Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Modliszka jutro rusza dalej
Incrusta już jakiś czas tu nie zagląda i z tego co wiem, nie odpowiada na pw od agulki. Nikt inny nie jest chętny na Obserwatora? Książka jutro gotowa do drogi.
Super! Dziękuję za info i również pozdrawiam :-) A kolejka wygląda tak: 1. Panterka - lada moment będzie czytać 2. parva 3. rastanja 4. mamuśka 5. schizma 6. TheNaturat 7. izabellag 8. Azileas 9. Agatonik_forever 10. veldorota 11. za chwilę 12. verdiana 13. nika7423 14. Snookerka
Myślę, że może Ci się spodobać: W gąszczu metropolii
Książka już u mnie :)
Na wymianę dorzucam Dom duchów Zapraszam do schowka!
Książka ruszyła w dalszą podróż. Pięknie dziękuję za udostępnienie i przepraszam, że tyle ją u siebie miałam! Pozdrawiam!
Książka jest już w drodze do Alicji225. Stokrotnie dziękuję za udostępnienie i jeszcze raz bardzo przepraszam, że tyle czasu u mnie gościła. Mam nadzieję, że miło spędziła czas :P Pozdrawiam!
Szacun:)) Pozdrawiam
Bardzo dziękuję za wszystkie propozycje. Część z nich już z nam, ale widzę wiele nowych dla mnie tytułów. Na pewno wykorzystam Wasze podpowiedzi. Już się nie mogę doczekać :)
Teraz z niecierpliwością czekam na trzecią część :).
Jeśli autorce wątku "podchodzi" XIX wiek, całkiem serio proponuję zaszaleć i zacząć "Komedię ludzką" Balzaca (dla mnie to jedna książka, rozwinięcie tematu nie na ten wątek). Plus taki, że można zacząć od dowolnego tomu, minus - cóż, nikt nie ujął tego lepiej od Vincenta van Gogha, piszącego do brata, że jak się zacznie Balzaca czytać, wszystko inne w kąt idzie ;)
A ja polecam Piękno i smutek wojny: Dwadzieścia niezwykłych losów z czasu światowej pożogi Świetna:)
W zeszłym tygodniu "A lasy wiecznie śpiewają" - 558 stron, rewelacja - dwa dni, bez urlopu, nie w weekend.
OK, czas na kolejną aktualizację: 1.ACM(ona)- czyta 2.anek7 3.Aguska.22 4.Wiridiana 5.Agulina nieopierzona 6.Jasiek21 7.spooky27 8.pce123
Ja nie dawno skończyłam 860 stron w 11 dni.
Jak najbardziej potwierdzam.
Mnie też film bardzo się podobał. Jak najbardziej polecam
Film, który bardzo mnie zaskoczył i jednocześnie bardzo mi się spodobał to Zemsta jest cierpliwa.
Szkoła uczuć. Łzy leciały same i bardzo długo
Chyba Piła to dla mnie najstraszniejszy film.
10 to trochę dużo. Ale do moich ulubionych mogę zaliczyć: Karol - człowiek, który został papieżem Karol- papież, który pozostał człowiekiem Jesteś Bogiem Oszukane Zemsta jest cierpliwa Twierdza
Po latach Twoje spostrzeżenia mogą się zmienić. Chociaż nie zawsze tak jest.
Woody Allen to mój ulubieniec.
oj, dobrze pamiętam ten serial. Faktycznie przypomina się dzieciństwo.
Według mnie pierwsza część była zdecydowanie lepsza.
To prawda to ten film. Przyznam, że u mnie też był problem z jego identyfikacją.
Zabiłaś mi ćwieka, pamiętam tę książkę, nawet ilustracje, ale jeśli chodzi o tytuł - czarna dziura...
Aktualizacja kolejki: 1.Dominika - przeczytana 2.Nika - przeczytana 3.Espinka - przeczytana 4.Sydney - przeczytana 5.Butterflyk - książka, miłej lektury;) 6.MarcinKa 7.Za chwilę 8.Evuś 9.Midori 10.Buchling 11.Verdiana 12.Ka_woz 13.Evusia 14.Ediszon 15.Marylek zbuntowany 16.Misiabela 17.Agatonik_forever 18.Ann RK 19.ACM(ona) 20.Miłośniczka
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)