Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
A czy autor w jakikolwiek sposób uzasadnia to, dlaczego kryterium doboru artystów jest ich kolor skóry? Wcześniej na ten tytuł nie wpadłam, a teraz nie mogę przestać się dziwić.
A mnie przy tej książce szlag trafiał, choć pewnie największą "zasługę" należy przypisać lektorowi, bo słuchałam, a nie czytałam. Główny bohater mnie mierził okropnie, bo zgrywał takiego twardego macho z wrażliwą duszyczką, a ostatecznie był tylko nudnym egocentrykiem. W dodatku w środku zimy zostawił zwierzęta bez opieki, a w dalszej części książki wyładował frustrację, kopiąc psa. Inna bohaterka dla podkreślenia wypowiedzi rzuciła kotem o ścian...
Czemu oceniłaś ten "Dowód" tak słabo? Nie chcę sam czytać tej książki, ale kupiłem ją mamie na Święta na jej wyraźne życzenie, stąd jestem ciekaw:)
Ja też zalecam:)
Jest w bibliotece - wypróbujemy!
Kochani! Mało mnie ostatnio na forum, czytam niewiele, ale mam nadzieję, że to nie stanie na przeszkodzie, żebyście mnie odwiedzili:) Proponujemy z Misiabelą spotkanie w Częstochowie. Terminy to 25 lub 26 stycznia. Wolałabym 26, gdyż 25 w sobotę pracuję i mogłabym dotrzeć do Częstochowy dopiero w okolicach 16. Mam nadzieję, że chętni będą. Tak dawno Was nie widziałam, brakuje mi spotkań... A tak zupełnie na marginesie, życzę wszystkim Bibl...
Hm, mnie podobało się bardzo, ortodoksom nie podoba się wcale. To prosty przekaz, zabawna forma. Sądzę, że do dzieci z pierwszych klas szkoły podstawowej dotrze bez problemu (7-10 lat). Poza tym, to bardzo króciutka historia, rodzic na pewno przeczyta wcześniej i sam zdecyduje, czy jego dzieci są na taką książeczkę gotowe.
Trzej towarzysze (5) Dowód: Prawdziwa historia neurochirurga, który przekroczył granicę śmierci i odkrył niebo (3) Czy ten rudy kot to pies? (4)
Kiszę właśnie tę Janion w wirtualnym koszyku i myślę - kupować, nie kupować? Chyba się w końcu skuszę.
Cieszę się, że Ci się podoba:) Do tej pory nie znalazłam innej biografii, żebym mogła mieć porównanie, czy ta 5 którą wystawiłam jest zasłużona;)
Marylku, stanowczo zalecasz szukanie tego Jeżyka i Prosiaczka? Z dziećmi w jakim wieku można to czytać?
Dostałam w Wigilię, ale a konto urodzin "Złotą księgę kucharską". Bardzo zacne dzieło, posiada bardzo duże walory argumentacyjne - raczej nikt się nie odwazy powiedzieć, że nie smakowało w obawie przed innym zastosowaniem. ;)
Moje prawie wszystkie "szóstki" z tego roku: Motyl Pępowina Paradoks macho: Dlaczego niektórzy mężczyźni nienawidzą kobiet i co wszyscy mężczyźni mogą z tym zrobić Włoskie szpilki Dziewczęta i kobiety Tak wysoko oceniłam również książkę przeznaczoną do pracy z dziećmi - ofiarami przemocy domowej Zły Pan, ale znałam ją już od dawna - pamiętam ciszę jaka zapadła na sali, gdy Svein Nyhus prezentował ją kilka lat temu na Bałtyckich Spotkaniach ...
:) Mam nadzieję, że Ci się spodoba. Mnie podobała się ogromnie.
O, "moralność mózgu"! Miałam to w ręku, ale odłożyłam na półkę, bo wyglądała na trochę przegadaną.
302! Chciałam bardzo podziękować Mikołajowu za "Bunt sieci". Przez komin Mikołaj dawno wrzucił, mama wyjęła z kominka, tylko ja jeszcze musiałam dotrzeć za siedem lasów, gór i rzek!
kupiona :)
Moje hity 2013 roku, czyli książki na 6: Znaczy Kapitan Ciumkowie w szkocką kratę Dom duchów Paryż: Miasto sztuki i miłości w czasach belle époque
A tak, to mam ogarnięte:) Zresztą katalog on-line pokazuje od razu wszystkie zbiory.
To podpowiedz im, żeby zrobili.
Wszyscy posyłają Cię do większej biblioteki. A może w Twoim mieście są filie biblioteki miejskiej? Jeśli nie chcesz daleko jeździć, zapisz się do wszystkich ;) Czasem filia dostaje w darze pozycje, których nie ma w bibliotece głównej. Albo akurat uda Ci się trafić na coś, co Cię interesuje.
Niestety nie mam :(
We mnie również wzbudza szczerą sympatię. Natomiast do jej książek wciąż próbuję się przekonać, nawet teraz czytam (czy też raczej próbuję czytać) kolejną, ale wrażenia mam nadal tak samo, delikatnie rzecz ujmując, negatywne.
To był bardzo dobry rok z książką. Postawiłam sporo szóstek i piątek, żadnej dwójki, ani jedynki. Oto "moje" książki w mijającym roku, czyli takie, które darzę szczególnym sentymentem: Krótka historia prawie wszystkiego Cryptonomicon Trupia Farma: Sekrety legendarnego laboratorium sądowego, gdzie zmarli opowiadają swoje historie Okrążmy świat raz jeszcze: Przygód część pierwsza Okrążmy świat raz jeszcze: Przygód część druga Dotknięcie pus...
Nic, tylko podpowiedzieć w bibliotece, żeby na stronie taką funkcję uruchomili:)
Malarstwo białego człowieka: Tom 3 6 Natalii 5 4,5 Śmierć w Breslau 5 Dżuma w Breslau 5 Berek 6 Gestapo 5
Aga, ale masz czy nie masz na stronie biblioteki taką funkcję?
Regina Brett "Jesteś cudem" - książka-prezent ciepło przyjęty i chłonięty stronami w szybkim tempie przez mamę czytelniczkę ;)
Moje grudniowe przeczytanki: 1 Po kres czasu - 3 - dziękuję, Olimpio 2 Miłość z włoskim makaronem w tle czyli Pamiętnik znaleziony w biurze tłumaczy - 1+ 3 Noelka - powtórka i duże rozczarowanie. Z 6 na 4, jest recenzja 4 Podbój miasta Plassans - 5 - dziękuję, Marginesku 5 Koty, kotki, kocięta - 5 powtórka i ocena bez zmian, jest recenzja 6 Na szafocie - 4+ 7 Lubliniec na dawnej pocztówce - 4 8 Za kogo ty się uważasz? - 5 - druga szansa...
Wszystko z miłości, dla mojej mamy ten prezent się sprawdził.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)