Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Może zacznij od zajrzenia na Jaką "ciepłą" książkę polecacie?
Mi to obojętne. :)
Dodałam jeszcze kilka książek;) : "Fartowny pech" - O. Rudnicka "Papusza" - A. Kuźniak "Zamek z piasku" - Witkiewicz "Anioł Stróż" - Sparks "Saga Sigrun. Północna droga" - E. Cherezińska "Etnolog w Mieście Grzechu" - M.Czubaj "Czary w małym miasteczku" M.Stefaniak "Gra Endera" - O.S.Card "Niebo w płomieniach" - J.Parandowski "Echo winy" - Ch. Link "Dzwony, które dzwonią, gdy odchodzi stary rok i nadchodzi nowy" - Ch. Dickens "Za d...
A historyczne tylko zagraniczne, czy rodzime również? Polecam Saga o jarlu Broniszu lub Czarny. Natomiast z literatury francuskiej i historycznej, to koniecznie cykl Druona - Królowie przeklęci Królowie przeklęci. :)
Kinga, a jak z terminem? To jest dla nas ważne, chcielibyśmy wiedzieć, jak najszybciej, kiedy odbędzie się spotkanie:) Jak wspomniałem, nam najbardziej pasowałaby niedziela.
Ostatnio naszło mnie na czytanie zwykłej beletrystyki, która kończy się szczęśliwie, a przy okazji nie jest totalnym dnem stylistyczno-fabularnym. Jako, że na co dzień głównie siedzę w pozycjach fantasty, to pomysłu nie mam co jest wartego uwagi w dziedzinie "realnej". Duże gabaryty, wiele części czy inne problemy tej natury mi nie straszne. Drodzy biblionetkowicze, polećcie coś, proszę. Dodam, że bardzo podobał mi się cały cykl "Alibi na szczęś...
Wygląda ciekawie. :)
Książka już u mnie. Steinbeck powędruje dalej w przyszłym tygodniu:)
Książka szykuje się do dalszej wędrówki, czekam na adres i wysyłam:) Dzięki za udostępnienie
Od niedawna mam "nienormowany czas pracy" a dużą jej część wykonuję w domu. W związku z tym wpadłam na szalony pomysł i złożyłam dokumenty na filologie polską. Moim założeniem jest potraktowanie studiów jako hobby. Muszę przyznać, że moje "posługiwanie się poprawną polszczyzną" mocno kuleje i oczywiście studia mają to zmienić. Na wstępie wykładowcy mogą się nieco załamać moim poziomem, wiec może warto oszczędzić im nerwów i przypomnieć sobie kilk...
Ponękałam, ponękałam i kontakt jest, użytkownik obiecał, że wyślę książkę dalej. Tacy ludzie po prostu mnie dobijają. Grunt, że książka wróci do wędrowania, a nie zimowania na półce u jednej osoby:) Dziękuję za wiarę! Mam nadzieję, że szczęśliwe zakończenie jest u Ciebie już pewne:)
Sądzę, że mogą Ci się spodobać Terror Labirynt Bunt na okręcie oraz cykl Królowie przeklęci
Przy okazji Hrabiego zawsze przypominają mi się Nędznicy Z kolei Smith mi się kojarzy z tym: Egipcjanin Sinuhe , co prawda w związku z serią Bóg Nilu, ale spojrzeć możesz. Jeżeli lubisz kryminały i rozprawy sądowe, to może coś z tej serii: Perry Mason
Aktualizacja: 1.espinka 2.lady P. -czyta 3.evuś 4.melania35 5.Dominika. 6.midori. 7.veldorota
Jeżeli nie ma więcej nikogo,to ja nieśmiało poproszę o dopisanie. Tylko jolajnie:) uprzedzam mam kilka wędrowniczków i pilnych pożyczek,więc trochę ją przetrzymam...
Proponuję Życie i los
Jeszcze mam nadzieję,że powędruje dalej...
Ja także proszę o dopisanie. Z góry dziękuję :)
Dzięki. Tak, głównie o opowiadanie tytułowe. Choć mam chrapkę i nadzieję na całość.
Aha, zobaczyłam, że " Kawaler de Lagardere" już znany :)
Może przypadłyby Ci do gustu "Kroniki brata Cadfaela", ja co prawda przeczytałam tylko jedną część na razie- " Różę w dani", ale była to ciekawa książka-kryminał dziejący się w średniowieczu. Ongiś spodobał mi się też "Kawaler de Lagardere", jeśli chodzi o książki "płaszcza i szpady". Spośród fantastyki polecałabym z zakresu science-fiction " Pozytonowego detektywa", co prawda zapoznawałam się z nim po angielsku, ale w mojej opinii jest to wciąga...
Zatem zachęcam do spróbowania, tylko wtedy można się przekonać.
Czy to ogólny brak zainteresowania, czy temat zaginął?
A próbowałeś wspomóc się polecankami?
Moja wielotomowa, medalowa "trójka" to: -Muminki -Władca Pierścieni -Trylogia Sienkiewicza.
Witam. Zbliża się wyjazd za granicę, a co za tym idzie mój wzmożony okres czytelniczy. Prosiłbym więc o zasugerowanie książek, które mogłyby trafić w mój gust na podstawie tytułów, które za chwilę wymienię. Przede wszystkim lubię literaturę przygodową/historyczną. I to najlepiej taką dłuższą, ponieważ bardziej przywiązuję się wtedy do postaci. Do moich ulubionych książek należą: - Dumas: Trzej Muszkieterowie, Hrabia Monte Christo, Królowa Mar...
ok :)
To się nie da. Co najmniej jedna trzecia moich szóstek zasługuje na medal.
Dzikie łabędzie, Błogosławiona ziemia, Po słowiczej podłodze, Dom duchów, Rdzawe szable, Lawendowy pył, Czas pokaże, Klaudyna.
Natknęłam się na ten temat i po przeliczeniu wyszło mi już na chwilę obecną 51 :) Chyba muszę mierzyć na 2 x 51 :D
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: Fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)