Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
„Wszystko co dobre, szybko się kończy”. Niestety mija nasze spotkanie. Dziękuję Wam za zaproszenie, za towarzystwo, za kolejną dawkę energii do pisania! Było mi bardzo miło. Mam nadzieję, że Wam również ;-) Pozdrawiam serdecznie Olga
Ja wiem, czy przemoc była opisywana łagodnie? To była przede wszystkim manipulacja psychiczna - a ta jest dla mnie bardziej okrutna od jakiś bójek. I to akurat Nowak udało się oddać.
Tak Misiaku. Nie jestem w stanie ocenić warsztatu pisarskiego, bo się na tym kompletnie nie znam. Czytało się dobrze. Błędów nie było, głupot harlequinowych też nie-. Śmieszne jest to, że zabierałam się do tej książki jak pies do jeża, bo mnie ta przemoc straszyła. A tu takie łagodne opisywanie.
Na Pulsie leci teraz jakieś rosyjskie fantasy. Tak mogłaby wyglądać wysokobudżetowa ekranizacja "Wiedźmina"...
Aż się boję pomyśleć, co będzie, jak ta młodzież dorośnie. W moim mieście już mają zlikwidować jedną bibliotekę :(
Książka może doprowadzić mnie do euforii, rozpaczy, podnieść adrenalinę, ale nigdy nie czytam tej samej książki dwa razy, nie potrafię. Mam w sobie tą historię i nie mogłabym wejść "do tej samej rzeki". Na pewno polecam książki Jodi Picoult "Bez mojej zgody", "Krucha jak lód". To tak piękne historie, że trzeba je poznać. A z kryminałów, jest tego tyle, że nie mogę się zdecydować co Wam polecić.
Tak. Mam sentyment do gór. Pokochałam Bieszczady i chciałabym tam zamieszkać. Kiedy wyjeżdżam stamtąd, żegnam się z tym miejscem po cichu - w sobie. Ze łzami w oczach. Jestem też zachwycona Wielkim Kanionem. Dałabym sporo, żeby zaczerpnąć tamtego powietrza i jechać konno wzdłuż Rzeki Kolorado.
Strasznie przygnębiające to, co piszesz, Olgo - ale jakże prawdziwe!
Tak! Jestem zrozpaczona tym faktem. Pamiętam, że zakończenie czytałam kilkanaście razy, bo nie mogłam w to uwierzyć! To była książka Jodi Picoult "Krucha jak lód". Miałabym ochotę wykrzyczeć autorce w twarz, jak ona mogła to zrobić! Książka bardzo emocjonalna, prawdziwa, piękna. Polecam!
Kiedyś chciałam wcielić się w rolę Eve Dallas, odważną panią detektyw z cyklu o śmierci J.D. Robb :) Inteligentna, silna, błyskotliwa i te kryminalne zagadki do rozwiązania, a do tego dreszczyk emocji! A teraz wcielam się w kogo tylko chcę. Kiedy czytam zamiast głównej bohaterki wyobrażam sobie siebie:) Wtedy dopiero fajnie czyta się książkę! :)
Zawsze mam ochotę po coś sięgnąć. Nie kojarzę momentu, żebym nie miała ochoty czytać :)
Ludzie dookoła mnie to mole książkowe. Sporo osób czyta, ale młodzieżą jestem przerażona. Mam taki swój mały rytuał. Na każdym spotkaniu autorskim zadaję to samo pytanie. Odpowiedź jest wciąż ta sama: "ludzie czytają, ale młodzież nie". Sama współpracuję z nastolatkiem i jestem zdruzgotana jego podejściem do literatury. Przyznaję się, że lekturami szkolnymi też gardziłam, ale ZAWSZE coś czytałam. Młodzież mi opowiada, że najbardziej lubią ogląda...
Melduję, że przeczytane, podobało się bardzo i dostarczyłam dziś książkę do Buchling.:)
Spóźnieni kochankowie
Czy może Pani podać kilka tytułów swoich najukochańszych książek, takich do których się ciągle wraca i czyta po wielekroć oraz kilka takich, które zrobiły na Pani takie wrażenie, że ma je w pamięci, mimo, że czytała je tylko raz.
Witam, Z powodu pilnego wyjazdu sprzedamy księgozbiór rodzinny . Tematyka różna < poradniki, beletrystyka, naukowe> . Książki były zbierane od lat 70tych. Stan książek dobry i bardzo dobry. Nasz zbiór to kilka tysięcy woluminów. Cena to 650zł za 1000 losowo wybranych sztuk. Spis tytułów przesyłamy na zapytanie mailem. Proszę o kontakt osoby poważnie zainteresowane ofertą. Nie zapewniam transportu. Magda/Szczecin len.for...
Widzę, że "Bardzo biała wrona" podobała Ci się bardziej niż mnie:) Świetna psycholożka, przeciętna pisarka
Czy ma Pani sentyment do jakiegoś miejsca (oprócz Śremu:) lub interesuje się tak bardzo jakimś krajem, regionem, miastem na świecie, na tyle, że chciałaby tam pojechać, poznać je lub nawet tam zamieszkać?
Seans i inne opowiadania
Witam. Mógłby ktoś podać tytuły najlepszych horrorów (nie thrillerów) Mastertona? Najlepiej coś w klimatach "Zaklętych" lub "Bezsennych". Do przeczytanych przeze mnie należą również "Głód", "Anioł Jessiki" i "Piąta czarownica".
Mi się bardzo podobał 'Sejf' Sekielskiego. Możesz także spróbować z książkami Mariana Zacharskiego. Pozdrawiam.
Teoretycznie każda część to oddzielna fabuła. Ja osobiście zaczynałam od tomu 11 a następne czytałam w miarę dostępności w bibliotece. Są jednak postacie, które przewijają się przez całą serię. No i w pierwszym tomie poznajemy całą historię dlaczego Pan Samochodzik jest Panem Samochodzikiem :-)
Fajnie. Bardzo dziękuję..:-))
Ja czytałem jako pierwszą i jedyną. Chyba kolejność nie ma znaczenia, bo nawiązania do poprzednich części są śladowe.
Dzisiaj mój syn przyniósł z biblioteki "Niesamowity dwór" Nienackiego, ale widzę, że to już 5 tom serii o Panu Samochodziku. Czy kolejność czytania jest w tym przypadku ważna, czy może przeczytać tę książkę jako pierwszą? Dziękuję z góry za sugestie :-)
Doriss Lessing - tytułowe opowiadanie ze zbioru "Dwie kobiety"
Użytkownik magunia już istnieje magunia
Ja również bardzo proszę o zmianę. Obecny login: Dernhelm Nowy: Sigyn
"Robert" już jest, więc na listę wpisałam "RobertP".
W czwartek mogę:)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)