Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Szukam książki, która opowiada o upadku jakiegoś człowieka, który następnie z trudem się podnosi. Z góry dzięki za odpowiedzi.
Dziś zadzwonię.
Jolu zamówisz stolik?
Optuję za Babunią :)
Dawno nie zdarzyło mi się tak udane rozpoczęcie roku czytelniczego. Zarówno ilościowo, jak jakościowo. Wpłynęła na to w dużej mierze Akcja czytelnicza: "Rendez-vous z Agathą Christie" - 2019 , wciągnęło mnie i z rozpędu zaliczyłam siedem Agatek. Przeczytane w styczniu: Nos do przygód (4,5). Sympatyczna fantastyka dla dzieci/młodzieży. Przygody dzieci w Nowym Jorku z udziałem bandytów, wyjątkowego psa i zabawnego przybysza z kosmosu. Jedna z ks...
Witam w moim konkursie:))). Już dwie uczestniczki przeglądają biżuterię, zachęcam innych do tej czynności.
Wśród uczestników konkursu, którzy zdobędą chociaż 1 punkt, rozlosuję książkę ufundowaną przez Ravelo. Bedzie to Klawo, jadziem! Stanisława Grzesiuka
To nie z winy kelnerki się stało, tylko z polecenia menadżera. A pani już tam dłużej pracuje. Jak dla mnie bez różnicy. Tyle lat wytrzymałam, to wytrzymam kolejne 😁
Czy z powodu jednej głupiej i nieuprzejmej kelnerki, która ostatnio nam się trafiła, i widać że dopiero co zatrudniona - mamy zmieniać lokal do którego chodzimy od lat i który wszyscy lubimy?
Ja lubię Babunię. Jest smacznie i tanio. Ostatnio pani nie ogarniała, to prawda, ale to, moim zdaniem, drobny minus w porównaniu z plusami, jaki oferuje Babunia. Dostosuję się do większości.
Dla mnie najwspanialszą postacią w książce był Czerwona Żmija, czyli Oberyn Martell. Nie mogę Martinowi do dziś wybaczyć jego uśmiercenia. W filmie jego postać była zupełnie wypaczona. Niczego nie ujmując Pedro Pascalowi, bo to nie jego wina. To kwestia scenariusza.
Istnieje całkiem spore prawdopodobieństwo, że również będę.
Aha! Chodzi o te rachunki! Może dałoby się to jakoś załatwić wcześniej? Pytanie do ogółu - co sądzicie?:)
O ile Miciuś będzie się nadawał do użytku po sobotnim dyżurze, to istnieje szansa, że się zjawimy (choć na krótko raczej).
Dobry miesiąc, choć liczebnie bez szaleństwa. Dekameron 2000 czyli Miłość w Pradze (5) [recenzja: Praga pełna miłości (ale czy prawdziwej?) ] Mansarda (3) [czytatka: Czytatka-remanentka I 19 ] Maigret i hurtownik win (5) [recenzja: I kto tu był ofiarą? ] Amy i Isabelle (5) [recenzja: Gdyby inni chcieli się uczyć na cudzych błędach! ] Moja wina, twoja wina (4) [recenzja: Wypadki chodzą po ludziach, a ludzie się obwiniają... ] Ukryta głębi...
Lutek Ci nie opowiadał jakie mieliśmy tam ostatnio problemy?
Podobno nie
A to nie spotykamy się w Babuni?
Przyjedź. Kasia poszuka jakiegoś lokalu i da znać, gdzie to będzie. Mnie przywiezie syn.
W grudniu nakupowałam mnóstwo książek z myślą o tym, że w styczniu się w nie zanurzę i nie wychynę aż do wiosny. A styczeń mnie zaskoczył i okazał się nie być najlepszym miesiącem w tej dziedzinie. Nie ma - lubię Szczygła, wydawało mi się, że go już jakoś znam i potrafię przewidzieć, co i jak napisze, ale "Nie ma" mnie zaskoczyło. To jest książka, o której chciałoby się godzinami dyskutować, bo tyle ważnych rzeczy porusza, no i w ogóle jest o...
24 lutego pracuję od 16.30. Mogę więc przyjechać i do jakiejś 16-16.15 pobyć z Wami :) Lepszy rydz, niż nic!
Wojna i pokój - 5 (audiobook) Ocena byłaby wyższa,gdyby nie przydługie rozważania historiozoficzne autora zamiast epilogu. Siedem szmacianych dat - nie jestem zainteresowana Przebrnęłam z niemałym trudem przez 40 stron i dałam za wygraną. Książka ma bardzo wysoką ocenę na biblionetce, ja pewnie nie wyszłabym poza ocenę 3. W trakcie: Madame Biblia - audiobook (jestem zachwycona).
Nie ma sprawy. Pod warunkiem, że przez tego Pinkera przebrnę. ;-)
Dzien dobry, Z gory przepraszam za brak polskich znakow - jestem a pracy i nie chce nabalaganic instalujac na komputerze polska klawiature (mieszkam i pracuje w Anglii). Do rzeczy, chcialam dodac ksiazke i nowego autora. Na stronie "Dodaj autora" zostalam poproszona o dodanie linku do strony autora na wikipedii. Tutaj zaczely sie schody - nie ma polskiej wersji strony autorki - istnieje tylko angielska - i moj link nie zostal zaakceptowany. ...
Mam Ginzburg. Polecam do czytania. Niesamowity opis procesu i gułagu z punktu widzenia żarliwej komunistki. nawet po wyjściu z gułagu taką została. Niezrozumiałe.
Złoty pelikan (Pol-2003); niezainteresowana Książka ponura i przygnębiająca. Kiedy zaczął mi się udzielać jej depresyjny nastrój, powiedziałam sobie dość i przerwałam czytanie. Twinkle, Twinkle – Kaori Ekuni (Jap-1991); ocena: 4,5 Małżeństwo z rozsądku zawarte pomiędzy niestabilną mentalnie Shoko i homoseksualistą Mutsuki. Ten związek uszczęśliwia rodziców, bo pozwala zachować pozory normalności ich pociech, lecz młodym przynosi komplikacje ...
Guguły - 5 Guguły - 5,5 Profesor Andrews w Warszawie; Wyspa - 4,5 Pojawia się idea - 5 Dowody na istnienie - 4 Opowiadania bizarne - 4 Instrukcja dla pań sprzątających: Opowiadania - 5
Cześć Artolo:) Cieszę się, że do Ciebie dotarła. Napisz proszę, chociaż słówko, po jej przeczytaniu. Czekam na słówko od Milośniczki XD Aktualizuję listę do wędrowniczki Poza tym dopisuję do listy Melanię35 1. Marylek =^..^= przeczytane 2. Mara Galli przeczytane 3. Natii w drodze do przeczytane 4. ACM (ona) przeczytane 5. Miłośniczka czyta przeczytane 6. Artola - czyta :) 7. Melania35
To wrzucam do poszukiwanych. Dziękuję :) A wiesz, że teraz czytam całkiem niezłą młodzieżówkę "Podtrzymując wszechświat" - temat bardzo ciekawy, narracja z perspektywy dziewczyny i chłopaka. Niestety są też w tekście błędy.
"Wyjątkowy rok" na pewno (wrócił już do Stephanie). "Marcelek" też, ale nie mam własnego.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)