Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Cóż to za pytanie?;) Oczywiście, że tak!:) 18.Butterflyk 19.veldorota 20.ediszon 21.ACM(ona) - czyta 22.myfantasy 23.sun80 24.tynulec 25.miłośniczka
Witaj Mnie też interesuje ta tematyka. Czy polecasz którąś z pozycji poleconą Tobie? A może znalazłeś coś innego wartego polecenia? Zależy mi na pozycji jak najbardziej obiektywnej :-) Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Proszę o miejsce w kolejce:)
Jest u mnie:) Zapomniałam powiadomić
Nie czytam, jakiś tydzień temu posłałam dalej! :)
Udało się! Właśnie czytam 52. książkę w roku 2014. Jestem z siebie dumna, bo nie przypuszczałam, że uda mi się osiągnąć ten wynik, w tak krótkim czasie. Ciekawe ile książek przeczytam do końca roku ?... :)
Ja również poproszę o dopisanie:)
Poproszę o miejsce na liście
Oczywiście już dopuisuję: 1.Dominika - przeczytała 2.Małgorzata_ - przeczytana 3.Nika - przeczytana 4.Little_angel_ - książka, miłej lektury:) 5.Miłośniczka 6.ACM(ona) Zapraszam może ktoś dołączy jeszcze...
Z zaproponowanych przeze mnie - "Misery" bliżej do thrillera.
To żaden horror. Czytaj, czytaj! Książka wg mnie bdb, żadnych bestii etc.
Nie rezygnuj. Ja też nie lubię horrorów, ale Dallas to nie żaden horror. Przeczytałam z przyjemnością i oceniłam wysoko. Wprawdzie upodobania książkowe mamy chyba różne, nie mam pojęcia czy książka Ci się spodoba, ale jeśli obawiasz się, że to jakiś horrorzyna to tego akurat nie musisz się obawiać.
Tylko że ja nie znoszę horrorów. I dlatego nie czytam Kinga. Żadnych horrorów - ani bestii pseudowydumanych, ani piekła, które jest w nas. Na Dallas się zapisałam, bo zrozumiałam, że to o JFK, zamachu, itp. Jeśli to też horror, to podziękuję może?
Nikt więcej nie chce się z nami spotkać w Pszczynie?
Informuję, że Terry pozwiedzał Polskę, świat uratował i bezpiecznie w stanie nienaruszonym wrócił do domu. Bardzo dziękuję wszystkim za opiekę nad nim, mam nadzieję, że wycieczka była równie przyjemna dla Was, co dla niego :)
Jakoś tak się dziwnie złożyło, że w tym roku przypada mnóstwo "okrągłych" i "półokrągłych" rocznic (np.: powstanie warszawskie, Monte Cassino, wybory 4 czerwca, itd.), ale to prawda, że niestety o I wojnie światowej niewiele się u nas mówi. Jeśli chodzi o książki, do już wymienionych mogłabym dodać Człowiek w trzech mundurach. Poza tym polecam film z 1981 r. "Gallipoli" - to była chyba jedna z pierwszych ról Mela Gibsona.
Aktualizacja listy: 1. nika 2. Buchling 3. Butterflyk 4. veldorota 5. sydney 6. Ann RK -czyta 7. Kliva 8.Szreq 9. miłośniczka Zapraszam kolejnych chętnych :)
Potwierdzam słowa Misiabeli, to nie jest najlepsza książka. Moniko, jeśli mógłbym Ci coś Kinga poradzić to na pewno "Misery" i "Sklepik z marzeniami". Ja u Kinga najbardziej lubię to, że nie pseudostraszy mnie jakimiś wydumanymi potworami, co raczej doprowadza mnie do śmiechu. Mam wrażenie, że on pokazuje po prostu naturę i zło tkwiące w człowieku i z tego wynika cały horror.
O nie! Tylko nie to na początek! Te nieliczne, które przeczytałam podobały mi się, właśnie poza tą jedną. Ale oczywiście, każdy odbiera książkę po swojemu :-)
Ja niestety z ciężkim sercem muszę zrezygnować z tej książki - nie chcę przetrzymywać książki pół roku, a obecnie na czytanie mam nieco mniej czasu. Zatem niech czytają następni. Przepraszam za kłopot.
Nie czytałam. Jakoś mam przeczucie, że to nie mój krąg zainteresowań. Niemniej jednak spróbuję. Zacznę od Dallas, jak będzie OK, następne będzie Pokochała...
też się zastanawiam...
A czy to nadal aktualne?
I ja jeszcze, ja! :)
Mogę i ja?
Ja poprosiłabym o dopisanie do listy :)
Mogę ja?
A Annę Mirellę może na koniec kolejki?
Agis, piszę do kolejnej osoby z prośbą o adres. Anna Mirella nie logowała się tu od 16 marca; wysłałam jej także prywatnego maila i nie doczekałam się odpowiedzi. Nie chcę przetrzymywać "Dallas '63", bo to naprawdę dobra książka i zapewne niejeden ma na nią chrapkę i drży ze zniecierpliwienia. Piszę do MarcinaKa.
"Pokochała Toma Gordona" może Ci się spodobać, jeśli nie czytałaś nic jeszcze Kinga, to mógłby być dobry początek. :-)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)