodnie to wygląda…" Otóż niestety nie masz racji. Ludzie nie reagują. Na niebieską lini...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)