Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Mój sierpień: Pamiętniki (3) Lśnienie (5) Dżuma (3,5) Sztuka wojny (3) Spalony tost... czyli Życiowa filozofia Teri (4) W trakcie: Przeminęło z wiatrem
Akurat "Agent..." jest w mojej bibliotece. Wrzucam do schowka.
U mnie bardzo skromnie, chyba za bardzo przeżywałam oczekiwanie na Wrocław ;-) Księga motywacji, inspiracji i magii Napoleona Hilla (6) Przepaska z liści (4,5) Poszukiwacze muszelek (5) Gdzie dawniej śpiewał ptak (5,5) i kończę, ale będzie 5: Siostry
Gormenghast (55%) - 4,5 Prawo miecza - 5 Tytus sam - 3 Opowieści orsiniańskie - 3 Felix, Net i Nika oraz Orbitalny Spisek - 5,5 Felix, Net i Nika oraz Orbitalny Spisek 2: Mała Armia (77%) - 5,5 Zstąp, Mojżeszu (74%) - 4,5 Felix, Net i Nika oraz Trzecia Kuzynka (99%) - 5,5 Felix, Net i Nika oraz Bunt Maszyn (90%) - 5 Ja, robot (powtórka) - 5 Płomienie gniewu - 5 Brzydki mały chłopiec - 3,5 Pora umierania - 5 Złoty lis - 4,5 Lot sokoł...
Książka w sumie nie jest zła, ale moim zdaniem zdecydowanie poniżej oczekiwań w stosunku do jej autorki. Jeśli Ci się jednak podobała, to sięgnij po inne jej pozycje. Gwarantuję, że spodobają Ci się dużo bardziej. Pozdrawiam i życzę miłej lektury.
KOCHANI! Przeogromnie Wam dziękuję za wszystkie życzenia! Uściski i ucałowania dla wszystkich :-*** Sama sobie życzę spełnienia Waszych życzeń :-) Kocio: nie ma chyba takiej siły, która by mnie stąd wyrzuciła, więc z pewnością będzie więcej!
Dziękuję za te słowa. Bardzo przeżywam fakt, że nie mogłem być z Wami.
Ech, przeczytałam opisy, wszystkie do schowka. To jest ten najgorszy z najgorszych tematów. Zawsze najwięcej pozycji upoluję i zawlokę do schowka. Pogrom, nie temat.
Pozdrawiam i składam Ci najserdeczniejsze urodzinowe życzenia.:)
Spotkanie będziemy chcieli tez zorganizować w Krakowie, Gdańsku, Opolu i może Warszawie :-)) Więc jak nie teraz to może w przyszłości się uda :)
Suuuuper... I ona tam już na zawsze ma tak tkwić? Wiesz, jakoś poza 1 kwietnia mało mnie to śmieszy. Widocznie nie mam poczucia humoru.
Ulica tysiąca kwiatów 4,5 Czytelniczka znakomita 5,0 błyskotliwe Gottland 5,0 Pozwólcie nam krzyczeć 5,0 dołączam do miłosników Fleszarowej :) Przerwa na życie 4,5 Wizyta 5,0 Stangret jaśnie pani 4,0 Lato nagich dziewcząt 4,0 Powieść dla kobiet 3,5 spore rozczarowanie Wielka tajemnica 4,0 ciepłe czytadło
Cudownych książek, zwycięstw w konkursach, uśmiechu na twarzy - Wszystkiego najlepszego na urodzinki:)
Od czasu tej recenzji udało mi się zdobyć "Polowanie na Perpetuę" - świetna jest:) "Romans z trupem w tle" - jeszcze nie mam ale się staram... O tej nowej książce już słyszałam i jest w planach zakupowych:)
Na początek Agent Dołu: Diabelska dogrywka, potem Bogowie jak ludzie, potem Trylogia optymistyczna, potem Ci powiem co jeszcze. :-)
To którego Wolski Marcin byś poleciła?
Jak to, dopiero dwa? Postaraj się o więcej! =} Wszystkiego smakowitego do czytania!...
Wszystkiego najksiążkowszego!!!
Życzysz sobie Portret Doriana, czy inny Nefrytowy Różaniec?
Zaginiona kolonia (powtórka) Paradoks czasu (powtórka) Tysiąc wspaniałych słońc (5,5) Zmierzch (5) Nocna zamieć (5) Ewangelia według Heroda (pomysł nie nowy, ale Wolski jak zwykle przewrotny i dam 4,5 za kwitnące kasztanowce na przykład) EuroDżihad (4) Pies w studni (5) Krętka Blada (powtórnie wymęczona i zostaje 1) Kończę: Laseczka i tajemnica (no, rozczarowałam się; myślałam, że laseczka, to będzie Laseczka, jak Zaliczka i że Pan Sa...
W takim razie do zobaczenia
Bardzo-dużo-mnóstwo-wiele kolejnych spotkań, książek, miejsca na nie i czasu na czytanie! Urodzinowe ciumaseczki.
dzięki wam wszystkim.:)
Tak mnie zaintrygowało:"idzie trochę opornie", że sprawdziłam Twoje oceny. Widzę, że potem nabrało rozpędu;)
I jak? Ja byłam zachwycona. Kryminał i sztuka - fantastycznie A co z jutrzejszym dniem jeszcze? Ja mam zamiar skończyć Bal na ugorze A jak do tej pory, to same cieniutkie pozycje w tym miesiącu mi wypadły: Wielkie nadzieje (4) strona techniczna ciekawsza niż sama historia, ale i tak warto Wielkie zasługi (4) To był mój ostatni Chaber ;( Wirunga: Pasja życia Dian Fossey (4) Trudno być bogiem; Drugi najazd Marsjan (2) 1-3, 2- 1, chyba j...
Język niemiecki jest prosty http://www.youtube.com/watch?v=8D28dqca4xg
Ja skończyłam tylko: Klara i półmrok Pewnie we wrześniu skończę wiecej. ;)
Sądzę, że to doskonały pomysł z identyfikatorem. Nie będę wtedy obcałowywała obcych kobiet:D Biedna dziewczyna nawet nie protestowała:) W dedalusie też niewiele myśląc wyskoczyłam z pytaniem w stronę dwóch dziewczyn: "myślicie, że warto to kupić?" i wtedy się do nich odwróciłam. Okazało się, że trochę zbyt dziwnie na mnie patrzą, żeby mogły być od nas;) Aha, również debiutowałam na spotkaniu ogólnopolskim!
Zapraszam:)
Życzę wszystkiego książkowego i spotkaniowego i biblionetkowego w wersji najlepszej jaką można mieć:) Ja tradycyjnie łyknę sobie wisienkę z tortu, jeśli pozwolisz;)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)