Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Po półtorarocznej przerwie postanowiłam wrócić do Westeros, potem pozostanie mi tylko czekanie na kolejne części, ale na razie pochłonął mnie Taniec ze smokami: Część I
„Charles Darwin”, „Casanova” i „Lolita” na listę zakupów, bezwzględnie! Dziękuję za „Tajemniczy ogród”. Fajna nazwa i zaczyna pasować do mojego ogródka. Ma już kilka lat i powoli zaczyna się zagęszczać :).
Zaskoczyłaś mnie ilością znalezionych odmian, ale po przejrzeniu ich stwierdzam, że zdecydowana większość albo nie znajduje się w ogóle w sprzedaży, albo będzie bardzo trudno dostępna (Agatha Christie, Alexandre Dumas, Rabelais, Guy de Maupassant, Heine, Rene Goscinny, Homere, Saint Exupery, Rubezahl,Samuel Pepys, Tinkerbell) . W moim liście chodziło mi najbardziej o przykłady róż, które już ktoś posiada, ma jakieś z nimi doświadczenia lub przyna...
„William Shakespeare” trafia na tworzoną przeze mnie listę „do kupienia” :). Mam już różę angielską „Graham Thomas” i bardzo ją lubię – pełne, gęste kwiaty i fantastyczny zapach. Na listę trafia także „Cardinale de Richelieu” - tą różyczkę planowałem kupić już wcześniej. „Robin Hood” do zastanowienia się. „Afrodyta”, i „Herkules” do rozważenia w drugiej kolejności, wędrują do „poczekalni”.
Bardzo chętnie przygarnę "Pierścień i Róża" :)
Oddam poniższe książki za symboliczną 1 zł i koszt wysyłki:) Pierścień i Róża - W.M.Thackeray Tajemniczy opiekun- J.Webster Wybraniec - T.Mann Szalone podróże. Przewodnik:co, gdzie, kiedy i dlaczego - National Geographic Klasycyzm, sentymentalizm, rokoko. Szkice o prądach literackich polskiego Oświecenia - T. Kostkiewiczowa Przez morza i dżungle - J. Makarczyk Dzieciństwo zwierząt - M. S. Sołtyńska
12. Wrosi - czyta - a przy okazji - jak tam? 13. ewka82 14. zadra5
Zaczęłam cykl Prowincja pełna marzeń ale jakoś mnie na razie nie zachwycił. Spodziewałam się chyba czegoś innego. Wątek fabularny średnio prowadzony, wręcz nudnawy. Ale może się rozkręci. Studnia bez dnia Bardzo mi się podobała, dlatego sięgnęłam po kolejne książki tej Autorki.
Mnie się podoba, ale można się zadławić, jak się z dawką przegnie :) Zdarzają się co prawda gorsze opowiadania, ale generalnie klimat mi odpowiada.
Aktualna lista: 1. evuś - przeczytała 2. ogarnij się-czyta 3. nika 7423 4. myfantasy 5. iste
Zawiedziona jestem. Takie to rozwlekłe.
Ja już jestem w połowie (a może dopiero ;)), ale tego się nie da na jeden raz machnąć :)
Historie miłosne - Eric Emmanuel Schmitt
Siostra - Rosamund Lupton Super polecam
Moja mama często mówi "kordła" zamiast "kołdra" albo "harmony" zamiast "hormony" :D
W moich stronach często mówi się "jo", jak się z czymś zgadzamy.
:( I stoi puste? I marnieje? Szkoda.
Dosadzam do Twojego "Tajemniczego ogrodu" : odmianę o pięknych, pachnących, miodowożółtych kwiatach = "Lolitę" i odmianę o kremowo żółtych, bardzo dużych kwiatach = "Casanovę" oraz jeśli się przyjmie to "Charlesa Darwina" (odmiana o silnie pachnących, żółtych i pełnych kwiatach).
W książce Czekając na miłość główna bohaterka przypomina sobie wiersze Goldsmitha i Columa. Czyta książkę z angielskimi czytankami, m.in. "Zimowy poranek" Thoreau. Zakonnica, która uczy bohaterki angielskiego, czyta G.K. Chestertona.
Ja poproszę o 12. I chyba musimy się jakoś godzinowo umówić i lokalowo, bo pewnie antykwariaty pozamykają nam w niedzielę.
Postaraj się Biały Kruku:) A wszyscy przypomnijcie mi co mam komu przynieść, zwłaszcza w Rodzynkach czuję sie zagubiona:)
Annvinie ktoś ją wcisnął w Wiśle lub Wrocławiu. Nie wie, kto.
"Lot bocianów" to dla mnie totalna porażka. Przeczytałam 3/4 książki i stwierdziłam, że dalej nie będę się męczyć (co mi się rzadko zdarza, bo przeważnie czytam do końca). Na pierwszym miejscu stawiam "Purpurowe rzeki", "Kamienny krąg" też niezły. "Las cieni" mnie rozczarował, szczególnie zakończenie. Teraz czytam "Pasażera" i mam nadzieję na pozytywne zaskoczenie, chociaż widzę analogie do "Lasu cieni".
W takim razie czekamy na następną osobę - wtedy proszę o wpis w wątku i adres na priv. A jeśli nie będzie, to za jakiś czas wyślę do Ciebie.
Zaraz ją zapytam.
Jest jeszcze Agatha Christie, Alexandre Dumas, Rabelais, Guy de Maupassant, Heine, Ophelia, Peer Gynt, Rene Goscinny (!!) Homere (z francuska), Saint Exupery (ale dlaczego nie Maly Ksiaze??), Rubezahl (Liczyrzepa) (!!) Samuel Pepys, Schneewittchen (krolewna Sniezka), Souvenir de Marcel Proust; souvenir de Victor Hugo (sam Victor Hugo tez jest) i Tinkerbell (Dzwoneczek z Piotrusia Pana). Tyle znalazlam przejrzawszy pobieznie bardzo liste na Wikipe...
Z książką możesz postąpić wedle uznania, napisałam na wstępie, że nie musi ona do mnie wrócić :-)
"Nacja" przeczytana Dziękuję za udostępnienie :) Dziś wędruje do kolejnej osoby
Dziękuję za ciekawy konkurs i wszystkim gratuluję! Bardzo się cieszę ze zdobytej gwiazdki :) Tygrysico, ledwo co udało mi się Ciebie ubiec! :)
Ja będę miała problem z ostatnią niedzielą czerwca. Postaram się.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)