Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Tak, wysłałam Dzieciątku listę, z której mogło sobie coś wybrać. W przeciwnym razie nie wiadomo, czy byłabym zadowolona. Tylko kryminał Tany French znalazł się tam całkiem nieplanowany, ale chętnie przeczytam, lubię kryminały :)
W tym roku Dzieciątko posłuchało i zrozumiało, że dla mnie książki najlepsze. Trochę podpowiedziałam, trochę nie. książki świetne: Galicyanie Dom z witrażem Afazja polska oraz Afazja polska 2 Pogrzebany olbrzym Życie zaczyna się w piątek Kot, który spadł z nieba Wakacje nad Adriatykiem Plankton
Ja też chętnie przeczytam
A jakieś podpowiedzi wysłałaś do Dzieciątka/Gwiazdora/Mikołaja (kto tam u Ciebie prezenty pod choinką kładzie...). Bo zestaw imponujący. I jakże ambitny. Na mądrego Gwiazdora mi to wygląda:)
Mnie w tym tomiku też spodobał się wiersz "to tam...", jak również wiersz zaczynający się od "Może to największe..." oraz "Cierpienie i wina".
Tak, są wszystkie trzy. Trylogia rzymska: Cycero, Spisek, Dyktator. Gruba i ciężka, więc do czytania w łóżku zdaje się odpada. To była totalna niespodzianka w odróżnieniu od filozofii, o której „marudzę” non stop, do znudzenia (tak mi się zdaje).
Wspaniałe zestawienie! To "Imperium Rzymskie" - to wszystkie trzy tomy?
Książka od dziś u mnie. :)
Wór książek, sama nie wierzę, że wszystkie stoją, a raczej leżą w stosikach na półkach. Nie wiem, czy dam radę je przeczytać, tak szybko z pewnością nie. Może te ekonomiczne, ponieważ łatwiejsze. Dla mnie niesamowicie się wydarzyło. Żartowali, że musieli kupować w pakietach, bo taniej, z rabatem:). W tym roku, też dokładałam do prezentu po jednej książce. Ambarasu z tym było co niemiara, gdyż niektóre osoby słabo czytające są. A może nastaje cz...
Hmm... To przekładamy na styczeń? ;-)
Nieznane więzi natury
Książka od dziś u Vemony. ;)
Supermenki: O seksie, władzy i pogoni za perfekcją Drugie życie Niebezpieczne związki Sławomira Petelickiego Portrety z historią Każda z innej bajki :) W zeszłym roku też tak było i generalnie się nie zawiodłam, każda lektura coś mi dała. Teraz też tak będzie!
Kokainowy blues Bestiariusz słowiański czyli Rzecz o skrzatach, wodnikach i rusałkach Duchy polskich miast i zamków Spodobała nam się seria Legendarz :D
Może jeszcze coś wpadnie u drugiej rodziny, ale póki co jestem bardzo zadowolony: Śmierć na Diamentowej Górze: Amerykańska droga do oświecenia Pod sztandarem nieba: Wiara, która zabija Piwo: Najlepsze piwa z polskich sklepów Zasłuchany mózg: Co się dzieje w głowie, gdy słuchasz muzyki Życie w średniowiecznym zamku
Nawet nie wiesz, jak się cieszę! :-)))
:) Miałam ją w schowku, nie wiedziałam, że Mikołaj tam zagląda!
A Kudłatą naukę chętnie pożyczę... :)
Tradycyjnie żadnej :) Ale cała rodzina była przy stole i dostałam najsłodszy prezent od córy i piękne prezenty od reszty familii.
Zacznę od siebie. W ubiegłym roku dostałam tylko jedną książkę, a w tym - urodzaj nadspodziewany! :-) Na krańce świata: Podróż historyka przez historię Duchowe życie zwierząt Nieznane więzi natury Wszechświat w twojej dłoni: Niezwykła podróż przez czas i przestrzeń Kudłata nauka: Mądrość w świecie zwierząt Pypcie na języku Ostatni intruz
Bardzo dziękuję za miłą niespodziankę w postaci "Zaułka łgarza". Wesołych Świąt!
Drogi Mikołaju! Dziękuję bardzo za Chłopcy z Placu Broni!
Tradycyjnie już - pochwalmy się: cóż tam książkowego znalazło się wśród tegorocznych prezentów?
Ja się pytałam jej niedawno i była chętna. Spróbuję zapytać. Przepraszam za zwłokę, też tu nie zaglądałam. :)
Kilka książek zalega mi na półce, a przecież lepiej, żeby ktoś je przeczytał ;) Mój sąsiad islamista: Kalifat u drzwi Europy Mieszkańcy Roany odchodzą pogodnie: Wyprawy do Asyryjczyków, Cymbrów i Karaimów Teresa Anatomia niepokoju: Pisma wybrane 1969-1989 Kobiety wokół Stalina: Kochanki i katorżniczki W blasku gwiazd Morderstwo w Orient Expresie Puszcze Milczenia Śmierć gazet i przyszłość informacji Guantanamo: Pięć lat z mojego życia
A ja niedawno przeczytałam Królowa zbrodni Nie jestem zachwycona niestety. Nie podobała mi się ani akcja przypominająca chwilami raczej współczesny, średnio udany thriller, ani czarny charakter- zbyt okrutny i sadystyczny, nie pasujący do świata Christie. Chociaż czytam sporo współczesnych kryminałów czy thrillerów, w których nie brakuje różnego rodzaju okrucieństwa, to jednak tutaj nastawiłam się na coś innego. Na to, że w powieści, która będzie...
Kochany Biblionetkołaju z Poznania, Ty, który wiesz o czym marzę - ślicznie dziękuję za "Podróżnego i światło księżyca" Antala Szerba!!! I za wielce nastrojową kartkę z ciepłymi słowami też! :-)
No i wybrałem się do kina na "Morderstwo w Orient Expressie" - wrażenia (czy raczej frustracje) opisałem tutaj: Morderstwo na "Morderstwie w Orient Expressie"
234
JUŻ! Ta książka to Irlandzki sweter od Mikołaja Kota z Kielc. Pięknie zapakowana. Dziękuję. Wielka radość.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)