Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Martynko, ostatnia nadzieja w tym, że Murakami mi się spodoba:) Jeśli tak się nie stanie, będę nadrabiała moim niezaprzeczalnym wdziękiem osobistym, gdyż nie ma drugiej takiej sitatungi, która nie rozpoznaje osła;)
Dziedzictwo: Tom 2 (Paolini Christopher) 4,0 Gesty (Karpowicz Ignacy) 3,0 Nie myśl, że książki znikną Eco Umberto, Carrière Jean-Claude 5,0
Dam jej szansę. Poczekam aż dorośnie. Jeśli dalej będzie mnie nużyć wymienię na inną;)
Mój czerwiec: Jarmark rymów (4) Miecz Nieśmiertelnego: Tom 1 (4) Shogun: Powieść o Japonii (4) Operacja "Dzień Wskrzeszenia" (4) Zmierzch audiobook (3) I jeszcze jedna powtórka: Wakacje z duchami audiobook - bardzo mi się nie podobał lektor :(
O, dzięki Marginesie - to najprawdopodobniej to! Szkoda tylko, że pełna wersja nie do zdobycia (zastanawiam się nawet nad zasadnością wprowadzania jej do katalogu Biblionetki - kto wie, czy rzeczywiście było pełne polskie wydanie).
To zadziwiające, jak nie wiedzieć kiedy, choć na moich oczach, cykl "Pieśń lodu i ognia" rozrósł się do nieprzeciętnych, wręcz kolosalnych rozmiarów. Gdy się patrzy na liczbę i objętość kolejnych tomów, to pozornie rzecz oczywista, ale w zasadzie dopiero niedawno dotarło do mnie, z jakim molochem mam do czynienia oraz jak potężny potencjał w nim tkwi. Martin nie ustaje w rozwijaniu swojego koronnego cyklu, dokłada kolejne setki, tysiące stron i.....
Czerwiec zdecydowanie lepszy od maja ;) 1. "Clara and Mr. Tiffany" Susan Vreeland (3 - ciekawa historia opowiadziana w nieciekawym stylu. Może ocena byłaby wyższa, gdybym czytała ją po polsku. Jednak czytałam po angielsku i ilość opisów produkcji szkła, lamp, witraży etc. przerosła moje oczekiwania i zaczęła męczyć. Przegadana, za dużo opisów, a szkoda, bo to byłaby naprawdę dobra książka oparta na prawdziwej historii - http://en.wikipedia.org...
R.Lupton "Potem" (4) A.Edwardson "Niech to się nigdy nie kończy" (4,5) A.W.Scotch "Jillian Westfield wyszła za mąż" (4) J.McHenry "Kuchnia duchów" (4,5) L.Battle "Pensjonat" (4) A.R.Siddons "Letnisko" (5) M.Niedźwiecki "Nie wierzę w życie pozaradiowe" (4) R.Pilcher "Poszukiwacze muszelek" (4) L.Lokko "Gorzka czekolada" (3)
Nie czytałem tej książki, albo czytałem "lata świetlne temu" i nie kojarzę fabuły, ale zerknąłem na opisy stojących u mnie "Książek Wybranych" i wydaje mi się, że mogą to być Prawdy pani Julii. Niestety, dostępne chyba tylko w tej wersji - bez wydania pełnego.
No popatrz, teraz rzuciłam okiem, że dałam 4.. ale wspomnienia mam na 5, na pewno :).
Mnie ta autobiografia zachwyciła niezmiernie. Zaglądaj teraz szybko do reniferowego schowka i powybieraj moje trójki i dwójki - może Ci się spodobają :)?
Nie moja bajka. Doceniam warsztat, bibliografię, wyobraźnię, piękny język.. ale ta książka po prostu mnie nie rusza.
I tak byłaś dzielna :D. Wiem, że mamy zupełnie różny gust czytelniczy, Alicjo, ale w ogóle mi to nie przeszkadza. I tak jesteś moją sitatungą :).
Czerwiec marny mi wyszedł ilościowo, za to objętościowo i jakościowo - oho,ho! Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa - 6. Bardzo, bardzo byłam zaskoczona, że aż tak mi się spodobały przygody Sherlocka Holmesa. Sądziłam, że najdalej po dziesięciu znudzę się tą postacią, tym bardziej, że już wcześniej próbowałam czytać "Psa Baskerville'ów" i kompletnie mi nie podszedł. A tutaj takie zaskoczenie. Może do Holmesa trzeba dorosnąć? Egipcjanin...
-- czerwiec -- Antoni Uniechowski o sobie i innych (5) Dom Augusty (6) Król z żelaza (5) Zamordowana królowa (5) Lód i woda, woda i lód (5) czytam kolejny tom Królów przeklętych Trucizna królewska
Bardzo dobry miesiąc, wreszcie miałam czas aby trochę poczytać a Shriver mnie po prostu zaszokowała. Musimy porozmawiać o Kevinie (6) Ojciec chrzestny (audiobook) 6 Żony i córki (4,5) Dom pod Lutnią (5) Dzienniki kołymskie (4,5) Moulin Rouge: Powieść o życiu Henryka de Toulouse-Lautreca (audiobook) 5 Chochoły (5)
Kto chce przeczytać obszerniejsze opinie dotyczące moich czerwcowych lektur, niech zerknie tutaj: Czytam w czerwcu Balzac: Biografia Ocena 6. Kuzynka Nora Ocena 5,5. Prawda i fikcja w Kodzie Leonarda da Vinci Lektura obowiązkowa dla każdego, kto przeczytał książkę Dana Browna (obojętne czy z entuzjazmem, czy bez). Ocena 5,5. Marzenia i tajemnice Jest recenzja: Niespełnione marzenia, ujawnione tajemnice. Ocena 5. Ja Ocena 5. Z...
"Spektrum" Głuszko (4) "Przypadkowy kadr" Węgiel (3.5) "Cztery ślepe myszki" Patterson (4) "Afera Kobana" Węgiel (3.5) "Martha Argerich. Dziecko i czary" Bellamy (5.5) "Tak sobie myślę…" Stuhr (5) "Skonsumowani" Barber (3) "Skonsumowanych" jeszcze czytam, ale prędzej obniżę ocenę, niż podniosę. ;P
Krew Amberu (4) Znak Chaosu (4) Rycerz Cieni (4) Książę Chaosu (4) - mam mieszane uczucia. Dobra seria, ale trochę żałuję, że ją przeczytałam. Po pierwsze dlatego, że Zelazny wyraźnie planował kolejne części i teraz mam cykl, którego zakonczenia nigdy nie poznam. Po drugie - podobał mi się świat po pierwszym pięcioksiągu, a po drugim Zelazny wszystko pomieszał i moim zdaniem na dobre to nie wyszło. Morderstwo w Boże Narodzenie (5) - No tym ...
W czerwcu przeczytałem. I dobrze wspominam. Aleksander Wielki Portret Doriana Graya Przemiany 451º Fahrenheita Cyklop Skarb Czyhający w progu
Czerwiec: Handlarze czasem (audiobook) (3,5) Wiele hałasu o nic (5) Kuchnia Franceski (5) A. B. C. (5) Pinokio (3) Rio Anaconda: Gringo i ostatni szaman plemienia Carapana (4,5) Myszeidos pieśni dziesięć (5) Zrób sobie raj (4) Opium w rosole (5) Kilmeny ze starego sadu (2)
W czerwcu przeczytane: (1) Kaznodzieja (5) - no, nie powiem, prawie do końca nie byłam pewna, kto zabił :-) Fajnie zmyliła tropy. Kolejna piątka i chęć na następne tomy. (2) Szkoła niezbędnych składników (5) - takie śliczne czytadło z gatunku tych "balsamicznych" dla duszy. I na dodatek przesycone zapachami, smakami aż ślinka cieknie, ech... (3) Bądź zdrowa: Poradnik dla kobiet (5) (4) Mowa ciszy: Twoje codzienne wsparcie (5) (5) Powró...
Mnie spodobała się od pierwszych stron i do samego końca dobrze mi się czytało. Może na razie ją schowaj i wyciągnij za jakiś czas? Szkoda byłoby nie dać jej jeszcze szansy, a przy obecnym zniechęceniu, pewnie nie ma wielkich szans, żeby książka Cię wciągnęła.
Pies. Fantastyka czy kryminał?
Wygląda na to, że powinnam zrobić sobie przerwę w czytaniu. Jestem w trakcie. Książka mnie nie porywa, jej objętość mnie przeraża. Mam ochotę zamienić ją na inną:)
Nie będziesz zaskoczona moja wypowiedzią:) Przeczytałam 40 stron i już miałam dość. Usiłowałam dzielnie brnąć dalej. Nie lubię takiego języka, nie lubię takiego poczucia humoru, nie lubię realiów w jakich akcja została osadzona i zupełnie nie polubiłam bohaterek. Wszystkich:) Poległam na stornie 78:)
Też jestem w trakcie czytania Mała Ikar, ale jakoś nie mogę przez to przebrnąć. Ciężko coś mi to idzie i teraz nie mogę się już przemóc, by do niej wracać :(
Taki dosyć pretensjonalny ;). Ale można to wybaczyć, biorąc pod uwagę zawartość.
Za cały mój komentarz niech wystarczy cytat z Twojej wypowiedzi: "Można przeczytać - ale nie trzeba."
I ja zostałam pokonana. Jednak w przeciwieństwie do Ciebie, z pewnością nie wykonam drugiego podejścia.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)