Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Opowiadania Marquez'a... czytając je, wyobrażałam sobie uśmiechy chłopców pływających w świetle, wprost czułam bezsilność Marii wobec personelu zakładu dla obłakąnych czy ból i samotność mężczyzny, któremu nie pozostał po ukochanej już nawet ślad jej krwi na śniegu. Taki świeży, europejski Marquez- sporo śniegu, wiatru, deszczu i jakże by inaczej MIŁOŚĆ w wielu odcieniach. Zapadło mi w pamięci opowiadanie "Samolot śpiącej królewny". Wciąż nie...
Tam od razu ze świecą;P! Rozejrzyj się:)!
Skoro zacznie się zespolenie, jedynie namiętność określa granice wszystkich czynów kochanków. Bez względu na płeć, stan cywilny i orientację seksualną spróbuj odnaleźć miłość w dzikiej erotycznej grze, uwolnij żądzę i potęguj zmysłowe doświadczenia. Rozkosz ma to do siebie, że wypływa u każdego z kochanków głównie z upojenia, którego doświadcza partner. Regularne i naturalne współżycie płciowe, jeżeli nada mu się odpowiedni kierunek, stanie...
"Buszujący w zbożu" to opowieść wigilijna, tyle że bez zjawisk nadludzkich - wszystko bowiem jest tu prawdziwe i brutalne. Holden to główny bohater, którego da się lubić, choć jego zwyczaje i "poglądy" na świat z czasem robią się bardzo idealistyczne i infantylne. Pierwsza część książki opisuje jego pobyt w szkole w Pencey, druga to już jego samotna podróż po ulicach Nowego Jorku - podróż, która ma zmienić jego życie. Nie owijając w bawełn...
Jestem jak najbardziej za, 6 ostatnich lat to rzeczywiście troszeczkę za mało. Byłabym jednak trochę ostrożniejsza z umieszczeniem informacji o miejscu w rankingu na stronie książki, żeby nie była za bardzo "naćpana" informacjami i nie straciła przez to na estetyce i czytelności.
Bardzo podobają mi się Twoje cotygodniowe zestawienia, które śledzę od początku i nabieram coraz większej ochoty na stworzenie swojej "topki", ale nie chcę kraść pomysłu. ;) Także ograniczę się do komentarza. Wśród moich miejsc na pewno byłyby Hogwart i Ankh-Morpork (które także najchętniej zwiedzałabym z Rincewindem), a dalej: - Akademia pana Kleksa - kuszą mnie szczególnie te niezliczone furtki, przez które można się dostać do różnych baj...
- Katarzyna Misiołek: Cztery pory namiętności - Agnieszka Kwit: Mężczyzna ze skrzypcami - Joanna Zakrzewska: Pijane święto miłości - Joanna Marat: All good things - KA: W delegacji - Irena Skierka: Dotknij - Barbara Kulesza: Nieznane nikomu - Amelia Knajdek: Orgazm mojego serca - Magdalena Zimniak: Wstydliwy sekret - Agnieszka Gabriela: Moja Luba - Magdalena Gruza: Qui pro quo - Martyna Łogin: Zdarzenie - Magdalena Zwierzyna: Fabryka ...
Każde czytelnicze nawrócenie cieszy. :) A co do książek papierowych, to mam jednak nadzieję, że przetrwają, albo że przynajmniej ja nie doczekam ich śmierci.
Rozczarowanie- to właśnie czuje po przeczytaniu książki. Spodziewałam się więcej.
Ja też. :)
Brawo dla pani Kańtoch! Moim zdaniem nagroda jak najbardziej zasłużona.
Cóż powiedzieć ponad to, że cieszymy się z Twojego czytelniczego zmartwychwstania i z tego, że możemy Ci w nim towarzyszyć:)
Wypełniłam ;)
Może na allegro poszukaj.
A ja wręcz przeciwnie, nie polecam. Cóż ja na to poradzę, że książki Nory Roberts śmiertelnie mnie nudzą... Nie wzbudzają ani moich emocji, ani żadnych refleksji. Jak dla mnie, czytanie książek Nory Roberts to kompletna strata czasu.
Bo tylko w tym przypadku dopatrzyłam się nielogiczności. Jeśli jest ich więcej, to ja nie chcę już tego wiedzieć! Wystarczy, że to jedno mnie męczy. Lubię, jak jest logicznie. :)
Ależ "Mistrz i Małgorzata" to jeden wielki stek nielogiczności! Polecam recenzję Antercordy. Czemuż więc w tym przypadku próbować znaleźć sens?
Ja też :)))
Ja marzyłam zawsze o otworzeniu własnej księgarni, ale z tego, co widzę, z każdym rokiem zrealizowanie tego marzenia staje się coraz bardziej abstrakcyjne i w zasadzie - bezcelowe.
Oto czas, w którym cały świat jest niszczony przez złe duchy (demony i potwory)... Rodrick, jedyny ocalały z plemienia Azelów, zmierza do konfrontacji z przeznaczonym mu wrogiem, Lauresem, księciem Świata Demonów. [Waneko, 2005]
Czyżby nie znalazł się nikt, kto by pamiętał "Mistrza i Małgorzatę"? Pomóżcie, pomóżcie... :)
Ryszard Ćwirlej: "Upiory spacerują nad Wartą", "Ręczna robota", "Trzynasty dzień tygodnia" Joanna Jodełka "Polichromia", "Grzechotka " Konrad T. Lewandowski: "Magnetyzer" ,"Bogini z labradoru" , "Elektryczne perły", "Perkalowy dybuk" Bożkowski Jeremi (właśc. Ciecierska-Więcko Bożena)"Msza za mordercę", "Piękna kobieta w obłoku spalin", "Zbrodnia na eksport"
Marilla i Matthew Cuthbertowie, mieszkający na farmie Zielone Wzgórze, decydują się zaadoptować chłopca z sierocińca. Kiedy na Zielone Wzgórze przybywa jedenastoletnia Ania Shirley, pewne jest, że bardzo lubi mówić, ma niezwykle bujną wyobraźnię i zdecydowanie nie jest chłopcem. Czy wrażliwa, pełna oryginalnych pomysłów dziewczynka znajdzie swoje miejsce wśród różnie do niej usposobionych mieszkańców wioski? Powieść kanadyjskiej pisar...
Przeczytane w sierpniu: Vertical (4) Limes inferior (4,5) Wzgórze Błękitnego Snu (4) Moby Dick czyli Biały Wieloryb (4) Ludzie millenium (4,5) Biała bluzka: Najpiękniejsze opowiadania (6+) 1Q84: Tom 1 (6) Kot, który lubił Brahmsa (4) Jedz, módl się, kochaj (2) W świetle gazowych lamp (4) Piramidy (4,5) Dzienniki z podróży (4)
Fiu, fiu:) Dla mnie to tak prosto brzmi, że nawet nie próbuję;)pół dnia mi zajęło oglądanie zdjęć i kopiowanie, ale mam te co chciałam. Miło, że pomyślałeś o ułatwieniu życia innym, gdyż z ogólnych dyskusji na spotkaniu większego nieszczęścia komputerowego ode mnie chyba ze świecą należy szukać. Pozdrawiam!
"Masz trzy cukierki w jednej dłoni a dwa w drugiej - tłumaczyła Ania - to ile masz razem? - Pełną buzię - odrzekła Karolina". Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak Ania radzi sobie na posadzie nauczycielki w Avonlea, jacy są jej nowi przyjaciele i jak wiele zmieni pojawienie się bliźniąt na Zielonym Wzgórzu, sięgnij po kolejne przygody Ani Shirley, dziewczyny o szarych oczach i (jak mówią jej przyjaciele) kasztanowych włosach. [Wydawnictwo ...
Rankingi cieszą się zawsze dużym powodzeniem, czego dowodem choćby nasza książka 10-lecia. Dlatego proponuję rozszerzenie biblionetkowych rankingów rocznych (ostatnich 6 lat - włączając w to rok bieżący - to mało, tym bardziej, że oceny literackie potrzebują czasu, żeby się uśrednić i utwierdzić). Chętnie kliknąłbym link z napisem "zobacz pozostałe daty" a tam rankingi od powiedzmy 1950, a może nawet 1900 roku. Czy nie jest ciekawe, która ksi...
Przyjaciele lat dziecięcych z Avonlea dorastają i podejmują wyzwania dorosłego życia. Ania Shirley opuszcza Zielone Wzgórze, by rozpocząć wymarzone studia na Uniwersytecie Redmondskim w Kingsport. Czy zrealizuje swe marzenia? Czy zdobędzie nowych przyjaciół? Czy spotka wymarzonego "księcia z bajki"? Czy przyjaźń Gilberta przetrwa próbę czasu? [Wydawnictwo Zielona Sowa, 2004]
Trzy wiedźmy
Mój sierpień 2011: *Etiopia: Ale czat! - 5 *Siódme niebo - 3,5 *Ponad prawem - 3 *Pokój pełen liści - 4,5 *Gwiazdy suchego stepu - 5 *Szminka w wielkim mieście - 2 *Nie szukaj mnie - 4,5 *Zapiski stanu poważnego: Powieść dla kobiet oraz płci pozostałych - 3,5 *O krok - 5 *Moje rzymskie wakacje - 3,5 *Historia kołem się toczy - 5 (Książka idealnie pasuje do akcji przykurzątka). *Cross - 3,5 *Lalka - 5 (Akcja Klasyka i pierwsze wpły...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)