Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Mam koleżankę, która ma Kindle i 200 tytułów. Chciałaby się wymieniać. Ktoś, coś?
Myślę, że możesz czytać spokojnie, książka zawiera podejście do tematu z każdej możliwej strony, również wypowiedzi pacjentów, dosłowne cytaty, cały obszerny rozdział. Bioenergoterapeuci są w swoich wypowiedziach racjonalni i trochę mniej, albo też zupełnie nawiedzeni, są wypowiedzi egzorcysty, prawnika, lekarzy medycyny, naukowców... Słowem - pełna rzetelność. Włącznie z próbami zracjonalizowania sytuacji poczynionymi przez autorkę. Niemniej j...
Bardzo dobry miesiąc Rachuba świata bardzo dobra Kochałam Tyberiusza świetna Ucho Igielne bardzo dobra Siedem kropli życia lepsza Kiedy Atena odwraca wzrok 3+ Morze Niegościnne przeciętna Pieśń Kwarkostwora dobra Pan Przypadek i kryminaliści 2+ Piłat i Nazarejczyk bardzo dobra Zapomniany świat Sumerów lepsza Jacyś złośliwi bogowie zakpili z nas okrutnie: Korespondencja 1955-1996 bardzo dobra I tyle.
Ja generalnie jestem dyspozycyjna. Wolicie Revolitioniubus czy Smakołyki? Mnie obie lokalizacje pasują.
Książka gości u myfantasy
No ja podobnie. Ale skoro niektórym osobom pasują - dobrze, że istnieją, umożliwiając kontakt z literaturą.
No to sama nie wiem, czy się brać za Ryxa.
A ja się boję reportażu o bioenergoterapeutach, nieświadomie, później bardziej świadomie miałam z nimi do czynienia i to zarówno z prawdziwymi, jak i szarlatanami... A opis sugeruje, że będzie to przede wszystkim ciemny obraz uzdrawiaczy...
Jeśli dobrze pamiętam, to nie chodzi tu o okłamywanie dziecka, lecz chorego pacjenta. Czy zawsze powinien znać najgorszą prawdę, jeśli podnoszące na duchu wieści mogą poprawić samopoczucie chorego i może nawet przedłużyć życie?
Gdzie i o której?
Jakoś nie mogę się przekonać. Zdecydowanie wolę tradycyjne książki.
No, popatrz. A mnie nudzą kryminały. ;) Chyba bliższe to jest sensacji niż kryminału. Ale nie będę się spierać o nazewnictwo.
Miałam podobnie, uderzyło mnie jak obuchem, a przecież to było do przewidzenia, bo wszystko zbyt gładko szło. Ale mnie ogólnie postawy ludzi tam uderzały, może przez tę dziecięcą narrację. Na przykład postawa tej niemieckiej służącej, coś podejrzewam, że coś jest tam za murem bardzo nie w porządku, ale lepiej się nad tym nie zastanawiać, bo a nuż to jest coś takiego, o czym nigdy nie zapomnę...
Lubię kryminały. Z dobrą intrygą. Przygodówki mnie nudzą. Wydawało mi się, że Ryx to kryminał???
Jeśli lubisz historyczne przygodówki w stylu duetu Holmes-Watson, to przeczytaj. Jeśli nie, odpuść. Ja lubię i pewnie jeszcze kiedyś do nich wrócę. Próbowałam czytać tylko nowe, ale ciągnie mnie czasem mocno do powtórek, więc przestałam się zmuszać. ;)
Wysłałam parę strzałów i okazało, że te parę było trafionych!:)
Już się zapisałam w bibliotece do kolejki oczekujących.
A propos "Obsesji piękna" - kropkę nad "i" może pomogłaby postawić Efekt Lolity ? Jej recenzję nawet polecałaś :) Choć obecnie kultura popularna w swoim krzywdzeniu przestała skupiać się na samej płci pięknej...
OK. Dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam
"Chłopca w pasiastej piżamie" czytałam dobrych kilkanaście lat temu. A pamiętam do dziś. Rzadko się to zdarza. Zakończenie również mnie zaskoczyło, wstrząsnęło, pamiętam, że dość długo trwałam w bezruchu, oniemiała, po zamknięciu książki.
Ten Ryx na prawdę aż taki dobry? Skoro powtórka i 5 - to tak wnioskuję. Ja bardzo rzadko robię powtórki, za dużo nowych książek do przeczytania.
A w kontekście Hegera - słyszałeś o tej książce?: Różowa swastyka: Homoseksualizm w partii nazistowskiej
Ciekawa ta Fabiani! Szkoda, że czasu na lektury tak brak... A jak nadal masz niedosyt mitologii, to może własne podwórko? ;) Mitologia Słowiańska
Majówka się skończyła. Była bardzo udana, ale zupełnie nie-książkowo. Tyle zobaczyłam, że do książek i komputera nawet nie zaglądałam. Dobrze, że wcześniej udało mi się przeczytać parę książek: 22. Zabójcza biel, ocena: 3,5 Po prostu się wynudziłam. Przez pierwsze 300 (sic!!!) stron nie dzieje się nic - ani intrygi, ani kryminału, ani dobrej powieści społecznej. A tylko dylematy miłosne Robin i Strike'a. Nuda, po prostu nuda. Potem coś się dz...
Ja przez kilka lat używałam Onyx Boox Storia - sprawdzał się całkiem nieźle. Odczytywał wiele formatów, miał wi-fi. Miał możliwość odsłuchiwania audiobooków. Minusy - dość krótko jak na czytnik działała bateria i nie miał podświetlenia. Od dwóch lat używam Pocketbook Touch Lux 3: Ekran - E Ink Carta, podświetlenie, bardzo długo trzyma bateria, wbudowana pamięć 8 GB, możliwość rozbudowania o kartę micro SD, wi-fi, większość formatów tekstowych - ...
Fabryka terrorystów. Ludobójstwo Jezydów. Tajemnice Państwa Islamskiego - Patrick DESBOIS, Nastasie COSTEL
Może już spakujesz? Za pamięci. ;-)
Cytując klasyka: na tapczanie siedzi leń..... dziękuję za motywację i wpisuję się sam (ktoś musi przytaskać baner):)
Podróże majówkowe sprzyjały czytaniu i kończeniu zaczętych książek, za to były bezkomputerowe, żeby można coś podsumować. Także z mocnym opóźnieniem. 37. Położna: 3550 cudów narodzin Ocena: 5 Opowieść położnej o jej pracy i mniej lub bardziej niezwykłych okolicznościach towarzyszącym przyjściu ludzi na ten nasz świat. 38. Problem Ocena: 4 Czytadło o ciężarnej nastolatce. 39. Żeby umarło przede mną: Opowieści matek niepełnosprawnych dzie...
i 30/42. Marjory :)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)