Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
KSIĄŻKA JEST I TU BRAK MI SŁÓW!POLECAM KAŻDEMU!CHODŹ JA JESTEM PONOC Z INNEJ PLANETY I MAŁO LUDZI MNIE ROZUMIE!A JAK KAŻDEMU WIADOMO NAJGARSZA SAMOTNOŚC W TŁUMIE!
ja naleze do 3 bibliotek Jedna z nich, moja ulubiona, ma najwspanialsza atmosfere i bardzo mile bibliotekarki, juz sie przyzwyczaily ze potrzebuje nieraz godziny aby wyporzyczyc kilka kisazek ( nigdy nie moge sie zdecydowac)kiedy potrzebuje jakas pozycje potrafia zejsc do podziemi i mi ja odnalesc( biblioteka jest za mala aby pomiescic wszystkie ksiazki jakie posiada) oprocz tego zaraz pod biblioteka na parterze jest przemila kawiarenka z lampka...
To jeszcze dopiszę ci Verdiano to, co właśnie wygoglowałam. Pani doktor Arnhild Lauveng pracuje w Centrum Psychiatrii w Kongsvinger, które leży niedaleko Elverum i w którym to mieście nieraz bywam. Książka ma w oryginale tytuł "I morgen var jeg alltid en løve" co w dosłownym tłumaczeniu znaczy "Jutro zawsze byłam lwem". Hmm, nie wiem jak ten tytuł zinterpretować bez wcześniejszego przeczytania książki, może ty spróbujesz?...
Na pewno przeczytam, jak tylko znajdę!
U mnie nawet nieźle - dzięki urlopowi, na którym nadgoniłam zaległości. Mianowicie: - L.F.Celine - Podróż do kresu nocy (5) - J.Guillou - Zło (5) - A. Garlicki - Piękne lata trzydzieste (4) - L.J. Braun - Kot, który poruszył górę (4) - autor nie podany, wyd. Oxford University Press - A fish out of water. The origins and meaning of the food we speak. (4) - S.Łukjanienko- Nocny patrol (4) - S.Łukjanienko, W.Wasiliew - Dzienny patrol (5) -...
zgadzam sie z toba, ksiazka calkiem niezla, ale zakonczenie troche nie przekonuje. zaryzykuje stwierdzenie, ze zakonczenie rozczarowuje. nie mniej podobala mi sie ta ksiazka :) pozdrawiam
Przeczytane w sierpniu: ~ Michel Crespy, "Łowcy głów" (3) Spodziewałam się inteligentnego, trzymającego w napięciu thrillera (autor to profesor socjologii). Książkę zmęczyłam, ale żadnego z oczekiwanych przymiotów w niej nie znalazłam. ~ Giuliana Morandini, "Caffè Specchi" (3) Powieść budziła we mnie poczucie winy: przez cały czas pozostawałam nieczuła na uroki prozy Morandini. Poszczególne obrazy i sceny, pełn...
Zainteresowałam się, no i proszę - autorka Arnhild Lauveng jest Norweżką. Na pewno znajdę tę książkę w mojej bibliotece. Dziękuję :-)
Mój sierpień: 64. „Zbójcy” F. Schiller. 5 65. „Zbrodnie miłości” D. de Sade. 5 66. „Z genealogii moralności” F. Nietzsche. 4 67. „Przez kraj ludzi, zwierząt i bogów: Konno przez Azję Centralną” F. A. Ossendowski. 5 68. „Notatki komiwojażera” S. Alejchem. 4 69. „Bajkał to jest Bajkał” J. Fogler. 3 70. „Studium w szkarłacie” A. C. Doyle. 5 71. „Syberi...
O, to nie jestem odosobniona!
Chodzi o obecne II LO im. Heleny Malczewskiej (zdaje się, że takie imię nosiło również we wczesnych latach powojennych - musiałabym zapytać mamy, która jest jego absolwentką).
Dokładnie, zabawna, doprawiona humorem który dodaje tej książce lekkości.
Piękna powieść. Jedna z najlepszych tej autorki.
Są niesamowite, dosłownie przenoszą człowieka w czasie. Nic ambitnego, ale dodają mojemu życiu_słodyczy? Mam je wszystkie, często wracam do ulubionych.
Częściowo do tego opisu pasuje: Dzień, noc i pora niczyja
Dotychczasowy efekt tzw. "wakacji": Stasiuk, A. - Noc (3) Pratchett, T. - Mort (5) Deaver, J. - Kolekcjoner kości (6) Krytyki Politycznej przewodnik lewicy (4) Grzybowski - Trzynaście miast (4) Czechow, A. - Człowiek w futerale (4) Dürrenmatt, F. - Obietnica (5) Bartoś, T. - Jan Paweł II: Analiza krytyczna (4) Wagner, R. - Miss Bukaresztu (ledwie co 5) Iwaszkiewicz, J. - Dzienniki. Tom I (trochę więcej niż 5) Iwaszkiewicz, ...
Uwielbiam powiesci ironiczne , mistrzem moim na razie Palahniuk .Czy macie swojego ulubionego autora tego gatunku?Albo polecicie mi kogos? :)
Aż jedna mi się udało skończyć... :/ Boccaccio Giovanni - Dekameron (5)
Palahniuk to autor ktorego szukalam cale zycie. On wierzy ze moze zrobic wszystko majac 'pioro' w reku. Ja tez w to wierze. Jego ironia i poczucie humoru sa boskie :)
Może jeszcze nie teraz, ale kiedyś na pewno! Dziękuję za zachętę :-)
Co tam bardzo dobra, świetna! Książkę czytałam już dość dawno i cóż - chyba czas do niej wrócić :-)
UWAGA! Wystawa przedłużona do końca grudnia 2008. Kto nie zdążył obejrzeć jej do dzisiaj, ma szansę!
No co ty, fajny jest;) Taki przewrotny i smutny
A ja nie. :>
Nie bój się, to niezła książka. Nie jest przerażająca, jest sympatyczna - Jess się lubi, nawet jeśli w realnym życiu nie lubi się dzieci. :-)
Lubię Go;)
Popieram w 100%. Właśnie Kapuściński bardzo często wspomina o reformach, jakie wprowadzał Hajle, ale większy nacisk kładzie na to co czynił drugą ręką. I pomimo, że wprowadził Etiopię w nowoczesność, wykrwawił swój lud. Doskonale obrazuje to zresztą opisana przez niego uczta, która jak dobrze pamiętam, odbyła się po zjeździe postępowych przywódców Afryki. Kiedy oni ucztowali, z tyłu w lesie na ochłapy czekał biedny tumult. Tak było zawsze w polit...
http://biblioteka.tgory.pl/ Są komputery. I jest już katalog internetowy i można rezerwować książki siedząc w domu i tylko odbierać :) I kontakt mailowy i smsowy (wysyłanie przypomnień o przetrzymanych książkach, o tym, że jakaś zarezerwowana pozycja jest już dostępna).
A ja powiem tylko jedno, jak dla mnie - książka wspaniała! :)
Mi się bardzo podoba. Czytałam ja dawno temu jak byłam malutka, ale pamiętam ją do dziś :)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)