Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Co prawda dla mnie (w przeciwieństwie do Marylka) "Chudszy" był chyba najgorszym spotkaniem z Kingiem, ale podobnie mam parę lektur do uzupełnienia - pisałem o tym gdzie indziej, tu mogę wymienić ponownie: - Bastion - Smętarz dla zwierzaków - Miasteczko Salem - Skazani na Shawshank być może: - Ręka mistrza I po powyższych uznam moją przygodę z Kingiem (prócz ewentualnych powtórek) za zakończoną - no bo ileż można ;) A jakby to kogoś...
O nawet nie wiedziałam o tak zacnej rocznicy :) Dla mnie są to początki zapoznawania się z twórczością Kinga. Na swoim koncie mam tylko pierwszy tom "Marzeń i koszmarów", które raczej nie przypadły mi do gustu, ale już " Chudszego" czyta mi się całkiem przyjemnie. I w końcu przeczytam "Łowcę snów", który stoi na mojej półce już prawie 6 lat :)
Czuję się zmobilizowana do zabrania się w końcu za "Dallas 63", co już sobie obiecuję od jakichś 4 lat. Zatem, choć incydentalnie, wezmę udział w akcji (która, swoją drogą, ładnie wpasowuje się w czas - w tym roku przypadają 70 urodziny autora).
Ja! Może nie od razu cały rok, ale mam kilka jego książek w planach od długiego już czasu i wciąż odkładam na później. Mam nadzieję, że Twoja akcja mnie zmobilizuje :) Kinga lubię i cenię. Uważam, że niesłusznie zamyka się go w szufladce z napisem "horror" - to mądry pisarz, o świetnym, wypracowanym stylu, bogatym języku, inteligentny obserwator motywacji kierujących ludźmi. "Chudszy" to jeden z moich ulubionych tytułów.
Właśnie kończę lekturę książki Chudszy , a na półce leży stosik książek tego autora, czekających na swoją kolej w moim czytelniczym grafiku:) Postanowiłam więc rok 2017 uczynić rokiem S. KInga:) Czy ktoś ma ochotę się do mnie przyłączyć? :)
Na pewno Pan Żniw
Witam. Co sądzicie o arcymistrzu powieści przepełnionych miłością, grozą i niesamowitą groteską? Edgar Allan Poe wprowadził mnie nie tylko w świat swoich dzieł, ale też w szeroko pojętą kulturę gotycką. Dzięki niemu w sztuce fascynuje mnie mrok, uczucia i groza. Ponadto autor ten ukazał mi piękno kryjące się w mroku. A co wy o nim sądzicie? Ps. jeżeli napisałem w złym dziale, to uprzejmie proszę o przeniesienie do właściwego :)
Wysłałam Ci maila, które książki do Was wróciły.
Kochani, nie było nas, a chcielibyśmy wiedzieć, do kogo przewędrowały nasze książki. Prosimy pożyczaczy bądź oddawaczy o krótkie info. Może być tu, może być na priv. Dzięki.
Stają się legalne, jak się przekroczy granice zdrowego rozsądku ;-)
Takie apele są chyba w Biblionetce nielegalne? ;) Pozdrawiam, zapożyczkowana Czajka
Margines idzie Przez las
Dzięki.
Wybór broni - póki co, jest lepiej niż myślałem Pierwszy Murzyn RP: Brian Scott o Polsce, mediach i polityce - chwycone ostatnio w bibliotece
Wybieramy się :-), już książki powyciągałam.
Będziecie, Dorotka?
Bardzo proszę o nieprzynoszenie mi jutro żadnych pożyczanek. Akcja odpożyczenkowania się trwa dalej. Dziękuję za zastosowanie się do mojego apelu. Do jutra!
Wwwojtus. Skoro nikt nie chce, to nie będę wiozła.
Oczywiście, przecież to Fuentes - bardzo proszę. Niestety tej drugiej nie posiadam.
Fajnie :) Masz w schowku "Instynkt pięknej Inez", przynieść jutro? Jeśli masz "Lata z Laurą Diaz", to proszę o pożyczenie.
Widzieć to i ja widziałam, bo Miciuś pasjami ogląda filmy wojenne i thrillery z udziałem agentów CIA/Mossadu/etc., ale żebym tak zaraz wiedziała, gdzie tam która część... A na stronę zaraz zerknę, dzięki!
Dziękuję organizatorce za ciekawy konkurs i dobrą, chociaż niełatwą zabawę. :)
Zdarza się :) Trudno. Do jutra.
Hej, przepraszam, ale już wyjechałem z domu na weekend i niestety zapomniałem spakować tę książkę. :-(
Oczywiście!
Tak jak w tytule, mam kilka książek do wymiany lub taniej sprzedaży:) Koronkowa robota - Lemaitre Szara lotka - Rylski Ostatnie dni królika - McPartlin Religa. Biografia najsłynniejszego polskiego kardiochirurga - Watoła, Kortko Sekretny język kwiatów - Diffenbaugh Pora na życie - Ahern Holandia. Presja depresji - Orzechowski Zapraszam!:)
Poszukuję: - Otwarta rana Ameryki - Pochowaj me serce w Wounded Knee - Polowania na czarownice: Dzieje prześladowań czarownic w Europie i Ameryce Północnej - Siedzący Byk: Włócznia i tarcza - Współcześni Indianie Stanów Zjednoczonych - Wyrocznie i wróżby pogańskich Skandynawów Chętnie je odkupię lub oddam w zamian coś ze swojej biblioteczki. Zależy mi na książkach w dobrym stanie.
Nie, żebym był za wojskiem na studiach, bo to zmarnowany czas, ale żeby nie widzieć, jak wygląda kałach, który jest nawet na fladze jednego z państw miłujących pokój, to naprawdę trzeba się postarać. Dygresja nam urosła, to tylko dla rozweselenia strona z koszmarnymi tłumaczeniami (ze wskazaniem na Barańczaka): http://forum.mlingua.pl/archive/index.php/t-16879.html
Bieg życia wyznaczany porami roku to przede wszystkim "Chłopi", natomiast z rolniczą pracą kojarzą mi się książki Herriota - głównie dotyczą oczywiście pracy weterynarza, ale o życiu w wiejskich farmach też można się trochę dowiedzieć, tylko nie wiem, czy lata 30 - 40 XX wieku to nie za późny okres dla Ciebie.
Ja będę ok 14.00. Skontaktuję się telefonicznie, żeby Was namierzyć.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)