Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Nie jest to nowe wydanie, za to jest piękne: https://bonito.pl/k-45669309-slawa-i-chwala-tomy-1-2-3
Jupi, zapomniałam już, że w Biblionetce nie można edytować postów. :( Zatem poprawiam. Dwie książki: Plastelina Książki i ludzie: Rozmowy Barbary N. Łopieńskiej Drugą połknęłam od razu, pierwszą będę smakowała:)
U mnie - dwie. Hartwig i Łopieńska. https://www.biblionetka.pl/search.aspx?searchType=book_catalog&searchPhrase=Inna+wyspa
Hehehe... śmiech przez łzy. Trzeba wierzyć, że kiedyś się doczekają...
Iwaszkiewicz ma jakieś nowe wydanie? Czy też był niespodzianką z antykwariatu? Pytam - bo kto jeszcze czyta i kupuje takie rzeczy? Chyba tylko paru dziwaków tutaj.... :)
Ani jednej. Zakazałam. Z uzasadnieniem - stosy nieprzeczytanych książek działają na mnie przytłaczająco. Naprawdę. Może mam słabą i mało odporną psychikę, może nie mam duszy posiadacza książek "nie-przeczytanych". Ale źle się czuję patrząc na te smutne, nieprzeczytane książki. Postanowiłam stosy zmniejszyć. Co niestety nie przeszkodziło mi zakupienia dla siebie w adwencie: Passacaglia Podróż ludzi Księgi Na ratunek: Rozmowy o zwierzętach, n...
Durrellowie z Korfu
Chyba to już ostatnie listopadowo-grudniowe Agatki :) Zerwane zaręczyny -4,5 oraz Pierwsze, drugie... zapnij mi obuwie -3,5 "Pierwsze, drugie..." strasznie mnie zmęczyło.
Pod moją choinką była: Lewa strona życia I bardzo mnie ten prezent ucieszył :)
Równie podobnie oceniłem "Instytut". Arcydziełem nie jest, ale ma w sobie "to coś", które powoduje, że książka jednak wciąga.
Nie przeczytałem żadnej z tych książek, choć "Granicę" przydałoby się po prostu przeczytać, choćby ot tak z czystej przyzwoitości.
Myślę, że "Nauka o klimacie" jest lekturą wartą przeczytania.
Dziękuję! "Chrobot" mnie bardzo zainteresował.
"Lód" również i mnie swego czasu rzucił na kolana, ale to było rok, bądź dwa lata temu. Jest jeszcze szansa na to, że schylę kark, przed jakimś arcydziełem, bo właśnie zacząłem czytać "Księgi Jakubowe" i co przeczytana strona to robi na mnie coraz większe wrażenie. Choć nie sądzę, abym zdążył ją skończyć jeszcze w tym roku.
"Mózg zmienia się sam". Dzięki za przypomnienie o tej książce. Muszę ją sobie kupić i przeczytać.
Germinal i Rok 1984 oczywiście wspaniałe lektury, ale i przeze mnie były one czytane już jakiś odleglejszy czas temu.
Skoro liczą się też prezenty zrobione samej sobie, to moja lista jest długa. A walizka była ciężka jak diabli. Tak wygląda prawdziwa poetka, podciągnij się! Mela Muter: Gorączka życia Komeda: Osobiste życie jazzu Psie sucharki: Wszystko, co powiedziałby twój pies, gdyby umiał mówić Jaremianka: Biografia Nieradość Inne pozytywne uczucia też wchodzą w grę: Korespondencja 1972-2011 Za kryształową szybą: Przypadki rodziny Bonieckich "Przekró...
Stramer
Pokrzyk
3 miesiące temu były zapowiedzi poprawek i od tego czasu cisza...
Po ostatnich zmianach zrezygnowałam z Biblionetki. Zajrzałam po kilku miesiącach i widzę, że wybór był słuszny. Strona nadal jest nieczytelna i niefunkcjonalna. Czy tylko ja zrezygnowałam?
Dołączam się do pytania.
No i jak tam się mają te prace? Bo efektów nie widać. :(
Marżin i Radość
Prawda, oczywiście! :)
Sensu stricto pod choinką to tylko jedną: Upadek człowieka pod Dworcem Centralnym. Ale wcześniej w Wigilię wpadliśmy na chwilę do księgarni, bo Olek zapomniał o prezencie dla kuzyna, a sam przed południem pracował, więc postanowiliśmy mu życie ułatwić i go wyręczyć. Miciuś doszedł do wniosku, że najlepiej kupić ze trzy, żeby miał z czego wybierać. Wobec czego zostały nam: Mądrość człowieka gór i Miłość zaczyna się od miłości. Co prawda po...
Zacznij kochać dizajn: Jak kolekcjonować polską sztukę użytkową Polski design - Irma Kozina Symbolika polskich organizacji bezpieczeństwa - Zdzisław Sawicki
A ja: Sława i chwała i Lewa strona życia
Księgi Jakubowe Nikt nie słucha: Reportaże o disco polo
Krafftówna w krainie czarów
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)