Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Szukam dla mojej Babci jej ukochanej książki z dzieciństwa - "IRUSIA" ks.STANISŁAWA PASŁAWSKIEGO. Chętnie odkupię/przyjmę/pożyczę/wymienię/przyjmę elektroniczną wersję lub kserówkę/dowiem się gdzie można ją dostać. kontakt: mail marian_ka(@)op.pl gg pięć zero pięć osiem pięć sześć jeden
# Szkarłatny płatek i biały (Faber Michel) 5 # 100 minut dla urody (Wędrowska Zofia) 4 # Pani McGinty nie żyje (Christie Agatha 3 # Epifanie (Ziedonis Imants) 4,5 # Summerhill (Neill Alexander Sutherland) 5 # Dziwny przypadek psa nocną porą (Haddon Mark) 5,5 # Historia o Dziadku do Orzechów i o Królu Myszy (Hoffmann Ernst 4 # Harpie (Chmielewska Joanna) 3,5 # Dewey: Wielki kot w małym mieście (Myron Vicki, Witter Brett) 5 # ...
John Lennon: Niedokończona ballada
Tak czułam coś, że palnę gafę. Ale wybaczysz mi, prawda? Dzięki serdeczne. :-) Jola
Anais2 dodała notę tak, jak jest na stronie polskiego wydawcy; na podstawie angielskich opisów można sądzić, że chodzi w ogóle o dwie zupełnie inne powieści :-(. Jeśli ktoś czytał i ma tę książkę - bardzo proszę, żeby sprawdził, który opis pasuje do którego tytułu, jakie są tytuły oryginalne, kto jest autorem której powieści - i podał tę informacje redakcji, korzystając z funkcji "zgłoś błąd".
A można by sprawić by ta ikonka pojawiała się nieco szybciej? Pół doby prawie, albo i więcej, bo nie wiadomo kiedy się ukazała, to wg mnie trochę za dużo. :)
Ja miałem podobny problem z "Pamiętnikiem Dawida Rubinowicza". Bo poruszał przecież ważne kwestie, był tak samo autentyczny jak dziennik Anny Frank... tylko chłopczyk... no, mówiąc bardzo oględnie tekst sam w sobie nie nosił znamion nawet czegoś przeciętnego. Co innego Anna Frank - ona miała naprawdę zacięcie pisarskie! Tak mi się wydaje.
Jolu droga! Dostałaś ją ode mnie :-) Jak przeczytasz, zrób z nią co zechcesz :-))
1. Wiktoria - Madame La Directrice ("Madame" - Antoni Libera) 38 2. Geralt z Rivii ("Saga o Wiedźminie" - Andrzej Sapkowski) 42 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 18 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 14 save 5. Ronald Weasley (cykl "Harry Potter" J.K. Rowling)16 out 6. Joanna (z książek Joanny Chmielewskiej) 52 7. Rodion Romanowicz Raskolnikow ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski)16 8. Marcel (cykl "...
opisy są odwrotnie:) "Uparty arystokrata" jest o Annelise i Stevie: http://www.fantasticfiction.co.uk/o/anne-oliver/pregnant-by-playboy-tycoon.htm
Ikonka jak widać już jest czyli była to kwestia cache :).
Nasza baza jest zupełnie oddzielona od bazy księgarni. System po prostu automatycznie wyszukuje odpowiedniki książek z BiblioNETki w bazie Kolportera. Nie ma tu więc żadnego budowania bazy pod księgarnię.
1. Wiktoria - Madame La Directrice ("Madame" - Antoni Libera) 38 2. Geralt z Rivii ("Saga o Wiedźminie" - Andrzej Sapkowski) 42 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 18 out 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 12 5. Ronald Weasley (cykl "Harry Potter" J.K. Rowling)18 save 6. Joanna (z książek Joanny Chmielewskiej) 52 7. Rodion Romanowicz Raskolnikow ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski)16 8. Marcel (cykl "W poszu...
Mam u siebie na półce z cudzymi książkami do czytania "Coś pożyczonego". Nie jest podpisana. Czy ja mam sklerozę, czy któraś z dziewczyn ma sklerozę? Martwię się. Napisz mi, kochana właścicielko, co z tym fantem robić?
Mój czerwiec...skromny ale ciekawy... 1. Za garść czerwońców (5) 2. Metamorfozy (4.5) 3. Dziedziczka cieni (5) 4. Czarownik Iwanow (5) 5. Niegrzeszny mag (4.5)
Jacob - Natrętny? Niedojrzały? Egoistyczny? Hmm... prawdziwy mężczyzna znaczy. Oni muszą tacy by inaczej nie było by tak fajnie:)
1. Wiktoria - Madame La Directrice ("Madame" - Antoni Libera) 38 2. Geralt z Rivii ("Saga o Wiedźminie" - Andrzej Sapkowski) 42 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 20 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 12 5. Ronald Weasley (cykl "Harry Potter" J.K. Rowling)OUT 16 6. Joanna (z książek Joanny Chmielewskiej) SAVE 52 7. Rodion Romanowicz Raskolnikow ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski)16 8. Marcel (cykl ...
1. Wiktoria - Madame La Directrice ("Madame" - Antoni Libera) 38 2. Geralt z Rivii ("Saga o Wiedźminie" - Andrzej Sapkowski) 42 save 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 20 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 12 5. Ronald Weasley (cykl "Harry Potter" J.K. Rowling) 18 6. Joanna (z książek Joanny Chmielewskiej) 50 7. Rodion Romanowicz Raskolnikow ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski)16 out 8. Marcel (cykl "W posz...
1. Wiktoria - Madame La Directrice ("Madame" - Antoni Libera) 38 2. Geralt z Rivii ("Saga o Wiedźminie" - Andrzej Sapkowski) 40 3. Jack Reacher (z wielu powieści Lee Childa) 20 4. Don Kichot ("Don Kichote" - Miguel de Cervantes) 12 SAVE 5. Ronald Weasley (cykl "Harry Potter" J.K. Rowling) 18 OUT 6. Joanna (z książek Joanny Chmielewskiej) 50 7. Rodion Romanowicz Raskolnikow ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski)18 8. Marcel (cykl "W pos...
Wyślijmy Lema w kosmos!
Zagłosowałem już dawno :)
Przeczytane w czerwcu: Nauczycieli torturuje się w sali 104 (3) W cieniu zakwitających dziewcząt (6) Cudzoziemka (4) Bóg imperator Diuny (6) Brudnopis (4,5) Wilk stepowy (4,5) Niewidoczni Akademicy (4,5) Smażone zielone pomidory (5,5) Dryfujące kontynenty (2,5) Nie ma z czego się śmiać (6) Dwanaście prac Herkulesa (5) Boże Narodzenie w Lost River (5) Niezwykła podróż Pomponiusza Flatusa (4) Gambit turecki (4) Forrest Gump (4,5) ...
Czerwcowe lektury: Erynie - 3 Księżna Daisy: Pani na Książu i Pszczynie - 5 Niebo to miejsce na ziemi - 4 Dziennik - nie umiem tego ocenić; gdyby nie kontekst wystarczyłoby 3,5, ale akurat ta książka bez kontekstu to jakby ci innego Rany wylotowe - fajny komiks, lektura na jeden wieczór, ale ciekawy wieczor - 4,5
Mój czerwiec był baaardzo cienki.. Tak ciężkiej sesji jeszcze nigdy nie miałam ( to była moja 8 sesja w życiu:). Udało mi się w ostatnich dniach przeczytać "Post mortem" Mularczyka. Przeczytałam ją podróżując po Krakowie tramwajami, a że trasę z uczelni do akademika mam długą, więc czytanie było ogromną przyjemnością! Książkę polecam! U mnie ma 6! Piękna opowieść o miłości i tęsknocie, pokazująca jak matki, żony, siostry, córki czekały na tych, k...
Czekamy na Ciebie. :-)
Też wrzuciłam do schowka:)
17 lipca - jak najbardziej! Miło będzie znów się z Tobą spotkać w realu, Lilijko (z gwiazdką czy bez). :-)
Mój nędzny czerwiec: - "Miasto popiołów" Cassandra Clare - "Miasto szkła" Cassandra Clare - "Marzycielka z Ostendy" Eric-Emmanuel Schmitt
Krysiu, zajrzyj do poczty :-)
Widzę, że "Jędza w domu" nie bardzo Ci się spodobała, miałam zamiar się do niej przymierzyć, ale w takim razie zastanowię się. Możesz coś o niej powiedzieć?? A paski schowkuję, już się oblizuję na myśl o lekturze! :-)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)