Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
No, i to mi się podoba ;) Zatem otwieram listę i książka rusza w świat. 1. redberry 2. espinka 3. Hard Sexy Mama 4. evuś:)
76. Skrzydlata trumna (4,5) 77. Pogrom w przyszły wtorek (5,0) 78. Haiti (4,0) Kolejne śledztwa komisarza Maciejewskiego. Tym razem Wroński już nie udaje, że to kryminały, co tylko wychodzi tym powieściom historycznym na dobre. 79. Doktor Muchołapski: Fantastyczne przygody w świecie owadów (4,5) Ramotka, ale jakże ciekawa. Zmniejszający się profesor Muchołapski opisuje życie owadów ze swadą jaką nie powstydziłby się sir Attenborough :) Je...
kopiuję z wrażeń z 2015: powtórka od podstawówki; dziś już bym 6.0 nie wystawił. Bohater mało sympatyczny, przypomina mi takiego mniej wulgarnego Adasia Miauczyńskiego z "Dnia świra". Fajny młodzieżowy język, problemy w sam raz dla nastolatków - nie dziwota, że wówczas tak mnie urzekł. [no dobra, może przesadziłem z 2.5, ale powiedzmy 4.0 góra] Rozumiem, że chodzi Ci o Wyjątkowi, a nie o Wyjątkowi ?
Poważnie? A czym zasłużył sobie Holden Caulfield na tak niską ocenę?:) Zastanawiam się, czy nie rozmawialiśmy kiedyś o tym... Dorzuć do tej listy "Wyjątkowych".
pojawilo sie nowe wydanie,pozdr
Zaklepuję kolejkę za Chomikiem z parasolką :)
Hehe, Żony ze Stepford wyglądają interesująco, ale to... horror. W takim razie niestety również pasowałaby tu nawet Fobia ;) Updika mam w planach w CSA. Chleb na wody płynące wygląda interesująco. "Buszującego" czytałem dwukrotnie - w podstawówce dałem "6.0", dziś dałbym ze 2.5 :/ Myślałem o czymś w stylu Samobójczynie albo Korekty tudzież Droga do szczęścia lub powieści Roth Philip ...
Poproszę o dopisanie do listy
Oj, to rzeczywiście mnie zmartwiłeś, bo w odmianie brzmi jednak okropnie, ale cóż robić. Stasiuk generalnie napisał, że jemu to wszystko, co krytykuje Springer, bardzo się podoba, bo to takie polskie. Innymi słowy, trochę strzelił autorowi w stopę, choć, oczywiście, gust to rzecz prywatna. Hmm, jakoś tak najbardziej mi się kojarzy z tym okresem "Żony ze Stepford" Levine'a, jest to też mniej więcej okres pisarski Updike'a ("Uciekaj, Króliku" opo...
Udało się przeczytać tyle samo, c w lipcu, ale niestety miesiąc gorszy pod względem ocen. Nie wiem, czy to ja jestem bardziej wymagająca, czy po prostu jakoś źle wybierałam. Było tak: 1 Erica Spindler „Dotyk strachu” Tylko chłód Ja prawie nie pamiętam, o czym ta książka była. Dopiero jak przeczytałam ponownie jej początek, to faktycznie sobie przypomniałam. Intryga dość przewidywalna, bez szału, a zakończeniem może i mnie zaskoczyła, jednak ...
"Zmartwię" Cię, że 'zen' można używać tak nieodmiennie, jak i odmiennie - dopuszcza to "Uniwersalny słownik języka polskiego" - PWN 2003, 2006, 2008 - S. Dubisz (za: http://sjp.pl/zen ) - choć wiem, że brzmi to jak pejoratywne wołanie do pana Zenka ;) A co takiego napisał Stasiuk w owym posłowiu? Widzę, że słaba ocena, ale jednak zainteresował mnie Bullet Park - BARDZO lubię czytać książki osadzone w owym "amerykańskim stylu życia charakter...
1. Supełki i krzyżyki (3) - przeczytane jako odskocznia od poważniejszych lektur, ale mało wciągające, działania policji są nieskuteczne przez 3/4 książki, ale i tak morderca się znajdzie, jak za machnięciem czarodziejską różdżki... 2. Dziennik schmargendorfski (4.5) - bardziej brulion literacki (sporo wierszy) niż dziennik. Całość bardzo poetycka i przez to często wielce kryptyczna. Raczej dla wielbicieli poety, niż dla "neofitów". 3. Pocz...
Przystanek śmierć (3,5) Mózg: fascynacje, problemy, tajemnice (3,5) Jak uczy się mózg (5) Czarna wieża (4) Psy gończe (5,5) Ślepy trop (4,5) Jak ktoś mógł na to pozwolić?: Z twórcami polskiej szkoły grafiki rozmawia Janusz Górski (5) Używane koty (6) Jedyne kocię (6) Na spokojnych wodach (4) Korczak: Próba biografii (5) Człowiek bez psa (4,5) Szczegóły w czytatce: Moje lektury 2016
Zapraszam :)
Kończą się wakacje, więc pora wrócić do odświeżania sobie dawnych lektur i znajdowania nowych podczas rozwiązywania konkursowych zagadek. Już w najbliższy czwartek, 1 września wieczorem rozpocznie się konkurs, który przygotowała Kliva . Zapraszamy :) Również w czwartek 1 września, o godz. 22:00, rozpoczną się zapisy na organizację konkursów w roku 2017 . Szczegóły (takie same jak zwykle ;) ) zostaną podane w osobnym wątku pojutrze, ale już...
Ja też z chęcią przeczytam :)
Dla tych, którzy dojeżdżają pociągiem informacja: stacja nazywa się PUSZCZYKOWO - a nie Puszczykówko! Prosze o zwrócenie uwagi na nazwę. Jest to trzecia stacja od Poznania Głównego, zatrzymują się tam tylko pociągi osobowe.
Opcja zabójstwa :)
:DDD, a półtora miesiąca to ok i w dodatku w jednej paczce dwie pozycje. Pzd srd, chomik niekoniecznie szybko oczekujący, raczej wstrzymujący :)
A już miałam nadzieję, że akurat z tą książką będę mogła porządniej przymarudzić... Cóż, przynajmniej mam teraz motywację! :)
Wolałabym, abyś marudziła :) z czytaniem. Czas pewnie będę miała dopiero w październiku. Ja ze swoimi książkami pożyczanymi z biblioteki mam "luz" - niepisany, ponieważ oddałam im połowę księgozbioru.
W porządku. Będę się starała zbyt długo nie marudzić, jednakże proszę o cierpliwość, gdyż wcześniej muszę się jeszcze uporać z innymi, pilniejszymi nieco pożyczankami ;) (kary pieniężne w bibliotekach to nikczemność).
Na "Cudownych chłopców" też jestem chętna lecz miesiąc przetrzymam?
Cześć, jeśli jeszcze można to ja bym chętnie poczytałam o tułaczu. Aczkolwiek nie obiecuję, że natychmiast odeślę do właściciela, ponieważ bieżący miesiąc mam ciężki.
Już u mnie :). Rozumiem, że jeśli już nikt się nie zgłosi, ma wracać do domu?
Książka u mnie. Jest jeszcze ktoś chętny? ;)
No, powoli się rozkręcamy :) Komu jeszcze, komu?
Właśnie zrobiłam zamówienie i dobiłam do 50 książek,czyli prawie wykorzystałam narzucony sobie limit 52 książek, a to i tak mniej o 50% niż w zeszłym roku. Zapisywanie pomaga::)))) Tylko,że do końca roku jeszcze 4 miesiące, czy ja wytrzymam? Przeczytanych ogólnie mam 57 w tym 21 z zakupionych w tym roku.
I ty zostaniesz Indianinem
Z tego, co wiem, książka jest już u kolejnej osoby.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)