Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Za "Na Syberię" Pera Pettersena dziękuję.
Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Wschód - Zachód [5] Niebo ze stali: Opowieści z meekhańskiego pogranicza [4,5] Sezon burz [4,5] Podróże małe i duże [3,5] Kolor magii [audiobook - powtórka]
Cześć! Jakie jest wasze zdanie na temat takich gadżetów? Fajny dodatek czy raczej zupełnie nieprzydatna rzecz? http://allegro.pl/zakladka-do-ksiazek-dave-s-store-i3758030870.html Jak dla mnie może cena trochę za duża? Pozdrawiam! :)
ja moge ;)
1. Lód i woda, woda i lód (5+) 2. Agnes Grey (5) 3. Służące (5) 4. Dziewczyna, która igrała z ogniem (4) 5. Lokatorka Wildfell Hall (6) 6. Dziunia (5) 7. Uczta Babette i inne opowieści o przeznaczeniu (5+)
Listopad był owocny. :) Mama kazała mi chorować - 4,5 Rozpad bez dezintegracji - 3 Języki węży - 4 Golem - 4,5 Beczka Amontillado; Serce-oskarżycielem - 4 Berenice - 4 Czarny kot - 4,5 Poe Edgar Allan, Diabeł na wieży - 4 Poe Edgar Allan, Hop Frog - 4 Król Mór - 4 Poe Edgar Allan, Maska Śmierci Szkarłatnej - 4,5 Poe Edgar Allan, Metzengerstein - 4,5 Poe Edgar Allan, Prawdziwy opis wypadków z p. Waldemarem - 4 Poe Edgar Allan, Ręko...
"Poezje" Miciński (4) "Listy do Aleksandra Bobkowskiego" Bobkowski (4.5) "Sztuka pierdzenia" Hurtaut (4) "Listy do Tymona Terleckiego 1956-1961" Bobkowski (5) "Ta piękna mitomanka. O Izabeli Czajce-Stachowicz" Sołowianiuk (5) "Ostatnie historie" Tokarczuk (ponownie, 4.5) "Bunt sieci" Bendyk (4.5) "Rzeka podziemna" Jastrun (4.5) "Mój Czarny Pies' Johnstone (4)
1. Granice (3) - w zasadzie przekartkowane w chwili nudów, zapowiadane w zajawce seryjne morderstwa kobiet pojawiają się zaledwie na marginesie. 2. Serce to samotny myśliwy (5) - byłaby szóstka, ale parę scen wypadło nieprzekonująco. 3. Londyńczycy (3.5) - lekkostrawne, przyzwoicie napisane, ale bez większego wrażenia. Ładne wydanie, ale większa część zawartości to zdjęcia, nawet nie wiadomo w gruncie rzeczy czyje i po co. 4. Dostatek (5) - ni...
Roman 5,0 Czarna godzina 3,0 Po raz drugi: Przeminęło z wiatrem 6,0 I po raz chyba 13-sty lub 14-sty (to jest już przerażające) : Ania z Zielonego Wzgórza Teraz czytam drugą część cyklu- jak się już za Anię zabieram, to muszę przeczytać wszystkie części :p
Dzięki, do schowka. ;) To Pies nie jest ani nowelą, ani książką dla dzieci. :)
To ja też poproszę. :)
Pewnikiem chodziło jej o tę książkę: Włosy mamy. Mnie ona zupełnie nie „podeszła” (nawet inaczej), ale na zlocie znalazło się grono (znalazło się wcześniej, na zlocie potwierdziło się), które było nią zachwycone.
Ja również bardzo chętnie się dopiszę, to bliska mi tematyka.
A to mi zupełnie nie przeszkadza. :) Dziękuję. :)
Wieczorem zacząłem czytać książeczkę Z Diabłem sprawa, drugą część cyklu „Przeciw diabłom i infamisom”; już dawno jednego bohatera tejże książki ogłosiłem tytułowym Diabłem, ale... właśnie zacząłem wahać się, czy to aby na pewno on.
Nawet jeśli się odnajdzie, to i tak sobie długo poczekasz :-) 1. Agulina nieopierzona 2. Małgosia 3. kasiach 4. independent 5. Panterka 6. parva 7. rastanja 8. mamuśka 9. schizma 10. TheNaturat 11. izabellag 12. Azileas 13. Agatonik_forever 14. veldorota 15. za chwilę 16. verdiana
Moją propozycję przeoczyłeś czy nie jesteś zainteresowany?
Nie znam tej książki, w bnetce nie widzę. :( Chętnie bym przeczytała! Pies ma kontynuację, ciekawe, czy lepsza. :) To nawet nie jest poradnik, to coś jak rysunkowa definicja depresji. Nie piszą o tym, ale z tej definicji wynika, że depresji reaktywnej. Gdybym umiała rysować, narysowałabym definicję depresji biologicznej, byłaby zupełnie inna. ;) Podaj mi, proszę, adres na maila zirael@poczta.onet.pl. :) 1. reniferze 2. Kto następny? :...
WŁAŚNIE TO jest absurdalne!
A do poniedziałku do północy (2.12) można zgarnąć najnowszą powieść Murakamiego :) http://ksiazkowo.wordpress.com/2013/11/30/konkurs-murakami-do-wziecia/
<ściska> mam nadzieję, że na nastepnym się już spotkamy. ;)
Też żałuję...bawcie się dobrze! Pozdrowienia dla wszystkich!
Verdiano, to coś jak "Włosy mojej mamy"? Ta konwencja? Bo byłam poruszona oglądając tamte obrazki. Tak czy inaczej, zgłaszam się jako pierwsza :).
Smutno mi teraz :(.
Buuuuuuuuuu... Mam "Opowieści wigilijne" i "Agnes Grey" - oczywiście przekażę ktryi, chociaż wolałabym zobaczyć się z Tobą twarzą w twarz :).
1. Pisanie w czasie teraźniejszym, czytałam takie, drażni mnie to bardzo. 2. Zbyt wąskie marginesy, zwłaszcza w grubych książkach, gdzie, aby doczytać to co jest przy wewnętrznym marginesie, trzeba zaginać książki, trzymać pod dziwnym kątem. 3. Zbyt duże przerwy pomiędzy wersami, czyli wspomniane sztuczne nadmuchywanie książki. 4. Śliski, czasami wręcz przezroczysty papier (zwłaszcza w książkach tańszych wydawnictw, formatach kieszonkowych)...
Z książek, które czytałam, w tej chwili przychodzą mi do głowy: - „Misery” - Pamiętam, że obniżyłam ocenę z powodu jednej, moim zdaniem niepotrzebnej sceny. Może kiedyś jej wybaczę, nie wiem :) -King „Zdolny uczeń” – dla mnie totalnie obrzydliwy -„Pieśń lodu i ognia” – Czytając, co wyprawiali niektórzy bohaterowie, myślałam sobie „a żeby cię szlag trafił jak najprędzej!”, a szubienica opisana w drugim (?) tomie może się śnić po nocach.
Przepraszam Kochani, ale nie dam rady dojechać. Zapowiedzieli się dawno nie widziani goście, którym nie mogę odmówić. Jeżeli ktoś miałby dla mnie jakieś książki do oddania, przekażcie proszę Ktryi. Pozdrawiam i życzę wam udanego spotkania :)
Przy okazji kolejnego spotkania katowickiego przypominam - "Ukryte wady" czekają :).
Dla dorosłych: Piaseczniki - 4.0 Miasto na Górze - 5.0 W ogrodzie pamięci - 5.0 Dziecko Rosemary - 3.5 Kot, który przenika ściany - 4.0 Bezsenność w Tokio - 5.0 Dla dzieci/młodzieży: Jezioro osobliwości - 5.0 O czym szumią wierzby - 3.0 Za minutę pierwsza miłość - 3.0 Niezwykły Święty Mikołaj - 5.5 Gryźgo idzie w świat - 4.0
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)