Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Książki Marca Krótki lot motyla bojowego przeciętna, Tolkien: Twórca Śródziemia bardzo dobra, Król Demon bardzo dobra, Zmiennoskóra dobra, Czarny ogród świetna, Królewska krew; Wieża elfów dobra, Urodziłem się pewnego błękitnego dnia: Pamiętniki nadzwyczajnego umysłu z zespołem Aspergera minimalnie ponad przeciętną… Morski trakt świetne historie o kobietach z morzem w tle… Polecam! Stalin: Dwór czerwonego cara moja od lutego czyta...
:)
Harmonia cælestis – 4,5 Konsekwentnie w temacie literatury węgierskiej. Dziwne, momentami niezrozumiałe, momentami sprawiające wrażenie, że ktoś tu zwariował (ja albo autor), ale wciągające. Palindromadery – 5,0 Podziwiam za wyobraźnię:) Błazen - wielki mąż: Opowieść o Tadeuszu Boyu-Żeleńskim – 5,0 Rewelacyjnie napisana biografia, choć w którymś momencie zbyt dużo było cytatów z Boya, a za mało samego Boya. Katedra Marii Panny w Paryżu –...
Marzec 1)Opium w rosole 2)Płonące świece 3)Stos kłopotów 4)Palindromadery 5)Oprócz marzeń warto mieć papierosy 6)Autobiografia 7)Nasza mama czarodziejka 8)Oko czerwonego cara 9)Dziwny przypadek psa nocną porą 10)Láska nebeská 11)Długi marsz 12)Noelka 13)Babcia na jabłoni 14)Dziewczę ze Słonecznego Wzgórza; Marsz weselny 15)Drugie dziecko 16)Z powrotem czyli Fatalne skutki niewłaściwych lektur 17)Powrót: Rzecz o Janie Czochralsk...
Aaam i jeszcze 5. Agent JFK- Zambocha- tomy 1,2,3,4 i 7 w stanie "przedudnej urody", po 15zł za sztukę
Hej ;) mam do sprzedania kilka serii, których nie chcę rozdzielać. Oto one: 1. "Dziedzictwo" Paoliniego - wszystkie 5 tomów w miękkich oprawach. Eragon w stanie takim sobie, Najstarszy w dobrym, a Brisingr i oba Dziedzictwa w bardzo ładnym. Foty z dokładnym stanem książek: https://picasaweb.google.com/oldza41/Listopad202 100zł 2. Księżniczka, Kuzynki i Dziedziczki Pilipiuka. Raz czytane, stan idealny. Foty: https://picasaweb.g...
Kot alchemika: Baśń kulinarna z Camonii Gofida Letterkerla, opowiedziana na nowo przez Hildegunsta Rzeźbiarza Mitów
Mój marzec: Terror (6) Panie z Cranford (4,5) Bielszy odcień śmierci (4,5) Dom pod Lutnią (4,5) czytam Budowa Jalny
Byłam po drugiej stronie lustra: Wygrana walka ze schizofrenią (6) - Rewelacja. Książka wstrząsa, ukazuje ludzką naturę, pokazuje jak wiele stworzyliśmy podziałów między ludźmi chorymi psychicznie a somatycznymi. Zachęca również do tego, byśmy nie widzieli w osobie chorej wyłącznie dolegliwości, tylko żebyśmy spróbowali ujrzeć w niej zwykłego człowieka. Mistrz i Małgorzata (5) - tej książki nie muszę chyba nikomu prezentować. Najbardziej spodob...
Dorzucam do ognia, bo wyciągnąłem z dna piekieł (czyt. z piwnicy). Człowiek w trzech mundurach Może ktoś się skusi.
W marcu przeczytane: 1. 143 przysmaki siostry Anastazji - (3) 2. Obserwator - (4,5) 3. Noce deszczu i gwiazd - (4) 4. Puste krzesło - (4,5) 5. Wampirologia: Prawdziwa historia upadłych - (5) 6. Dałem głos ubogim: Rozmowy z młodzieżą - (4) 7. Opowieści dla Abrama - (4) 8. Miłość w Niemczech - (5) 9. Szczury i wilki - (4,5) 10. Grzech aniołów - (2,5) 11. Odbudowa ciała, ożywianie duszy: Jak stworzyć nowego siebie - (4,5) 12. Arabski ...
Mój marzec: 1. Latarnik ocena: 4,0 2. Bajki chińskie czyli 108 opowieści dziwnej treści ocena: 3,5 3. Byłem asystentem doktora Mengele ocena: 4,5 4. Noc profesora Andersena ocena: 2,0 5. Dzisiaj narysujemy śmierć ocena: 4,5 6. Sekret jej oczu ocena: 4,0 7. Opowieści o wiedźminie: 1 ocena: 5,0 (ocena dotyczy tylko pierwszego opowiadania "Droga, z której się nie wraca" - resztę czytałam już wcześniej w innych zbiorach opowiadań) 8. Upiór ro...
Marzec to jednorazowy wypad: - "Karuzela samobójczyń" S.J. Bolton (5,0). To tyle jeśli chodzi o mój skromny dorobek.
- Ostatnie fado (Słabuszewska-Krauze Iwona) 5,0 - Wakacyjny koncert (Sikorska-Celejewska Agnieszka) 4,0 - Cesarski poker (Łysiak Waldemar) [niezainteresowana] - Jędrne kaktusy (Prusky Wawrzyniec) 5,0 - Lekcje francuskiego: Przygody z nożem, widelcem i korkociągiem (Mayle Peter) 5,0 - Stambuł: Wspomnienia i miasto (Pamuk Orhan) 4,5 - Być kobietą i nie zwariować: Opowieści psychoterapeutyczne (Miller Katarzyna, Pawluczuk Monika) 1,...
W marcu: -> Portal zdobiony posągami (4) -> Koronacja (5) -> Świat jest teatrem (5) -> Listy z Hadesu; Punktown (5) -> Tytus Groan (5) I czytam Dworzec Perdido
W tej chwili przychodzą mi do głowy dwa takie filmy. "Przerwana lekcja muzyki" - film świetny, książka taka sobie. I "Lśnienie" z Nicholsonem - film rewelacyjny, klimatyczny, momentami przerażający, a książka... No cóż, IMO nie dorasta filmowi do pięt, ale ja nie lubię prostego stylu Kinga ;-)
Zapraszam!
Córka łupieżcy oraz Jądro ciemności Wiecie, co z nimi zrobić.
Dopisuję się do tej długiej już listy chętnych :-)
U mnie nadszedł czas na Dziecko piątku:)
Kupię cztery książki z serii "Nike" Thomas Bernhard - Przegrany Antonio Tabucchi - Wyznania patrycjusza Sandor Marai - Robi się coraz póżniej Aleksy Tołstoj - Kulawy książe
Czekamy, czekamy! :-)
Ja dałam "Niebezpiecznym Związkom" 5 - ale chyba film w tym przypadku zrobił swoje :-)
A co Cię pokonało? Ja dałem 6kę i do dziś wspominam jako jedną z najlepszych książek, jakie czytałem w życiu.
Kiedyś próbowałam czytać 'Niebezpieczne związki' ale poległam ;( dasz znać jak Ci poszło?
Czasem marzec tak się podsadzi, że dwa kożuchy oblec nie zawadzi. A co ciekawego (oprócz triumfu zimy) działo się jeszcze w marcu? Na przykład na polskim rynku książki? Zapraszamy do konkursu! Nagroda: każdy zwycięzca otrzyma dwie książki niespodzianki. Sensacja, fantastyka, powieść historyczna, kryminał? O tym porozmawiamy ze zwycięzcą. :) PYTANIA KONKURSOWE: Tylko jedna odpowiedź jest prawidłowa...
Trochę późno, ale oto moja własna czytatka:): 12 pereł z mojej biblioteczki
A ja myślę, że to taka inteligentna reklama rzeczonej firmy:) Bibliofile też bywają targetem...
Jak najbardziej! Serdecznie zapraszamy! :)
Lynch Sarah-Kate: o chlebie - Nie samym chlebem o serze - Błogosławieni, którzy robią ser o ciastkach - Za oknem cukierni Może tez pasuje?
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)