Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
1. Jared ("Intruz" - Stephenie Meyer) 32 2. Filip Bridau ("Kawalerskie gospodarstwo" - Honoré de Balzac) 20 3. Assef ("Chłopiec z latawcem" - Khaled Hosseini) 18 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" - Brandon Sanderson) 40 5. Józef K. ("Proces" - Franz Kafka) KILL 16 6. Kapitan Ahab ("Moby Dick czyli Biały Wieloryb" - Herman Melville) 48 7. Porfiry Pietrowicz ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski) 20 8. Manon Gaudet ("Własność" - Valerie Marti...
1. Jared ("Intruz" - Stephenie Meyer) 32 2. Filip Bridau ("Kawalerskie gospodarstwo" - Honoré de Balzac) 20 3. Assef ("Chłopiec z latawcem" - Khaled Hosseini) 18 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" - Brandon Sanderson) 40 5. Józef K. ("Proces" - Franz Kafka) 18 OUT 6. Kapitan Ahab ("Moby Dick czyli Biały Wieloryb" - Herman Melville) 48 SAVE 7. Porfiry Pietrowicz ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski) 20 8. Manon Gaudet ("Własność" - Valerie Ma...
1. Jared ("Intruz" - Stephenie Meyer) 32 2. Filip Bridau ("Kawalerskie gospodarstwo" - Honoré de Balzac) 20 3. Assef ("Chłopiec z latawcem" - Khaled Hosseini) 18 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" - Brandon Sanderson) 40 5. Józef K. ("Proces" - Franz Kafka) 20 6. Kapitan Ahab ("Moby Dick czyli Biały Wieloryb" - Herman Melville) 46 7. Porfiry Pietrowicz ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski) 20 8. Manon Gaudet ("Własność" - Valerie Ma...
szrotówek kasztanowcowiaczek
turkuć podjadek
Chędożyć. ;)
1. Jared ("Intruz" - Stephenie Meyer) 32 save 2. Filip Bridau ("Kawalerskie gospodarstwo" - Honoré de Balzac) 20 3. Assef ("Chłopiec z latawcem" - Khaled Hosseini) 18 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" - Brandon Sanderson) 40 5. Józef K. ("Proces" - Franz Kafka) 20 6. Kapitan Ahab ("Moby Dick czyli Biały Wieloryb" - Herman Melville) 46 7. Porfiry Pietrowicz ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski) 20 out 8. Manon Gaudet ("Własność" - Vale...
Lubieżny!
1. Jared ("Intruz" - Stephenie Meyer) 30 2. Filip Bridau ("Kawalerskie gospodarstwo" - Honoré de Balzac) 20 3. Assef ("Chłopiec z latawcem" - Khaled Hosseini) 18 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" - Brandon Sanderson) 40 5. Józef K. ("Proces" - Franz Kafka) KILL 20 6. Kapitan Ahab ("Moby Dick czyli Biały Wieloryb" - Herman Melville) 46 7. Porfiry Pietrowicz ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski) 22 8. Manon Gaudet ("Własność" - Valerie Martin...
1. Jared ("Intruz" - Stephenie Meyer) 30 2. Filip Bridau ("Kawalerskie gospodarstwo" - Honoré de Balzac) 20 3. Assef ("Chłopiec z latawcem" - Khaled Hosseini) 18 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" - Brandon Sanderson) 40 5. Józef K. ("Proces" - Franz Kafka) 22 6. Kapitan Ahab ("Moby Dick czyli Biały Wieloryb" - Herman Melville) 46 7. Porfiry Pietrowicz ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski) 22 8. Manon Gaudet ("Własność" - Valerie Mart...
Ja ostatnio w ogóle nie kupuje nowych książek bo są o wiele dla mnie za drogie. Za 40 zł będę miała od 2 do 4 książek z allegro/antykwariatu, a tyle teraz kosztuja niestety nowe książki. Co do obcojęzycznych to może dużo nie kpowała nigdy, ale kiedyś miałam taki okres żeby czytać po angielsku żeby język podszkolić. No i zamówiłam sobie w empiku książki której w ogóle nie mieli w polsce po angielsku, musieli mi ją specjalnie sprowadzać, a i tak z...
Zawsze kupowałam książki sporadycznie. Przede wszystkim ze względu na cenę. Biblioteki, z których korzystam, są świetnie wyposażone. A jeśli nie mogę znaleźć czegoś w bibliotece, to szukam e-booka w Internecie. Przede wszystkim jeśli chodzi o książki obcojęzyczne - w języku angielskim i rosyjskim. Drugi powód - brak miejsca i przeprowadzki, jako że własnego gniazdka jeszcze nie mam. A poza tym, uwielbiam chodzić do biblioteki i szperać, myszkować...
1. Jared ("Intruz" - Stephenie Meyer) 30 2. Filip Bridau ("Kawalerskie gospodarstwo" - Honoré de Balzac) KILL 20 3. Assef ("Chłopiec z latawcem" - Khaled Hosseini) 18 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" - Brandon Sanderson) 40 5. Józef K. ("Proces" - Franz Kafka) 22 6. Kapitan Ahab ("Moby Dick czyli Biały Wieloryb" - Herman Melville) 46 7. Porfiry Pietrowicz ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski) 22 8. Manon Gaudet ("Własność" - Valerie Martin...
1. Jared ("Intruz" - Stephenie Meyer) 30 2. Filip Bridau ("Kawalerskie gospodarstwo" - Honoré de Balzac) 22 out 3. Assef ("Chłopiec z latawcem" - Khaled Hosseini) 18 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" - Brandon Sanderson) 40 5. Józef K. ("Proces" - Franz Kafka) 22 6. Kapitan Ahab ("Moby Dick czyli Biały Wieloryb" - Herman Melville) 46 7. Porfiry Pietrowicz ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski) 22 8. Manon Gaudet ("Własność" - Valerie ...
Aha, zapomniałem jeszcze dodać, że temat, na który się zdecydowałym brzmi: "Uczucia łączące ludzi w wybranych pozycjach literackich o tematyce II wojny światowej". Myślicie, że dobry temat?
Dziękuję za porady :) Planuję skupić się głównie na następujących uczuciach: patriotyzm, miłość, nienawiść do przeciwnika i przyjaźń między żołnierzami (można to śmiało nazwać braterstwem). Co do lektur szkolnych to z pewnością są ciekawe i spasowały by do tematu, jednak chciałbym bardzo wykorzystać wyżej wymienione przeze mnie pozycje, bo naprawdę są warte przeczytania. Chciałbym się jeszcze poradzić, czy pracę tą najlepiej jest napisać w ...
Ja jestem Jola i Mamucika bardzo kocham. :-)
Oooo, a ja dopiero teraz w ogóle przyuważyłam ten temat Okładki (forum przeglądam z braku czasu bardzo wybiórczo), przeczytałam komentarze i szczerze mówiąc, dosyć mnie zmroziło, bo nie były zbyt przyjemne. A sądziłam, że wszędzie się na taką - nazwijmy to po imieniu - jawnie okazywaną niechęć natknę, ale na pewno nie na B-NETce. Całkiem możliwe, że się Okładka zraziła, ja na jej miejscu na pewno bym od razu uciekła.
Ależ dziękuję bardzo! Jakie to miłe! Jesteś pierwszą osobą w Biblionetce, która mnie lubi:-) Ja Ciebie też bardzo lubię… ale jednak ciut bardziej lubię Mamuta Jana! Sorry, ale pałam do niego sympatią od pierwszego wejrzenia w jego komentarze:-) Pozdrawiam Was obu serdecznie:-)
Przepędziliśmy Okładkę? Czemu? Ja nie widziałam nic złego w jej prośbie. Ale fakt - nie ma jej. Tylko dlaczego? Chodziło jej o ankietę jedynie? A może byliśmy niemili?
Livka. Już Cię lubię. :-)))
1. Jared ("Intruz" - Stephenie Meyer) 30 2. Filip Bridau ("Kawalerskie gospodarstwo" - Honoré de Balzac) 24 3. Assef ("Chłopiec z latawcem" - Khaled Hosseini) KILL 18 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" - Brandon Sanderson) 40 5. Józef K. ("Proces" - Franz Kafka) 22 6. Kapitan Ahab ("Moby Dick czyli Biały Wieloryb" - Herman Melville) 46 7. Porfiry Pietrowicz ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski) 22 8. Manon Gaudet ("Własność" - Valerie Martin...
Moje ulubionye cytaty, których używam na co dzień, to pojawiąjące się już wcześniej: - "smrodek dydaktyczny" - nie wiedziałam, że to z Wańkowicza :-) - "ja tylko pociągnął" - z filmu "Kochaj albo rzuć" oraz - "Bezapelacyjnie, do samego końca, mojego lub jej" - "Psy" - "Siedmiu adwentystów któregoś tam dnia" - "Alternatywy 4" - "To to ja lubie, to to ja rozumiem" - z "Wojny Polsko-Ruskiej" - wprawdzie, nie czytałam książki, ani nie oglądała...
Na razie niczego konkretnego nie szukam, ale stronę zapisałam na przyszłość, dziękuję. :-)
1. Jared ("Intruz" - Stephenie Meyer) 30 2. Filip Bridau ("Kawalerskie gospodarstwo" - Honoré de Balzac) 24 3. Assef ("Chłopiec z latawcem" - Khaled Hosseini) 20 out 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" - Brandon Sanderson) 40 5. Józef K. ("Proces" - Franz Kafka) 22 6. Kapitan Ahab ("Moby Dick czyli Biały Wieloryb" - Herman Melville) 46 save 7. Porfiry Pietrowicz ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski) 22 8. Manon Gaudet ("Własność" - Valerie Ma...
1. Jared ("Intruz" - Stephenie Meyer) 30 2. Filip Bridau ("Kawalerskie gospodarstwo" - Honoré de Balzac) 24 3. Assef ("Chłopiec z latawcem" - Khaled Hosseini) 22 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" - Brandon Sanderson) 40 5. Józef K. ("Proces" - Franz Kafka) KILL 22 6. Kapitan Ahab ("Moby Dick czyli Biały Wieloryb" - Herman Melville) 44 7. Porfiry Pietrowicz ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski) 22 8. Manon Gaudet ("Własność" - Valerie Martin...
beakwi - ja też prowadzę księgarnię internetową, lecz głównie mamy pozycje polskojęzyczne. Też moge powiedzieć, że sprzedaż dramatycznie się zmniejszyła - powody, no tutaj to już sporo się na ten temat wypowiedziało. Szczerze mówiąc, jak sama idę do księgarni i widzę jakąś książkę wydaną na papierze makulaturowym a cena jej jest 45 i więcej to od razu mnie odrzuca. Wolę kupować książki z drugiej ręki, niż nowości wydawnicze z racji cenowych sz...
1. Jared ("Intruz" - Stephenie Meyer) 30 2. Filip Bridau ("Kawalerskie gospodarstwo" - Honoré de Balzac) 24 3. Assef ("Chłopiec z latawcem" - Khaled Hosseini) 22 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" - Brandon Sanderson) 40 5. Józef K. ("Proces" - Franz Kafka) 24 6. Kapitan Ahab ("Moby Dick czyli Biały Wieloryb" - Herman Melville) 44 out 7. Porfiry Pietrowicz ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski) 22 save 8. Manon Gaudet ("Własność" - Valer...
O, po pięciu latach nadal kocham Nescaffe :) A na poprawę humoru nie ma nic lepszego od pysznej latte.
O! Dziękuję za podpowiedzi :)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)