Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Ja również dziękuję za przefantastyczne jak zwykle spotkanie! A i tak najlepszy był Lutek, który przez stół rozmawiał z Warwim i szczerze zaskoczony jakąś informacją, rzucił głośne: "Pierdzielisz!". No ładnie, ładnie...
Feliks Koneczny, Cywilizacja bizantyńska – 3,5 Karel Capek, Księga apokryfów – 5,5 Catherynne M. Valente, Opowieści sieroty t.2 W miastach monet i korzeni – 5,5 Igor T. Miecik, 14:57 do Czyty. Reportaże z Rosji – 5,5 Jacek Kuroń, Wiara i wina. Do i od komunizmu – 5,0 Jacek Kuroń, Gwiezdny czas. Wiary i winy ciąg dalszy – 4,5 C.S. Lewis, Póki mamy twarze. Mit opowiedziany na nowo – 4,5 Antoni Libera, Madame – 5,5. Początkowo było 5, ale po ...
Nie zamierzałam Cię przekonywać do czytnika, tylko do tego, że nie ma różnicy. Naprawdę. Więc bez znaczenia jest, czy kupisz czytnik, czy nie. Czytaj książki, bo to się liczy. I nie myśl o czytelnikach czytnikowych, że to jakiś gorszy albo mniej wymagający, płytszy gatunek ludzki. Znam rodzinę, w której najbardziej namiętną użytkowniczką czytnika jest osiemdziesięcioletnia seniorka rodu. Uwiódł ją możliwością powiększenia czcionki ;)
:)
Oj, wiele słyszałem o 10 Murzynkach... ale przeciętna?? Dlaczego? Swoją drogą wiele bym dał, żeby mieć Christie wśród szkolnych lektur.
Dlaczego "Szopkę" oceniłaś tak słabo?
Wszystkie Piękne Panie... Czuję się pokonany. Ilością i jakością argumentów, przedstawionych przez szerokie i zacne grono miłych adwersarek. Chylę czoła przed inteligencją i urodą. W dowód pokuty kupię sobie czytnik ;) Pozdrawiam z szacunkiem. ...aczkolwiek nie przekonany...
Wszystko, co dobre szybko się kończy. Dziś dzień imprez chyba był, nie pamiętam bowiem spotkania, z którego ludzie zaczęliby tak wcześnie wychodzić! Jednak nie ilość się liczy, ale jakość. "U Babuni" tolerują naszą chaotyczność i niesubordynację, panowie kelnerzy sa przeuprzejmi, a jedzonko przepyszne. Na dzień dobry zawaliliśmy stół książkami i zajęliśmy się sobą. O czym nie było rozmowy! O filmach i ich książkowych pierwowzorach, o blogach k...
Sztuka minimalizmu w codziennym życiu (4,5) Pamiętnik orchidei: Zapiski ocalonego z XX wieku (5) Młodszy księgowy: O książkach, czytaniu i pisaniu (5,5) Dwie kobiety (5,5) akcja Nobliści
Portret Doriana Graya - 4,0 Atlas chmur - 5,0 Śród żywych duchów - 5,0 Zapach cedru - 5,0
Mój czerwiec: ~ Zwycięskie CV 3 ~ Czarne 4 ~ Tatuś Muminka i morze (powtórka) ~ Palestyńskie wędrówki: Zapiski o znikającym krajobrazie 5 ~ Przedksiężycowi: Tom 1 3,5 ~ Cwaniary 4 ~ Kosogłos 3,5 ~ Dług: Rozrachunek z ciemną stroną bogactwa 5 ~ W pierścieniu ognia 3,5
Maska Arlekina - 4,5 Inna wersja życia - 4,5 Dzieci z Bullerbyn - 5 Błękitny zamek - 5 Księżniczka z lodu - 5 Człowiek nietoperz - 3 Kot, który czytał wspak - 4,5 Przemiana - 5 Cesarz - 4,5 Klub mało używanych dziewic - 4,5
Weszłam dziś do EMPIKU i sprawdziłam dział książek. Zdziwił mnie fakt, że na 12 regałów podpisanych "Literatura młodzieżowa", na każdym znalazłam same książki ze słowami w tytule : wampir, mrok, cień, duch, śmierć, znów - wampiry, potępiona, uwiedziona i znów wampiry. Nie pamiętam tytułów dokładnie, ale polecam przejść się teraz do EMPIKU i wybrać coś z tych półek. Tematyka praktycznie taka sama...
A może o tańcu? "W rytmie ciała" Honorata Zapaśnik, do kupienia na Virtualo.
Ebook H.P.Breton "Cztery Żywioły, do dostania na Virtualo.
Co sądzicie na temat tej książki? Mi się bardzo podoba ale może dlatego że lubię ten typ i wszystko co dotyczy Szkocji. Mam nadzieję,że uda mi się przeczytać inne książki z tej serii.
Witam, Szukam czegoś do poczytania, ale nie byle czego. Interesuje mnie połączenie ELEMENTÓW kryminału, niebezpiecznego romansu, przygody i śmiechu zawartych w przygodówce młodzieżowej. Chodzi głównie o to, aby zainteresowała młodego, jak i zawierała młodych bohaterów. Zwykły kryminał pisany z perspektywy detektywa, czy romans opisany przez kochanka to nie to. Świat widziany oczami ofiary, bądź napastnika jest znacznie ciekawszy, a połączenie...
"Cztery Żywioły" H.P. Breton http://virtualo.pl/cztery_zywioly/i123521/
A próbowałeś trzymać w ręku czytnik z trzystoma książkami? Bo dla mnie też jest ogromna różnica między trzymaniem takiego czytnika a trzymaniem trzystu książek w ręku. ;) Masz rację, czas płynie i nic nie jest takie jak przedtem i mnie też było przykro, kiedy pojawił się pan Gutenberg ze swoją czcionką i jednym ruchem zesłał tych biednych mnichów w przeszłość. I nie ma już ręcznie pisanych ksiąg, inicjałów malowanych złotą farbą ani po słowie ko...
"Cztery Żywioły" H.P.Breton, możesz fragment przeczytać na stronie: http://virtualo.pl/cztery_zywioly/i123521/
Dla młodzieży "Cztery Żywioły H.P.Breton, książka fantastyczno-przygodowa: http://virtualo.pl/cztery_zywioly/i123521/
"W rytmie ciała" Honorata Zapaśnik. Reportaże o różnych tańcach np. tango, taniec romski, japoński, flamenco, terapia tańcem, aztecki itp. Fajnie się czyta i oparta na faktach. http://merlin.pl/W-rytmie-ciala_Honorata-Zapasnik/download/product/223,1264824.html
Nie o balecie, ale o różnych rodzajach tańca "W rytmie ciała" Honorata Zapaśnik. http://merlin.pl/W-rytmie-ciala_Honorata-Zapasnik/download/product/223,1264824.html
Tak, mi też takich trzeba... dlatego przeczytana ale leży blisko i sięgam ciągle w ciągu dnia :P na poprawę humoru właśnie :)
Przeczytane w czerwcu: 1.Czas pokaże (5) 2.Mokradełko (4,5) 3.Za grzechy ojca (4,5) 4.Śmierć gangstera (4) 5.Zima w Siedlisku (4) 6.Magnetyzer (4,5) 7.Rzeki Hadesu (5) 8.Bez pożegnania (5) 9.Szkoła pod baobabem (4) 10.Tryb warunkowy (3) 11.Więzień urodzenia (5) 12.Koło graniaste (4,5) 13.Mea culpa (4) 14.Czas darowany nam (4) 15.Róże cmentarne (3,5) 16.Mała matura (4)
A ja właśnie dziś zaczęłam Zamieszkać w bibliotece. Biorąc od siostry powiedziałam: Może poprawi mi humor, jakoś wszystko nie tak. Przeczytałam może 10, może 20 stron. Poezja. A może poemat? w każdym razie - cud-miód i porzeczki. Takich książek mi trzeba...
1. Hedonizm Epikura, ocena: 4 Dobra rzecz o Epikurze – całościowa, szczegółowa. Nie pasuje mi jednak język Krokiewicza, już to wiem. Stąd ocena w dół. Wolę frazę Tatarkiewicza. 2. Chorwacja: W kraju lawendy i wina, ocena: 3,5 Skusił mnie tytuł, sugerujący, że będzie w tym przewodniku coś więcej – właśnie wino i lawenda. Niestety – przewodnik, jak przewodnik. O winie jest tyle, że Chorwaci piją i produkują. Nawet jednego adresu winnicy nie ma. ...
Już napisałam do Nainali - mam nadzieję, że dojdziemy do porozumienia na spotkaniu ogólnopolskim :). Jeszcze raz dziękuję za błyskawiczną pomoc - ten tytuł dręczył mnie już od kilku tygodni, ale pamięć mam słabiutką, utkwiło w niej tylko kilka wyżej wymienionych szczegółów ;).
Widocznie jestem za mało romantyczna, bo jest mi kompletnie wszystko jedno, czy książkę czytam z rozlatujących się kartek, z pięknie wydanego tomu, czy z ekranu, jeśli jest dobrze, mądrze napisana, to ją cenię, jeśli jest do bani, to nawet papier czerpany i ręcznie malowane ilustracje niczego nie zmienią. Wierz mi, że da się celebrować czytanie z ekranu, można się napawać chwilą, tekstem i treścią. W nosie mam posmaki nowoczesności - stary dobry ...
Chyba nie do końca się rozumiemy. Rozmawiamy o subiektywnych odczuciach, a nie konkretnych faktach, stąd prawdopodobnie niejasności. Nie czuję się przymuszany do czytania z czytników, ani tym bardziej nie rozpaczam z tego powodu. Mam za to poczucie, że pewna epoka prawdopodobnie powoli przemija. W tej chwili to nie jest nawet jeszcze równowaga pomiędzy klasycznymi książkami a e-bookami, ale raczej nie ma wątpliwości ku czemu całość zmierza. Pamię...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)