Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Na koniec konkursu mamy jeszcze losowanie prezentu. Łowcę złodziei Stephena Deasa otrzymuje alizeti . Gratulacje!
Jak ja lubię prezenty... Wy też, prawda? A jak do tego można jeszcze usłyszeć fanfary, to już w ogóle rewelacja :) Dziękuję Pawłowi za przygotowanie i poprowadzenie konkursu. Gratuluję wszystkim uczestnikom zebranych punktów, składam wyrazy uznania zdobywcy gwiazdki. Informacje o konkursie pojawią się za chwilę w konkursowej czytatce . Następny konkurs rozpocznie się 2 czerwca. Z fragmentami do odgadnięcia będzie się można zapoznać ju...
Większość książek to pozycje znane lub chociażby znanych autorów. Może jednak powinienem się wytłumaczyć z kilku najtrudniejszych. 22. Wirunga: Pasja życia Dian Fossey - Tylko 29 ocen to trochę mało dla tej książki. Pasja Diane i jej praca na pewno warte są docenienia. Bardziej znany jest pewnie film. Fragment dość trudny, w zasadzie tylko obóz mógł lekko naprowadzać na ślad. 20. Lola: Tajna misja - Zapewne wiele osób nie słyszało o tej au...
Pierwsza! ...Od końca :P Za głowę się łapię jak mogłam niektórych fragmentów nie poznać! (Paweł, na "Ulissesa" bym nie wpadła w życiu nigdy!) Strasznie deprymujące. Szkoda, że miałam tak wariacki tydzień, może bym coś więcej "ugrała".
Prezenty były różne, trudniejsze i łatwiejsze. Często obdarowani mieli problem z rozpoznaniem, co właściwie dostali w prezencie. Czas więc pociągnąć za wstążeczki i ujawnić tożsamość konkursowych fragmentów: 1. Dziennik Bridget Jones (11/11) 2. W stronę Swanna (10/9) 3. Braciszek i Karlsson z Dachu (5/5) 4. Skarbnica madrości. Opowiadanie z Opowiadania guslarskie lub Ludzie jak ludzie(5/5) 5. Igrzyska śmierci (13/13) 6. Rio Anaconda: Gr...
Po przetasowniu lista wygląda tak :) 1. Biblionetkowiczka, która była pierwsza :) 2. isia_144 3. Małgosia :-) 4. sydney1605 5. Eida 6. Anna Mirella 7. jurczak 8. Buchling 9. little_angel_ CZYTA :) 10. independent 11. mamuśka 12. melania35 13. kłodson. 14. qMargot 15. Wiridiana 16. helen__ 17. Agulina nieopierzona 18. Monika W. 19. anek7 20. ACM(ona)
Da się zrobić :)
Pewnie, że imienin się nie wybiera ;-). Tylko szkoda robić innym "smaka" a potem się nie pojawić ;-)
Dom ze ślepą werandą
Są już spakowane. Jutro wyruszają do katie77, ale planowałam się tu wywnętrzyć dopiero po wysłaniu... ;)
Ja jeszcze nie:) Wedle tego, co pisała Isia_144, książka miała być do mnie wysłana ponad tydzień temu, ale jeszcze jej nie mam. Czyżby poczta nawaliła?
http://forum.gazeta.pl/forum/w,16375,144387802,,Oferty_wydawnicze_w_temacie_ksiazek_na_nagrody.html?v=2 - tu są dwa wydawnictwa "współczesne", a w innych wątkach na forum z linka propozycje tytułów. http://siedmiorog.pl/?pg=nagrody
Tak tak, nadal. Przepraszam za wszystkie opóźnienia - wszystkich - mam od dwóch miesięcy ciągłe problemy ze zdrowiem, niestety przerzuca się to na wielkie osłabienie przy większości czynności. Mam opóźnienia w pracy i z czytaniem. Przepraszam. :(
Mara Galli nadal czyta, czy gdzieś już Opowieści.. powędrowały?;)
Miłośniczko, Ałtorka nadal jest u Ciebie?:) Jak tak,to nie spiesz się, tak tylko sprawdzam gdzie już zawędrowała;)
Poproszę o przeniesienie mnie na koniec kolejki.
Ja się w tym roku wybieram do Kołobrzegu. Liczę, że pogoda dopisze i się poopalam oraz popływam. Kocham morze, dlatego jak tylko mogę to wybieram się w te strony. Nocleg już znalazłam na http://e-wczasy.kolobrzeg.pl/ więc zostaje mi tylko czekanie na upragnione wakacje. Zabieram ze sobą przyjaciół, więc udana zabawa gwarantowana :D
Kto teraz czyta? Tak pytam z ciekawości;)
Kliva, niech czeka u Ciebie,w czerwcu będzie miał chętną;)
1.isia_144 2.mamuśka 3.kliva 4.anek7 5.melania35 6.MarcinKa - czyta 7.evuś:) 8.Rbit 9.little_angel 10.iste 11.Panterka
Trzymaj. Ja mam swój własny egzemplarz.
Dziękuję za tytuły innych autorów. Nic z tego nie czytałem, więc postaram się rzucić okiem. Ekranizację "Egzorcysty" widziałem. Jeżeli książka jest tak samo dobra jak film, to chętnie spróbuję. Co do "Czerwonej maski", to podobno jest to jedna z trzech części składających się na serię z tą samą bohaterką. Wiesz może, czy należy je czytać według dat ich powstawania, czy można dowolnie? bo na Kindle mają tylko "Czerwony hotel" i zastanawiałem si...
Oj nie, przy Kingu to zasnąć idzie, a i wszystko, co do tej pory jego przeczytałem, bardziej mnie śmieszyło niż straszyło ("Sklepik z marzeniami" też nie zrobił na mnie wrażenia). Temu panu raczej już podziękuję.
Kinga niestety nie uważam za zbyt dobrego pisarza horrorów i za jego książki brał już się raczej nie będę. Ze "Sfinksem" za to zapoznam się na pewno. Dziękuję.
Czy mogłabym zostać przeniesiona na koniec listy?
Właśnie czytam "Czarną Wołgę" bardzo misię :)
Ja bym chciała, jeśli jeszcze nie odesłałaś...
Tak jest i Sklepik z marzeniami
A owszem. :-) Ale dobre to jest i to też - (z pogranicza horror/thriller) Czerwona Maska Nie wiem, czy znasz, bo nic nie oceniłeś; nie Masterton, ale horror prawdziwy - polecam: Egzorcysta - klasyka gatunku (film też polecam) Drzwi do grudnia Grom Dom ech
Sfinks Mastertona a ogólnie bardziej bym polecała Kinga Cmentarz zwierząt.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)