Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Sparks jest jednym z moich ulubionych autorów. Często płacze na zakończeniach. "I wciąż ją kocham" nie było wyjątkiem wzruszająca, ale nie tak dobra jak "Pamiętnik" czy "Jesienna miłość".
Oj ja też wpadłam w "sidła" tego autora. Lubie jego styl pisania. Krótkie rozdziały, zazwyczaj ciekawa treść. A do Alex'a mam sentyment. A co do "Kolekcjonera" to moim zdaniem był bardzo dobry.
Weszłam sobie dzisiaj normalnie na BiblioNETkę, a tam po prawej stronie napis: "Witamy, Agis". Lekko się zdumiałam, odświeżyłam stronę i pojawiło się "Witamy, JoannazKociewia". Aż się bałam próbować dalej...
Listy Fryderyka Chopina do George Sand i jej dzieci zachowały się tylko w części, bowiem George Sand zniszczyła w 1851 roku znaczny pakiet swej korespondencji. Znakomicie pokazują relacje uczuciowe, jakie charakteryzowały niezwykły związek kompozytora i pisarki: pierwsze miłosne uniesienia, dramatyczne doświadczenia majorkańskie, następnie wspólne zamieszkiwanie w Paryżu i Nohant oraz pełne goryczy rozstanie w 1947 roku. Książka zawiera także ...
Obejrzałem tuż po przeczytaniu książki. Jedyna scena, która mi się naprawdę podobała, to ta: http://www.youtube.com/watch?v=6nzWu3h8SqE
Na pewno młodszych niż 15 lat :)
Julian Lord – opanowany i logiczny specjalista od zarządzania i organizacji czasu pracy. Calie Marcus – najbardziej roztrzepana osoba pod słońcem. Czy ciotce Maudie uda się ich połączyć? Co zwycięży: rozsądek czy miłość? [Harlequin, 1991]
K.Varga "Aleja niepodległości" (3) K.Gucewicz "Zaczekaj na koniec deszczu" (2) H.Sienkiewicz "Latarnik" (5) G.Kapllani "Krótki podręcznik przekraczania granic" (4) P.Godwin "Gdzie krokodyl zjada słońce" (4,5) P.Scott "Ci, co pozostali" (3,5) N.Vincent "Mężczyzna od podstaw" (3) M.Hillis "Rozkosze życia w pojedynkę" (2) E.-E.Schmitt "Zapasy z życiem" (4,5) M.Sjowall, P.Wahloo "Mężczyzna na balkonie" (4) K.Fossum "Kto się boi dzikiej best...
A mnie się wcale nie podobało. Mało, że w Domu Muzyki i Tańca w Zabrzu było bardzo źle słychać, to jeszcze to, co udało mi się dosłyszeć składało się ze starych dowcipów, które znam od lat, np. o memłonie (i sporo innych). Byłam z trzema przyjaciółkami i żadnej się nie podobało. Zabrakło finezji, kawały takie "z grubej rury", no i w dodatku ten kiepski dźwięk.
Sierpień wypadł słabo jeśli chodzi o ilość przeczytanych książek, ale przynajmniej ciekawsze niż w lipcu były pozostałe zajęcia wakacyjne :) 1. Ruski ekstrem: Jak nauczyłem się kochać Moskwę (5) 2. Saszeńka (5+) - takiej powieści szukałam od dawna - wciągająca i ciekawa do ostatniej strony 3. Erynie (3+) - nie było tak źle... ale to jednak nie dla mnie 4. Rok w Prowansji (4) 5. Gdzie dawniej śpiewał ptak (5+) - jednym słowem: świetna. 6. ...
Moja fascynacja Fleszerową przypadła na okres licealny wtedy pamiętam, że przeczytałam prawie wszystkie jej książki - czytałam je nocami bo nie umiałam się oderwać. Moją ulubioną książką było "Pozwólcie nam krzyczeć" oraz druga część "Przerwa na życie". Teraz po wielu latach wróciłam do jej twórczości. I odkrywam ją na nowo już jako dojrzała kobieta. Myślę, że te wiele lat własnych doświadczeń pozwala trochę inaczej spojrzeć na bohaterów, na powo...
I ja przyłączam się do podziękowań dla wszystkich. Olimpio, dziękuję za Twoje starania i pracę włożoną w organizację naszego spotkania, dzięki Tobie mogliśmy bardzo miło spędzić ten czas. :-)
książka rewelelacyjna a koniec genialny!!!!! takie książki lubię :))))
Zamach na papieża Polaka. Objawienie się Matki Boskiej muzułmaninowi. Tajemnicze porwania włoskich nastolatek. Zaginiony list siostry Łucji do Jana Pawła II. Co łączy te wydarzenia? Redaktorka dziennika „The Times” Sarah Monteiro wie na ich temat więcej, niż powinna. Tropem dziewczyny oraz jej tajemniczego przyjaciela Rafaela podążają tajne służby USA, Rosji i... Watykanu. Okazuje się, że za sterami historii stoją ludzie znacznie potężn...
Na początek polecam coś luźnego w stylu godzina zero.
Nie czytałam wszystkich książek autorki, aczkolwiek wiele. Doszłam do takich wniosków: 1. Morderstwo w Orient Express. 2. Dziesięciu murzynków. 3. Godzina zero. To taka moja ulubiona trójca. Dodam też, że fajne jest morderstwo na nilu- ukazała też się ekranizacja.
Było po prostu wspaniale!! Już teraz chcę więcej! Pozdrawiam wszystkich :-))
Och, a ja uwielbiam Amandę Quick! Zwłaszcza cykle, np. Vanza, Arcane Society czy świetny o Lavinii Lake i Tobiasie Marchu. "Ryzykantka", "Fascynacja", "Alchemia", "Kontrakt" i "Rendez-vous" to tylko niektóre z moich ulubionych tytułów. Co do Aniołów... No cóż, pierwszy tom byłby doskonały gdyby nie te ciągłe wzmianki o wierze... A drugi, który właśnie skończyłam, mógłby być trochę bardziej dynamiczny. Co prawda lubię książki z motywem szpiegostw...
Ja również swoje "naście" mam parę ładnych lat za sobą. Wciągnęłam się strasznie w tę sagę. Następnie.. po prostu ją połknęłam;-) Chyba brakuje nam takiej "magii" na co dzień. Przeczytałam również "Intruza" Meyer i choć, wg mnie, tak inny od Sagi, żal, że to koniec również pozostał.
Thriller, fantastyczna antyutopia, romans, czarny kryminał i mistyczna opowieść o miłości - to wszystko znajdziemy w „Szczelinach” - debiutanckim tomiku (z minipowieścią i siedmioma opowiadaniami), którego autorką jest młoda rosyjska dziennikarka Anna Starobiniec. Próżno tu szukać utworów lekkich i przyjemnych. Wizja Moskwy po apokalipsie - wojnie między żywymi i androidami, gdy nieliczni ocalali władają całymi dzielnicami i „zamawiają” produkcję...
Czajko, oczywiście napiszesz relację, prawda? Chociaż króciutką - ja tak lubię Cię czytać! Ja też wróciłam bardzo niedawno, dziękuję WSZYSTKIM, zwłaszcza Olimpii, która naprawdę zniosła ciężar organizacji z anielską wręcz cierpliwością :) Kochani jesteście, naprawdę, obiecuję częstsze wizyty i posty na forum :)
Prawdziwe historie potrafią być bardziej niesamowite od literatury - i tak samo jak ona porywające. „Kroniki kryminalne” to zbiór takich właśnie historii - pasjonujących, a jednocześnie mrożących krew w żyłach artykułów Michaela Connelly'ego, w których opowiada o tym, co zobaczył na własne oczy, pracując jako reporter - o prawdziwej zbrodni i jej następstwach. Connelly prowadzi czytelnika za żółtą policyjną taśmę, pokazując mu detektywów, ofiary,...
Druga tura trwa do końca września . Sternfeld pojawił się już w pierwszej turze (gdzieś pod koniec, dokładnie nie wiem, bo kiedy Lem miał blisko 90% głosów przestałem się interesować wynikiem) i prześcignął Lema (!) - stąd właśnie pogłoski o botach i druga tura.
Pragnąca wrócić do normalnego życia po stracie męża młoda kobieta umawiająca się lekkomyślnie z nieznajomym; zakładnik starający się przekonać porywaczy o niedorzeczności ich pomysłu; piękna modelka walcząca z prześladującym ją maniakiem; policjant meloman szukający skradzionego na jego oczach bezcennego stradivariusa… Szesnaście przesyconych grozą historii, barwna galeria postaci od morderców i rabusiów po dociekliwych psychiatrów i zręcznych pr...
Sierpień: Martwe dusze (6) Skrzywdzeni i poniżeni (5) Bez śladu (3,5) Woodward (5) Dziesięć kawałków o wojnie: Rosjanin w Czeczenii (6) Jeden dzień Iwana Denisowicza (5) Głód i jedwab (5) Dzieci ze schowka (3,5) Kto znajduje, źle szukał (5,5)
Musisz sobie wyczyścić historię przeglądarki i pozwoli :)
A bo i warto, warto :)
Amir Or urodził się w 1956 roku, w Tel Awiwie. Jest dyrektorem stowarzyszenia na rzecz wspierania poezji w Izraelu "Helikon", jak i redaktorem naczelnym pisma "Helikon" poświęconego poezji współczesnej. Wydał następujące książki poetyckie: "Ani mabit me-ene ha-kafim" ("Patrzę oczami małp"), 1987; "Panim" ("Twarze"), 1991; "Pidjon ha-met" ("Wykupywanie zmarłego"), 1994; "Kacha" ("Właśnie tak"), 1995; "Szir" ("Wiersz"), 1996; "Jom" ("Dzień"), 1999,...
Głosowałam kiedy były te pierwsze propozycje, drugi raz nie pozwala. :(
Tajemna historia Lucyfera 4
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)