Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Jeżeli książka jeszcze wędruje to chętnie przeczytam
Poproszę o miejsce w kolejce
Aktualizuję listę: 1. Monika.W 2. dzopikowa 3. misiabela 4. MarcinKa 5. veldorota
Poproszę o miejsce w kolejce:)
"Komnata tajemnic" i "Kamień filozoficzny" nieaktualne. W dalszym ciągu zapraszam do wymiany.
Książka powędrowała do ACM(ona) :)
Dziękuję bardzo! Wygrywa Child stosunkiem głosów 2 do 1. Pozostałe książki, smutno łopocząc okładkami, wędrują na półkę w oczekiwaniu na przypływ mojej łaskawości. Nawiasem mówiąc, coś czuję, że nie będzie im łatwiej, bo konkurencja już się pcha grzbietami do przodu.
Wymienionych pięciu książek nawet nie próbowałbym zaczynać :) A z książek, które mnie zmogły pamiętam: - w podstawówce dopiero za trzecim razem dałem radę przeczytać Owcze ścieżki - w ogólniaku nie dałem rady 622 upadki Bunga czyli Demoniczna Kobieta - później za zbyt męczącego uznałem Don Kichote Wspomniałbym też o cyklach powieściowych. Przeczytałem tylko po jednym tomie i nie mam ochoty na więcej w przypadku serii: - o Harrym Potterz...
Nie wiem, czy ktoś tu jeszcze zajrzy, ja sam też nie miałem od tamtego czasu problemów z fotografowaniem w sklepie, ale przy okazji innej (nie mojej) historii umieszczono kilka linków w temacie: http://digitalbranding.pl/2012/05/23/prawo-fotografa-1 http://fotoprawo.pl/index.php/2012/02/kogo-i-co-mozna-zgodnie-z-prawem-fotografowac/ http://www.milekq.republika.pl/dokumenty/photograpic01.html
Wierz mi, to jest "problem" nie tylko "zawodowych" scrabblistów ;) A do grania polecam 2 miejsca: - kurnik.pl - tam zaczynałem, ale plansza i słownik są dość różne; dodatkowo jest trochę "progów" - dziwaków wspomagających się oszukańczymi programami oraz zwykłych chamów czy nieumiejących przegrywać; ale można nauczyć się ich unikać; no i jeden plus - zawsze szybko można znaleźć chętnych do gry! - zagraj.pl - oryginalne scrabble, oficjalny sł...
Jestem zawiedziony. Po porządnej pierwszej części sagi, drugą przeczytałem zmuszając się i opuszczając opisy. wszystko byłoby w porządku gdyby nie ten cały motyw kochanka. Gdyby to był wątek, jakiś epizod... Ale nie dwóch głównych bohaterów.
O proszę, ja niedługo mam w planach przeczytać
Wypożyczyłam sobie mały stosik: Autostopem przez Galaktykę Rok 1984 Za kogo ty się uważasz? Atlas chmur Agnes Grey i nie wiem teraz od czego zacząć... Chyba Agnes Grey pójdzie na pierwszy ogień :)
Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi, wypożyczyłam Za kogo ty się uważasz? i podzielę się wrażeniami kiedy skończę.
Ostatnio pokonał mnie "Klub Pickwicka". Ponad połowę zmęczyłam, aż w końcu stwierdziłam, że wolę czytać z przyjemnościa a nie jedynie do snu.
Ze wszystkich wymienionych pozycji zapoznałam się tylko z trylogią Larssona. Fakt, że musiałam sobie robić przerwy między tomami, ale udało się:) Mnie zawsze pokonuje: 1. Dostojewski 2. Proust 3. Witkacy Tłumaczę to tym, że po prostu muszę jeszcze do nich dorosnąć. Mam tylko nadzieję, że zdążę:p
Kończę czytanie powieści "Ptaszyna".
Przebudzenie Arkadii Wichrowe Wzgórza
Przebudzenie Arkadii Tajemniczy ogród Wichrowe Wzgórza
A ja bym wybrała Ossendowskiego. Przede wszystkim, bo to prezent na dzień ojca. A z takich bardziej pokrętnych uzasadnień : dlatego, że nazwisko autor jest bardzo podobne do nazwiska właściciela cukierni, z której jadłam kiedyś niezapomniany, przepyszny tort :-)
Czy książka nadal jest u Ciebie?
Propozycja z pierogarnią dla mnie się podoba. Jestem za. Nawet nie miałem pojęcia, że takie miejsce jest w Olsztynie.
Jestem zainteresowana "Igrzyskami Śmierci". Sama moge zaproponować: "Drugie życie Bree Tanner"- twarda okładka "Nieśmiertelni"- miłosne opowieści wampiryczne Mam też dalsze części sagi Dom Nocy
W kółko tak mam! Ja zaglądam do książki i czytam pół strony, albo dwie i wtedy decyduję, czy już nadeszła kolej na tę pozycję, czy może nie mam akurat ochoty. Czasem w ten sposób jestem w stanie przerzucić osiem-dziesięć tytułów. :-/ Zgadzam się z Zochuną - tez zaczęłabym od Childa, bo jest dobry - inteligentna sensacja i szybko się czyta. Hena lubię, ale nie znam jego opowiadań, nie wiem, czy w nich też jest tak dobry. Warto sprawdzić. "M...
Kolejną osobę w kolejce proszę o adres :)
Ja będę w drodze z Monachium do Eupen, ale będę o Was serdecznie myślała:)
:) Ja bym zaczęła od Childa, bo pewnie wciągnie, szybko pójdzie czytanie i znów będzie można wybierać:) Potem siegnęłabym po Hena, bo też mam na niego ochotę, choć wolałabym coś bardziej autobiograficznego; Ossendowskiego trochę bym się bała, że może nudny albo trąci myszką (co wszakże może być zaletą), no ale otrzymany na dzień ojca, więc to jednak zobowiązuje:) A Fowlesa to bym sobie darowała, bo też czytałam wiele lat temu (kto wie, czy nie ...
Czy dotyka Was czasami niemoc decyzyjna? Zawsze mam tak, że gdy kończę czytać jakąś książkę, patrzę na półki z innymi książkami do przeczytania (z których część czeka na swoją kolejkę już od lat) i opadają mi z rezygnacją ręce. Nie wiem od której zacząć, wszystkie chciałbym przeczytać i nie potrafię się zdecydować, którą wziąć do poduszki. Ten wątek na forum to prośba o pomoc i jednocześnie propozycja zabawy. Proponuję niezdecydowanym zamieszcza...
Dziękuję, na tę część już się z kimś wymieniam.:)
Zaczęłam wakacje od lekkiej lektury Kochanka Freuda Przeplatam bardziej mroczną Beksińscy: Portret podwójny oraz dostarczającą wielu ciekawostek Cyfrowa demencja: W jaki sposób pozbawiamy rozumu siebie i swoje dzieci
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)