Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
I rozdane..;)
Wspaniała wiadomość! Już nie mogłam się doczekać.
Aktualna "Norwegian Wood "?:)
Witam, może coś z mojego schowka za Krzesło Hemingwaya? (pisałem na prv)
Ta lektorka to Joanna Jabłczyńska może? Ja też ją ledwie zdzierżyłam.
chętnie wymienię Nawałnicę mieczy. Stal i śnieg G. Martina może znajdzie się ktoś chętny?
Książka dzisiaj do mnie dotarła:)
No ta "dziennikarka" z książki dla takiego właśnie szmatławca pracuje... Czyli, gdyby nawet chciała napisać coś rzetelnie to by jej zwyczajnie nie wydrukowali. Cóż, powiem przekornie, że Michalak sprzedaje się w takich ilościach, że nawet błąd w terminologii medycznej (którą tak naprawdę niewiele osób spoza środowiska rozumie) tematowi nie zaszkodzi. I to chyba jest powód, że ta a nie inna autorka została "twarzą" tej kampanii - jest po prostu...
Jestem zainteresowana smokami i baśniami indyjskimi!!!
Ośmielę się reflektować na "Baśnie i legendy indyjskie" :)
Cień wiatru (powtórka, audiobook) 4,5 Gra anioła 3,5 Tuf Wędrowiec 5 Druciarz, krawiec, żołnierz, szpieg (audiobook) 1,5 - zgubiłem się gdzieś na początku i już nie odnalazłem. Takie książki chyba nie nadają się na audiobooki - gdybym czytał z odpowiednim skupieniem, być może wystawiłbym wyższą ocenę. Uczennica Maga (audiobook) - nie zdołałem wysłuchać ze względu na głos lektorki. Musiałem sobie zmniejszać prędkość, a i tak niewiele to dawało...
Ja przyznaję się bez bicia, że do końca nie dotrwałam... Z jednej strony cieszę się, że nie tylko ja takie mam wrażenia ;) Z drugiej, szkoda, bo - biorąc pod uwagę tematykę i okładkę - książka zapowiadała się na ciekawą. Ale, ale, nie przesądzajmy tak na początku wędrówki, że jest niefajna, bo de gustibus non est disputandum!
Z przyjemnością informuję, że wszyscy, którzy w wątku ZMIANA LOGINU! - KTO CHĘTNY? wyrazili chęć zmiany swojego loginu w PIĄTEK wreszcie się jej doczekają :) Przypominam listę chętnych: mszulc - Małgorzata_ Kaczątko -koczowniczka independent - midori. Taryn - Vemona k@rol1 - pijany_nietoperz Dissmas - dissmas :o) - bryni@ syrenina - joanna.syrenka iAgnes - Auriga remediosedy - alizeti alva - Alva epa - EPA! Lloret - wik...
Ja jestem zainteresowana 2 ostatnimi pozycjami.
Książkę dziś rano skończyłam .No i niestety mi do gustu nie przypadła.Moja ocena to 3.5.Z całej książki najlepszy był koniec .
Jestem bardzo ciekaw Twojej recenzji. Z służbą zdrowia też nie mam najlepszych wspomnień, natomiast znam osoby, które przebywały w szpitalach psychiatrycznych (sam się do nich nie zaliczam). Owszem nie była to sielanka, natomiast żaden z moich rozmówców nie wspominał tego jako traumy. Potrzebowały pomocy i ją dostały. Na pewno była możliwość odwiedzin (sam odwiedzałem 1-2 osoby), nikt nie mówił o polewaniu wodą itp. Być może rozmówczyni Pani ...
Mój lipiec, ubogi, że tak powiem :-) Ballada o kuternogach - temat nie nowy, ale nieźle się czyta 4 Mróz - zakończenie mnie nieco rozczarowało; pardon, motyw nie zakończenie i dlatego 4,5 Mariola, moje krople... - dawno nie śmiałam się na głos; wybór sztuki w wykonaniu I sekretarza i dyrektora wydziału kultury - sam cymesik i dam 5 Synowie fortuny - w porównaniu z innymi Archerami takie sobie, tylko 3,5 Anioły muszą ode...
Recenzję, że tak powiem, muszę napisać - to lektura z DKK, więc jest pewne zobowiązanie. Tylko muszę ją przemyśleć, żeby nie wyszło byle jak... "Bezdomna" mi umknęła, ale tak jest jak równocześnie piszesz post i gotujesz obiad... Przeczytałam tekst do którego podałeś link. Pomijając kwestie czysto medyczne (na których się zwyczajnie nie znam) to mnie śmiech pusty wziął nad tą pochwałą polskiego szpitalnictwa. Nigdy nie byłam nawet z wizytą ...
LIPIEC: Cwaniary - 4,0 Wszystkie smaki namiętności - 3,0 Dziewczyna ze śniegiem we włosach - 5,0 Niezwykła wędrówka Harolda Fry - 4,0 Dotyk Julii - 5,0 Chorwacka przystań - 1,0 Natalii 5 - 5,0 Daleko od Mombasy - 2,0 Bezdomna - 4,0 Jedenaście - 6,0 W trakcie: Ptaszyna Wzburzone fale
W lipcu dość skromnie, ale przy tym całkiem przyjemnie (nie licząc jednej "wpadki"). 1. Jeden dzień [4.0] 2. Tam, gdzie spadają anioły [5.0] 3. Służące [5.0] 4. Ptasiek [1.0] 5. House i psychologia: Humanitaryzm jest przereklamowany [4.0]
lipiec 74.Roma Eterna - Robert Silverberg 75.Przewodnik po powstańczej Warszawie - Jerzy S. Majewski, Tomasz Urzykowski 76.Zapiski starego świntucha - Charles Bukowski 77.Stukostrachy - Stephen King
lipiec 21.Stroiciel lasu - Marek Stokowski 22.Głuptaska - Swietłana Wasilenko 23.Słownik - Jenny Erpenbeck
Jaka interesująca lista! Mnie "Znaczy kapitan" pokonał - choć jednocześnie nie mogę powiedzieć, że to zła książka. Pewnie po prostu nie dla mnie. "Abonentowi..." Lutek wystawił 6 ja 5. Według Ewy Ostrowskiej ta powieść została oparta na faktach, więc nie wiem na ile rozwiązania fabularne były nieprawdopodobne. Natomiast co mi zepsuło odbiór to nie tyle powtórzenia (Uwaga: po kliknięciu pokażą się szczegóły fabuły lub zakończenia utworu)...
To ja też chcę, tylko gdzieś na szarym, szarym końcu...
A to moje lipcowe lektury: Znaczy Kapitan 6,0 - no cudna po prostu. Brzuch od śmiechu boli... Ciumkowie w szkocką kratę 6,0 - przeczytane z dzieckiem. Pierwsza książka tego autora w naszym dorobku, ale z pewnością nie ostatnia. Aktorki: Spotkania 5,5 - ciekawe spojrzenie na kilka najważniejszych kobiet polskiej sceny i filmu. Gliniarz 5,5 - prawdziwe historie z życia policji. Przeprowadziłam konsultacje z rodzinnym policjantem, dołożył jesz...
Trzecia :))
zapomniałam o Tak sobie myślę...: Dziennik czasu choroby ,a tak mi się spodobała.
Witam, książkę pochłonęłam w kilka godzin podczas upalnych nocy, gdzie nie można zasnąć, ale za to oddać się lekturze. Bohaterem książki jest komisarz Adam, który prowadzi śledztwo w sprawie narkotyków, nie przypuszczając jaką prawdę skrywaną od wielu lat odkryje.Książkę polecam i zapraszam do dyskusji.
Ja jestem zainteresowana Tolkienem:)
Druga!
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)