Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Hej w poniedziałek książkę mogę wysyłać dalej:) tylko komu bo się pogubiłam? proszę o adres na priv.
Bardzo ciekawa książka o psychice człowieka postawionego w ekstremalnej sytuacji. Frankl jako znany psychoterapeuta na własnym przykładzie, ale także i również na wnikliwych obserwacjach i rozmowach, daje jednoznaczną odpowiedź na pytanie co pozwalało przetrwać w obozie koncentracyjnym. Książka o dość sporym ciężarze gatunkowym, zarówno jeżeli chodzi o treść jak i o emocje. "Człowieka..." czytałem już dosyć dawno temu, ale dość poważnie utrwaliła...
Napisz coś proszę o książce Frankla.
dobro język polski czy matematyka
O dziekuje, milo cos takiego uslyszec :)
Na marginesie życia - 4,5 Piernikowe makabreski - 3,5 Uzasadniona wątpliwość - 3 Gioconda z wachlarzem - 2,5 Wielki marsz - 4
Mój czytelniczy sierpień: ~ Tajemnica Siedmiu Zegarów (powtórka w oryginale; zmiana oceny na 3) ~ Powstanie Styczniowe 4 [Akcja: Powstanie Styczniowe] ~ Malowany człowiek: Księga I 3 ~ Grochów 4 ~ Człowiek w poszukiwaniu sensu: Głos nadziei z otchłani Holokaustu 5,5 [Akcja: Własna Biblioteczka] ~ Pod nieobecność mężczyzn 3,5 [Akcja: Własna Biblioteczka] ~ Chłopięce lata: Sceny z prowincjonalnego życia 4,5 [Akcja: Nobliści] ~ Długa Zi...
A ja przyjeżdżam do Katowic dzień później :(
13. Zaufać nieufności: Osiem rozmów o sensie poezji 1990-1992 (4,5) 12. Dzieci wszechświata Może robię krzywdę książce, ale mimo ciekawych zagadnień, to trochę aż za bardzo łopatologicznie wszystko zostało wyjaśnione. Biedny autorze, nie dogodzisz. (4) 11. Bezgrzeszna Jaki ten okres był ciekawy dla eksperymentatorów. Niby już wiek nauki i myśli nowoczesnej, ale druga noga jeszcze w ciemnicy. Chociaż nigdy nie ekscytowały mnie pościgi przez Alpy...
A czy przypadkiem ktoś ma do pożyczenia te dwie książeczki? Eiger wyśniony Biały pająk: Historia północnej ściany Eigeru
Sierpień: Księga strachów (audiobook: czyta Wojciech Malajkat) (4) Narzeczona księcia (4,5) Kordian (1) Kuchnia (4) Wielka Czwórka (3,5) Argentyna (4) Crimen: Opowieść jarmarczna (5) Trupia Farma: Sekrety legendarnego laboratorium sądowego, gdzie zmarli opowiadają swoje historie (5) Łowcy wilków (4) (audiobook: czyta Adam Szyszkowski) Pamiętnik grzecznego psa (4) Za obrazami w muzeum (5,5) Bari, syn Szarej Wilczycy (5) (audiobo...
Sierpień obfity ilościowo, mimo że urlopu nie miałem. Odkryciem były dwie pozycje z literatury rosyjskiej: Nocowała ongi chmurka złota (ocena 5,5) Wyczyny Arsena Lupin są niczym w porównaniu do geniuszu, jaki głodujący Kuźmionysze okazują planując kradzież żywności. Cóż z tego, że końcówka powieści wpada w egzaltację i widać, że autor chciał wycisnąć w czytelniku łzę. Akceptuje to w 100% polecam wszystkim, którzy dotąd nie czytali. Zło...
To chyba nie jest najlepszy pomysł, bo jak ktoś ma zajęcia w systemie weekendowym to może się okazać, że na żadne spotkanie nie da rady przyjść. Jakoś do tej pory działało umawianie się ad hoc, więc zostańmy przy tym :)
Ja niestety baaaardzo cieniutko :( Ojciec chrzestny 4 Blondynka w Himalajach 4,5 Absalomie, Absalomie... - książka była tak bardzo nudna, że nie doczytałem jej
To chyba dla takich słów warto zmienić swoją półkową książkę w książkę wędrującą :) Nika - bardzo się cieszę, że tak właśnie odebrałaś tę lekturę. Mnie również historia Myry chwyciła za serce. Mam nadzieję, że nie ostaniemy się tylko dwie... Dziękuję.
Proszę uprzejmie: 1. nika 7423 - czyta 2. jesienna 3. Dominika. 4. melania35 5. agulka315 6. little_angel_ 7. evuś :) Zapraszam kolejnych czytelników!
http://www.krytykapolityczna.pl/wydawnictwo/nowosc-darmowe-e-booki-nieturystyczne
A może ustalmy np. 2 weekend miesiąca na nasze spotkania. Czy sobota czy niedziela to się już ustali wedle preferencji. ;-)
Polsat właśnie emituje "Spider-mana":)
1. Piana złudzeń (Vian Boris (pseud. Sullivan Vernon)) (5.5) - zdecydowanie lepsze od "Czerwonej trawy", historia w zasadzie jak z taniego melodramatu, ale autor tworzy dla niego urzekający, bardzo plastyczny, absurdalny i okrutny świat. 2. Niespokojny człowiek (Mankell Henning) (4) - nie przekonała mnie kryminalna intryga oparta na raczej wątpliwych podstawach, ale portret Wallandera wkraczającego w "smugę cienia" - jak najbardziej. 3. N...
Głos (Indridason Arnaldur)-4.5 Studnia życzeń(Leżeńska Katarzyna)-5 Ulubione rzeczy(Bolton S.J)-4.5 Całe zdanie nieboszczyka(Chmielewska Joanna)-5.5 Boczne drogi(Chmielewska Joanna) -5
Mój sierpień Zapiski stanu poważnego: Powieść dla kobiet oraz płci pozostałych - kolejna powtórka, bo Szwaja jest dobra na upał Powtórka z morderstwa - c. d. powtórki; nie będzie piąteczki z powodu "mamusi psa Gizma" 48 tygodni Zniesmaczona jestem. Ogólnie i szczegółowo: - bohaterka mieszka z mężem i sześcioletnią córką w piętrowym domku i narzeka na ciasnotę, kiedy wprowadza się jej ojciec - na wakacje jeździ z mężem, dzi...
Pewnie Tynulec lub Natii, chyba że ktoś inny się podejmie. :P
A kto organizuje w październiku ;)?
Dla dorosłych: Córka marnotrawna - 4.0 Weź moją duszę - 4.5 Galapagos - 4.0 Wieże z kamienia - 4.5 Burzliwe życie Lejzorka Rojtszwańca - 5.0 Dziewczęta z Nowolipek - 3.0 Pępowina - 5.0 Dla dzieci: W poszukiwaniu smoka - 5.0 Dom dla Urwisa - 4.0 Trudne słówka: Niepoważny słowniczek dynastii Miziołków - 5.5 Felix, Net i Nika oraz Nadprogramowe Historie - 4.0 Pamiętnik grzecznego psa - 5.0
Och Mariolu! Wielki stos ciekawych książek już mam a wraz z jego wzrostem, maleje czas na ich przeczytanie :-) Niemniej jednak za życzenia bardzo Ci dziękuję, może się spełnią :-)
1. Podziemny krąg (4,5) - powtórka. Czytając po raz drugi mogłam zwrócić uwagę na więcej szczegółów, ponieważ już na wstępie znałam zakończenie. Dzięki temu spojrzałam na książkę z nieco innej perspektywy i oceniam wyżej, niż przed dwoma laty. Niemniej jednak uważam, iż "Fight Club" to typowo "męska" powieść. 2. Agatha Raisin i ciasto śmierci (2,0) - zdobyta przy okazji biedronkowej promocji, największa porażka minionego miesiąca. Akcja toczy ...
Ilościowo - miesiąc dobry, sama nie wiem, kiedy mi się udało przeczytać tyle książek. Jakościowo - szału nie ma. Są jednak książki perełki. 1. Hellada królów, ocena: 5,5 Opowieść o tym, co się działo między śmiercią Aleksandra a podbojem Grecji przez barbarzyńskich Rzymian. Świetnie napisana, taki językiem powinno pisać się wszystkie podręczniki. Co prawda wymieszali mi się dokładnie wszyscy Antygonowie, Demetriusze i inni Antiochowie. Ale ob...
Książka nie wciągnęła mnie ,niektóre rzeczy mieszały mi się i wtedy nie wiedziała co i jak .Ogólnie książka warta przeczytania :).
Słodka Misiabelo, w dniu Twoich 4 biblionetkowych urodzin, życzę Ci bardzo wielkiego stosu ciekawych książek i czasu, aby to wszystkio przeczytać :)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)