Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
W dzieciństwie czytałem tylko "Pamiętniki tatusia Muminka" i mam do nich ogromny sentyment. Całość "Muminków" zacząłem czytać przede wszystkim po to, żeby powtórzyć PTM i sprawdzić, czy całość jest równie dobra. "Kometa" jednak okazała się sporo słabsza. Dodatkowo obniżyłem ocenę za do bólu stereotypowe przedstawienie panny Migotki. Rozumiem, że książka była pisana dawno temu, ale denerwowało mnie to na tyle, że pewnie nie zdecydowałbym się czyt...
Prośba o dopisanie do kolejkowej Sowy. Kolejka jak widzę długa, to może dam radę, Miłości, przyjażni zignorować nie mogę. Pozdrowienia :)
Ale szybko! :) To chyba się spodobał Stulatek ;)
Dziękuję :)
Udał mi się ten miesiąc. I liczba całkiem zacna (choć parę pozycji to cienizny, na godzinkę czytania, a parę innych - remanenty z poprzedniego), i średnia bardzo zadowalająca (słabe oceny zaczynają się u mnie poniżej 3, a moje 3,5 to coś, co czytam z niejaką przyjemnością/zaciekawieniem, choćby nie miało dużych walorów artystycznych). Duchowe życie zwierząt (5,5)[czytatka: Czytatka-remanentka V 17 ] Sekretne życie drzew (5,5)[czytatka: Czytat...
Może stąd te kiepskie wrażenia...
Wieeem, już wiem ale mam nadzieję :). Jakby dobrze się skupić to nawet w pieniądzach można byłoby tę nadzieję przedstawić. Warunek jest jeden - idziemy w to ostrożnie monitorując wszelkie ryzyka rozpisując je "w exelach". To tak a'propos modyfikacji i ponoszenia dodatkowych kosztów. Dla mnie - na przykład - szata graficzna jest ok i nie potrzebuję "wodotrysków". Słowo samo działa, bezinteresowna chęć, nieblokujące się serwery, działająca aplikac...
W tym miesiącu miałam czas klasyfikowany pod nazwą – za dużo wszystkiego. Czyta się w takim kiepsko. 32. Opowieść podręcznej Ocena: 4,5. Świetnie wykreowany świat bezduszny, jednostka ludzka całkowicie kontrolowana, można się wczuć w trudne losy bohaterów. Ale ten wręcz sterylny, z braku lepszego określenia, styl, mimo że pewnie takie zamierzenie autorki, nieco mnie zmęczył. Trudno się oprzeć wrażeniu, że współcześnie trochę na taki obraz świ...
Przeczytane: 10. Obrońcy - 4 11. Dotyk - 4 W trakcie: Feblik
Cześć, Wypełniłam lecz mam watpliwośći odnośnie postawionej (w domyśle tezy/tez), domyślam sie na podstawie pytań i wyboru dostępnych do wyboru odpowiedzi. Czy kierujesz się przymiotnikami? Brakuje kontekstu i jest - tak mnie się wydaje określona recepcja tekstu. Nie dajesz możliwości wypowiedzi poza wyodrębnionymi. Moim zdaniem to błąd lecz oczywiście jest łatwiejsze do zliczenia i interpretacji. Pytanie, czy nie byłoby ciekawsze sprawdzenie ...
To nie jest kraj dla starych ludzi (3,0) To nie jest książka dla mnie. Królowa (3,0) Przykro patrzeć jak autorka z każdą kolejną powieścią obniża loty Doceniam popularyzację historii ale literacko słabiutko. Cycero (powtórka - ocena 5,0 bez zmian) Spisek (powtórka - ocena 5,0 bez zmian) Dyktator (5,0) Wbrew pozorom bardzo aktualna trylogia o polityce w czasach wielkich przemian, prawie, życiu Cycerona a także o pięknej przyjaźni. P...
Prędzej czy później będą. Szkoda, że tyle trzeba czekać. Podobnie z "Odznaką honoru". Też są długie przerwy między kolejnymi tomami...
Tylko że właściciel sobie nie zdaje sprawy już od baaaardzo długiego czasu. Dopiero roczek? Nie wierzę! Istniał w ogóle jakiś czas, kiedy Cię tu nie było?:)
Za skazaniem na "Raj" jestem ale nie ten nudziarski lecz przygodowy przerywany chwilami relaksu:)
Ja sobie z kolei myślę, że właściciel może nie zdawać sobie sprawy z wartości przejętych i posiadanych. Potencjał jest wirtualny jak zyski na giełdzie dopóki ich nie spieniężysz, a wtedy może być zysk lub strata. Kłopot polega według mnie na miłości lub jej temperatury. Gdybym stanęła po stronie właściciela to skrupulatnie wypełniałabym excele i porównywała "winien i ma". To mogłoby być status quo. Jednakże to nic tak naprawdę nie obrazuje. Trz...
"Hołd"? Halo! Za skazanie kogoś na dożywocie ten ktoś ma składać hołdy? Hm... To mam chyba jakieś inne pojęcie sprawiedliwości! Chociaż... Trzeba przyznać, że... Ale nie dokończę, bo jeszcze zaostrzą mi rygor. Albo dadzą jeszcze wyższy wymiar kary.
Lektury MAJA 2017 r. 1. Milczenie (5,5) 2. Blondynka z podbitym okiem (5) 3. Biblia - III Księga Machabejska (po bułgarsku, ta księga wchodzi w skład kanonu prawosławnego jako księga deuterokanoniczna - protestanci i katolicy nie uznają jej za księgę natchnioną) (6) 4. I że ci nie odpuszczę (5) 5. Kocha, lubi, szpieguje (5) 6. Nic dwa razy się nie zdarzy (5) 6. Oszukana (5) 7. Łaska (4,5) 8. Żerca (5) 9. Sex Machine (4) 10. Życie po ...
Dziękuję za sowią polecankę. Koniecznie do przeczytania, gdyż o miłości i o " wychowywaniu do", sowach i innych istotą dużych i malych
Rower jako panaceum na miłosne westchnienia i porażki - świetne.
Dziękuję bardzo :D
Mam straszną ochotę przeczytać pewną książkę jeszcze raz, ale nie pamiętam o niej zbyt wiele. Jest to książka z literatury kobiecej (amerykańskiej lub angielskiej) opowiadająca: - o pewnej policjantce, mężatce, - jej mąż ma niższy stopień w pracy (też policjant) - mają problemy - mąż ma kochankę - ona jest bogata z domu, jej ojciec to biskup lub tym podobne, - ona jedzie na ślub kuzynki? (sama) poznaje faceta- później jest z nim w ciąży -por...
Maj był miesiacem kupowania książek, ale i czytanie wyszło mi nienajgorzej. Pamiątkowe rupiecie: Biografia Wisławy Szymborskiej - dobra, sprawiedliwa biografia, bez przemilczeń, ale i bez łatwych ocen. W środku sporo wierszy, piękne zdjęcia, wyklejanki, wspomnienia. Jedna z tych biografii, do których będę wracać. Biała Rika - pozytywne zaskoczenie. Obawiałam się jakiejś romantycznej historii wojennej miłości ubranej w psychologiczne falban...
Ach, nie zauważyłam rano torcika! Życzę Ci kolejnych dekad, wypełnionych fantastycznymi (w dwojakim znaczeniu) lekturami!
Na razie wolałabym coś mniej "miażdżącego", ale będę pamiętać na przyszłość :)
Tak, dopisałam Cię. :)
Stan na dziś wieczór: 1. Verdiana przeczytała 2. misiabela przeczytała 3. Benten przeczytała 4. Jabłonka przeczytała 5. espinka przeczytała 6. olka76 przeczytała 7. Monika.W przeczytała 8. nika7423 przeczytała 9. Butterflyk przeczytała 10. Zła Kobieta przeczytała 11. Buchling przeczytała 12. evuś:) przeczytała 13. little_angel_ przeczytała 14. melania35 przeczytała 15. Marylek przeczytała 16. miłośniczka przeczytała 17. dzopikowa...
Spróbuj, "Ta, którą nigdy nie byłam", "Kwietniowa czarownica" i może "Dom Augusty" - te książki miażdżą. To są moje szóstki:)
Jak miło! Mam nadzieję, że odpowiednio i entuzjastycznie "hołd" za taka pożycznkę złożyłeś :D. No, właściwie można zaliczyć ten komentarz :)
W pracy "sajgon" miałam większy niż zwykle więc dopiero teraz myśli mogę zebrać i odpisać. Już wyjaśniam, to o czym myślałam. Że Amerykę chciałbyś zgłębić to przeczytałam, natomiast Missisipi dodałam, ponieważ Faulkner ukochał i wyobraziłam sobie, że w kręgu Twoich zainteresowań też jest ta majestatyczna rzeka i jej brzegi. Dla mnie jest, więc z rozpędu założyłam. A podobno to brudna, żółto-szara rzeka ale jak ogromna. Chciałabym ją kiedyś zoba...
Witaj w klubie miłośników Axelsson! Jako całość, jej twórczość jest jednym z najlepszych przeżyć czytelniczych, jakich doznałam w ciągu ostatnich kilkunastu lat. Polecam Ci absolutnie wszystko, co napisała!
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)