Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Weź poprawkę na to, że ja lubię ramotki. Mają dla mnie nieodparty urok.
W styczniu i ilościowo, i jakościowo przyzwoicie, choć zaniedbałam półkę pożyczkową na rzecz półki własnej (a dokładnie rzecz biorąc, stosików przyłóżkowych zawierających to, co się na półkach nie mieści). Stłumione głosy (5) [recenzja: Nawet poćwiczyć spokojnie nie można...] Cała Orsinia: Malafrena; Opowiadania i piosenki (4) [recenzja: Bez magii, ale kunsztownie ] Wyloguj swój mózg: Jak zadbać o swój mózg w dobie nowych technologii (5) [re...
Jezioro
Ludzie: Krótka historia o tym, jak spieprzyliśmy wszystko - 4,5 Leonardo da Vinci - 5 Gwiazdozbiór Psa - 4,5 (powtórka) Ludzie Smileya - 4,5 Niepocieszony - 5 (Moi nobliści) Otchłań - 4,5 Wieża - 4,5 S-kadra - 5
Ależ nie ograniczaj się :) Jutro na spotkanie ciężarówką podjedzie J.
Ależ narobiłaś mi ochoty na Dzień Tryfidów. Dodaję do krótkiej kolejki.
Archeologia Nie z Tej Ziemi 13 - Przylądek Bray. Stanowisko archeologiczne National Heritage Week, czyli w Irlandii, Tydzień Dziedzictwa Narodowego to coroczna impreza mająca na celu budować świadomość na temat wartości dziedzictwa i wspierać jego ochronę. Każdego roku, w trzecim tygodniu sierpnia, setek lokalnych organizacji społecznych bierze udział w licznych wydarzeniach w całym kraju. W czasie Tygodnia muzea są za darmo, można uczestni...
Ilościowo - bardzo dobrze (jak na mnie). Jakościowo - wygrywają starocie: obyczajówka Dygata z esejem w tle i klasyczna post-apokalipsa. 1. Antyszachy, ocena: 4 Opowieść o walce szachowej - Korcznoja, uciekiniera z ZSRR z Karpowem, za którym stoi system. Polecanka Rbita, wszystko jest tutaj - Szachista kontra Wielki Brat. 2. Woda wiecznej młodości, ocena: 4,5 Donna Leon przestała pisać kryminały, a w tej samej scenografii i z tymi samym...
I vice versa... choć tym razem wyjątkowo skromnie ;).
W takim razie wezmę Twoje przeczytane przeze mnie książki - najwyżej pojadą z powrotem. W naszej nowej miejscówce jest przytulnie, miło i smacznie, co sprzyja planom przedłużania spotkania.
* Dziesięciu Murzynków - powtórka, nadal 6.0 * Młody Renny - 4.0 * Motyl - 5.0 * Morderstwa w Somerset - 4.5 * Dziedzictwo Whiteoaków - 4.0 * #me - 4.5 * Sprawa zakochanej ciotki - 5.0 * Sprawa świetlistych śladów - 4.5
Wielka samotność; ocena: 3 Powieść o Alasce i przemocy w rodzinie. Zaczęło się nie najgorzej, w stylu powieści obyczajowej, po czym autorka bierze niespodziewany skręt w melodramat. Nadmiar tragedii nakręcanych głupotą ludzką zamiast współczucia wzbudzał we mnie śmiech. I niedowierzenie, że można z bohaterów zrobić takie stereotypowe kukły. Ocena 3 jest naciągniętą średnią, bo pierwsza część powieści była okay. Część druga zasługuje co najwyżej ...
Wielkie porażki militarne: Jak pogoda wpłynęła na losy wojen (4,0) Bzdurny polski tytuł skrywa w sobie "Mud a military history", interesującą rozprawkę o błocie w aspekcie militarnym. Od samego czytania o zmaganiach żołnierzy w śliskiej, gęstej masie można się samemu zmęczyć. Asiunia (4,5) Autobiograficznie o przeżywaniu wojny przez małe dziecko. Ładnie wydane, dobre ilustracje. Czas umierania: Ostatnie dni życia mnichów (2,5) Olbrzymie ...
269
Właściwie styczeń się jeszcze nie skończył, a ja już mam za sobą lutową "Agathkę". Tym razem powtórka Tajemniczy przeciwnik i zmiana oceny z 5 na 3. Recenzja tutaj: Para amatorów bawi się w ratowanie Anglii
Gdyby rodzinne urodziny, na których będę, skończyły się w miarę przyzwoitej porze, to może do Was dołączę. Jest szansa, nie ma pewności. Do której tam będziecie max? Do 18, jak ostatnio?
Oj, a dlaczego ta biografia Berezowskiej tak słabo? Kiepsko napisana?
Cześć! Niektóre książki, które mam są już zniszczone, dlatego chciałam dać im drugie życie i urozmaicić jakoś okładkę książki. Myślicie, że Reklama usunięta będzie dobrym pomysłem? Chcę, aby moja książka wyglądała oryginalnie i wyjątkowo!
Nie będzie mnie:) A co, niech się cieszą ludziki!:)
Może jednak zastanów się i nie siej go nigdzie!:P Im go mniej, tym lepiej. W domyśle - nie siałem tu niczego, więc nie muszę siać zamętu, że mnie też nie będzie:) A co, niech się cieszą ludziki!:)
To już moja ostateczna odpowiedź - jednak mnie nie będzie. Przepraszam, dziękuję za uwagę, a teraz idę siać zamęt gdzie indziej;)
Początkowo styczeń ;) Drugie Odkrycie Ludzkości; Norstrilia bardzo dobra, opowiadania świetne - cudownie wykreowany świat, ciekawe pomysły - np. ten o więzi z kotami :) Polecam! Inne pozytywne uczucia też wchodzą w grę: Korespondencja 1972-2011 świetna, po prostu Szklany tron dobra młodzieżowa fantastyka Korona w mroku przeciętna, i raczej już nie do kontynuacji... Władcy łuku bardzo dobra, mam smaczka na kolejny tom. Podróż zimowa genialna...
Atlas chmur - 4,5 Opowieści ze Złotego Brzegu - 3 Niedokończone opowieści - 4 Harfa i cień - 5
Świetnie! Spodziewaj się zwrotu ode mnie i Jakozak książek.
Zapraszam :)
My najprawdopodobniej się pojawimy, o ile znowu nie zaśpimy, bo jedyny sensowny dojazd mamy na drugą w nocy w Bytomiu. Więc kto ma, może przywieźć moje książki (wreszcie!) ;). Kto nie może, niech dostarczy na półzlocie, choć wolałabym więcej odebrać teraz, korzystając z obecności tragarza ;P.
To ja się jeszcze dopisuję:)
Serdecznie dziękuję Spóźnionemu Mikołajowi:) za Jeszcze
Przeczytałam Zakończeniem jest śmierć . Co prawda Poirota tam nie było, ale sama książka świetna, polecam.
Niestety - teściowa przełożyła wprawdzie urodziny na niedzielę, ale Miciusiowi wrzepili dyżur w sobotę...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Dodany: 20.10.2023 22:05
Recenzja oficjalna PWN Recenzent: dot59 Trafiłam na tę powieść krótko po premierze „Zielonej granicy” i długo po tym, jak pewna część moich rodakó (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)