Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Phil Ochs jest świetny :)
:)
Chyba jeszcze od licealnych czasów...
Ja się cieszę bardziej, że Ty lubisz Mariannę i Kufer.
Och, Benten, jak ja się cieszę, że znasz i lubisz Mariannę i Kufer!
Podsumowanie pierwszego kwartału wygląda u mnie następująco: 12 książek z własnej biblioteczki (w marcu trochę nadgoniłam) + 1 pożyczka. Jestem całkiem zadowolona z tego wyniku, bo książki, które czytałam, do cienkich nie należały, a poza tym brak czasu też działał na moją niekorzyść. Np. w tym tygodniu (niestety) nie przeczytałam żadnej książki... :( A Wam jak idzie? Jesteście zadowoleni z własnych wyników? :)
A to ciekawe, bo tam napisali, że 2003 ;-))))
U mnie ona w schowku od stu lat już tkwi!
Nie daruję Ci tej farmy... Schowek.
Zwłaszcza "Płatki z nieba" brzmią adekwatnie. ;)
Marzec zakończył się z następującym rezultatem: Na plebanii w Haworth 5,5 Nowy wspaniały świat 5,5 Pani Dalloway 5,0 Lidka 5,0 Mąż do zadań specjalnych 5,0 Kaczka przynosząca szczęście 5,0 - przeczytane z Piotrkiem Nieśmiały prosiaczek 5,0 - j.w. Klątwa pierścienia 4,5 Dom tysiąca nocy 4,5 Stokrotki w śniegu 4,0 Ścianka działowa 4,0 Podróż poślubna 3,5 Brisingr 3,5 Płatki z nieba 3,0
Pasja życia 5,5 - mając artystę w domu należy czytać takie książki. Przynajmniej wiem, jakiego rodzaju szaleństw mogę się spodziewać. ;-) Gottland 5 - ta książka udowadnia jak mało jeszcze wiem o tamtych ciężkich czasach w komunie. Zawsze mi się wydawało, ze najgorzej było w ZSRR, a potem w Polsce. Szczygieł sprowadza w pewnym sensie na ziemię. Ziemia kłamstw 5 - dałam piątkę, choć ta powieść nadal we mnie jest. Duszna. Ciężka. Okruchy...
Dawno nie miałam tak dobrego pod względem ocen miesiąca! I chyba nie będę miała przez najbliższych kilka lat. Albo miałam duuuuże szczęście, albo ten miesiąc bezrobocia rzucił mi się na głowę ;) 1. Młodszy księgowy: O książkach, czytaniu i pisaniu (5 - rozpoczęłam miesiąc bardzo dobrą lekturą. Jacek Dehnel to jeden z moich ukochanych pisarzy, a zebrane w tej książce felietony są najczęściej małymi perełkami dotyczącymi przeróżnych tematów. Okr...
Też tak mam :/ Przecież połowy mogłam się domyślić, nawet nie czytając danej książki! Ale czasu miałam niewiele, nie przejrzałam mataczeń - odbiję sobie następnym razem. Dziękujemy za konkurs, Dot! :)
A co mi tam. To ja też się przyłączę. Perełki, nie perełki, ale warto poznac co mi kurz zbiera na półkach :)
Postanowiłam podzielić książki na kategorie, może komuś to pomoże. SF 1. Luna to surowa pani (3,5) Sama nie wiem co myśleć o Heinleinie. "Obcy w obcym kraju" zachwycił mnie kilka lat temu i trzyma w tym stanie do dziś, mimo kilkukrotnej bardzo uważnej lektury, ba, znęcania się nad tekstem od każdej strony, ale pozostałe książki wydają mi się zwyczajnie kiepskie. Może poczucie humoru narratora/bohaterów (w tym przypadku narratora i bohatera z...
Ja jeszcze nie zamówiłam, ale mam zamiar, będę trzecia!
D.Keaton "Wciąż od nowa" (4) S.Savoia, M.Sowa "Hałasy dużych miast" (4) C.Lackberg "Fabrykantka aniołków" (4) J.Llamazares "Rzeka zapomnienia" (3) J.Iwaszkiewicz "Dzienniki 1956-1963" (4) L.DiAngeli-Ilovan "Żniwo gniewu" (3) J.Polanska "Pod niemieckimi łóżkami" (1) J.Briskin "Wszystko i jeszcze więcej" (3) C.Mondral "Bieg przez stulecie" (3,5) S.Jameson "Dom nad Loarą" (4,5) O.Fallaci "Wściekłość i duma" (5) O.Fallaci "Siła rozumu" (4,...
Mam do sprzedania książki Pana Zafona: Gra Anioła; Światła września; Książę Mgły.
Uaktualnione: Ofiara w środku zimy - Mons Kallentoft Zło budzi się wiosną - Mons Kallentoft Śmierć letnią porą - Mons Kallentoft Zamek z piasku, który runął - Stieg Larsson Dziewczyna,która igrała z ogniem - Stieg Larsson Księżniczka z lodu - Camilla Lackberg Niemiecki bękart - Camilla Lackberg Kolekcjoner - Alex Kava Śmiertelne napięcie - Alex Kava W ułamku sekundy - Aleź Kava Dotyk zła - Alex Kava Tysiąc dni w Wenecji -...
Woda różana i chleb na sodzie Zupa z granatów
Mona Liza i Ruth w schowku. Dzięki.
Niech to dunder... ;)
Źle mi się skopiowało. Mury Hebronu - 3 a Trupia Farma: Sekrety legendarnego laboratorium sądowego, gdzie zmarli opowiadają swoje historie - 5,5
Kochanek - 3 Na Kosowym Polu: Opowieść z dziejów Serbii w XIV w. - 4 Mury Hebronu - 5,5 Francuska oberża - 4 Cierpienia młodego wampira - 4 Historia Lisey - 4 Sęk, pies, brew - 4 Księżniczka Marsa - 3 I że cię nie opuszczę... czyli Love story - 3,5 Niebo Montany - 5 Starski: Droga do Oscara - 5 Historia o Dziadku do Orzechów i o Królu Myszy - 5,5 To! - 3 Poetyka - 5 I jestem w połowie Ulissesa, który w tłumaczeniu Słomczyńskiego j...
Urbańczyk do schowka :) dzięki :)
Już teraz nawet nie pamiętam :( ale wiem, że nie dałam rady... może przyjdzie czas wrócić... :)
Jeśli można chętnie się dopiszę :)
Owe książki chętnie ruszą w podróż :)
A ja uwielbiam film "Pluję na twój grób" http://www.vodeon.pl/film,i-spit-on-your-grave,chad-lindberg,caly-film-za-darmo,86
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)