Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Tu jest miejsce na rozmaite wyrazy dla Edwarda: Edwardowi - pospotkaniowo
Być może w końcu wypowiem się jako autor tej feralnej (?) recenzji. Chcę tylko powiedzieć, że osobiście nie mam żalu do Cesare za posądzanie mnie o urojenia:) Być może tak jak mamy prawo odbierać różnie książki, tak również mamy prawo odbierać różnie recenzje. Pozdrawiam wszystkich.
Edwardzie Kochany i Wspaniały! Wszyscy zostali oCOSIOWANI na okoliczność. :-))) Niespodzianka była ogromna i radość ogromniejsza. Bardzo-bardzo dziękujemy. Dziewczyny ćwiczyły dziękczynne uściski dla Ciebie – szkoda, że nie mogłeś być z nam i osobiście uścisków odebrać, ale co się odwlecze... Ściskamy wirtualnie. DZIĘKUJEMY.
Ale już postać Broma jest wg. mnie całkowicie zapożyczona ze świata SW, wzorowana na Obi-Wanie Kenobim
1.Patrick Suskind "Pachnidło" 2.Yann Martel "Życie Pi" 3.George Roberts "Shantaram" Spośród wielu wspaniałych książek jakie miałam przyjemność czytać wybieram te trzy jako te ,które naprawde mną potrząsnęły, zarówno w wymiarze metafizycznym jak i estetycznym:)
Edward po raz kolejny sprawił nam niespodziankę. Piękne są COS-ie. Szkoda, że nie przyjechał, wielka szkoda...
Twoje piękniejsze! Takie opowiadające! :-)
Popieram wybór Mendozy:)Uśmiałam sie do łez:)
Ja również dziękuję. ;)
Jeśli to oczytana szesnastolatka, to zdecydowanie popieram zdanie Mii: najlepiej w ogóle nie zaczynać. Omijać szerokim łukiem.
Faktycznie - kiedy skończyłam książkę ( na początku miesiąca) stwierdziłam, że Christie robi sobie jaja ze wszystkich znajomych pisarzy (włączając siebie - parodia Poirota na końcu). Nawet żałowałam, że z szanownego grona znam tylko Sherlocka i małego Belga. Miałam o tym nawet napisać, ale potem jakoś wypadło mi to z głowy.
W dniach 4-6 września 2009 roku w Warszawie : V Festiwal Literacki - Manifestacje Poetyckie. Podczas trwania festiwalu odbędą się prezentacje literackie, muzyczne, pokazy filmów, spotkania autorskie, akcje performerskie, dyskusje na temat krytyki literackiej i poezji. Centrum Kultury „Nowy Wspaniały Świat”, ul. Nowy Świat 63 PROGRAM 4 września 2009 (piątek) - kawiarnia 19.30 Otwarcie festiwalu Konrad Góra, Jacek...
Co oprócz "Weisera Dawidka" polecilibyście przeczytać? Inne książki utrzymują poziom debiutu?
:)Ja też nie przepadam za Whartonem, ale jest jedna książka jego autorstwa, którą warto przeczytać "W jasną księżycową noc", jest świetna, nie mogłam uwierzyć, że coś takiego napisał Wharton;)
I chciałam jeszcze podziękować Edwardowi, bo dzięki niemu wyglądaliśmy prześlicznie i naukowo z okolicznościowymi Cosiami. :D Szkoda straszna, że nie mógł do nas dołączyć.
Piękne :))
Jestem niezmiernie wdzięczna Ani za cudowny stosik książeczek.Dzięki serdeczne.
Na 100% nie mogę. :( Wielce żałuję, że nie poznam Marylka.
Śródmieście jest jakieś zacofane. ;) Ja też mam tylko 1 liczbę. I to z literkami.
Drogi Aldarionie! Dotarłem do strony 98. Nie będę się tłumaczył co w życiu przeczytałem i na jakim poziomie jest moja umiejętność postrzegania dzieła literackiego lecz na początek podam mały fragment ze strony trzydziestej( proszę zwrócić uwagę na przymiotniki): " - To taki jakiś kapuściany smród - dorzuciła Aleksandra, opuszczając się wraz ze swoim wysokim srebrzystym drinkiem na kanapę nakrytą zniszczoną włóczkową narzutą o przeładowanym wzorze...
Tu są zdjęcia czajczym okiem: http://picasaweb.google.pl/alezaraz/BiblionetkaKamienica# :)
Jeżeli ktokolwiek z was natknie się kiedyś na "Powrót do Wichrowych Wzgórz", z całego serca radzę wam ominąć ją szerokim łukiem (gdyby nie szacunek do książek, to zaproponowałabym natychmiastowe zniszczenie). Szczególnie jeżeli czytało się pierwowzór. Autorka tego nic nie wartego melodramatycznego romansidła w ogóle nie przejęła się tym co stworzyła Bronte. Całkowicie zignorowała charaktery postaci "Wichrowych Wzgórz", co skończyło się chociażby ...
Moim zdanie ostatnia część sagi zmierzchu "Przed świtem" była najlepszą częścią ;* Najbardziej podobała mi się akcja z Volturi, a także Księga Druga "Jacoba" (ale i tak bardziej lubię Edwarda ;P).
No i chyba ciekawy byłby tu także Portret Doriana Graya.
Bo też "Śledztwo na cztery ręce" zostało pomyślane jako coś zupełnie innego. To ma być przecież parodia! Para kompletnych amatorów (Tommy i Tuppence) dobrze się bawi rozwiązując zagadki "w stylu" najbardziej znanych (ówcześnie tj. w roku 1929) książkowych detektywów. Również czytelnik ma się dobrze bawić odnajdując nawiązania do dobrze sobie znanych motywów, sposobów konstruowania zagadki kryminalnej w poszczególnych opowiadankach. Bieda w tym, ż...
Proponuję w ogóle nie zaczynać :))) Tyle innych, ciekawszych książek...:)))
Killashandra {4.5} Kryształowa więź {5} Naznaczeni błękitem: Część 1 {5.5} Naznaczeni błękitem: Część 2 {5.5} Poczta literacka czyli Jak zostać (lub nie zostać) pisarzem {5} Wyższe racje {5.5} Zatrute pióro {4} Kamień na szczycie {5} Jednorożec {4} A. D. XIII: 1 {4} A. D. XIII: 2 {4} Pani z Kilbrack {4.5} Kochali się, że strach {4.5} Most do Terabithii {4} Wściekły pies {4.5} Nie licząc psa {5.5} ...
Faktycznie, "Zahir" to najgorsza książka Coelha, jaką czytałam. Już po miesiącu nie pamiętałam, o czy właściwie była, co mi się zdarza niezmiernie rzadko.
Tęskniła do syna, który od dwudziestu lat nie chciał przyjechać z Petersburga, i nuciła: Idź precz, tyranie, ode mnie, ty inną kochasz na wieki. lub też: Za Ebro falą goniąc spojrzeniem, młoda Cyganka siedziała, z dżwiękiem gitary, z cichym westchnieniem szemrania wiatru słuchała. Ale któż mógł wiedzieć, kto to był Ran i Ebrofala? Poza tym wszystko inne wiedzieliśmy, bo babcia opowiadała nam wiele razy. Uśmiech ...
Kolejna książka do oddania: Zdążyć przed Panem Bogiem
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)