Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
1. Tabu (3). Pisana chyba trochę na siłę. Ale nie było aż tak źle, jak się obawiałam. 2. Śmiech w ciemności (4,5). Nie jest to mój ulubiony Nabokov, jeśli chodzi o opowiedzianą historię, ale sam sposób narracji uwielbiam. 3. Proces (4). Klasyk, który "trzeba znać", więc w końcu przeczytałam. I, jak to często bywa, legenda wokół książki i wszechobecne do niej nawiązania, wydają mi się ciekawsze niż sama książka. 4. Joyland (4). Czytało mi się ...
Ależ ja się zgadzam, sama trzymam tak szeroko pojęte fascynacje lat dziewczęcych :) Sęk w tym, że w prezentowanej aranżacji trudno dostępna półka pod sufitem wygląda na jedyną. Piwnica to dla mnie taki książkowy czyściec, z którego jeszcze można się wznieść ;) zawsze jednak jakaś forma zsyłki.
Dzięki za wskazówkę. Następnym razem, jak coś będzie nie tak, spróbuję pokombinować :-)
1. Mmyszunia 2. Dominika. 3. 4. 5. little_angel_ Książkę wyślę w sobotę, albo zaraz po weekendzie :)
Portal łypie na mnie z półki. Razem z Vatran. Chyba coś wyłypią. ;) Ale Cornwellem to mnie zmartwiłaś. Myśliwski mi się ostatnio trochę przejadł, odczekam.
Czasem kopiuje się bez http, trzeba sprawdzić, jeśli źle wyświetla, i ewentualnie dopisać. :) Nie wiem, od czego to zależy, reguły nie odkryłam.
Październik udanym miesiącem był. :) Droga - 6 (powtórka) Dziewczyna, która pływała z delfinami - 4 Gorączka - 4,5 Happening w oliwnym gaju - 4 Cienie - 4,5 Germinal - 5 Podpalacze nieba - 4 Po drugiej stronie świtu - 4,5 Ostatnie życzenie - 6 (powtórka) Miecz przeznaczenia - 6 (powtórka) Krew elfów - 6 (powtórka) Czas pogardy - 6 (powtórka) Telemach w dżinsach - 5 (powtórka) Chrzest ognia - 6 (powtórka) Sindbad na RQM 57 - 4 Gw...
Jeśli to możliwe, też bym się zapisał.
Dzięki za konkurs, to był mój pierwszy udział, ale nie ostatni :) Montgomery do odświeżenia, Axelsson do odkrycia.
1. Nietypowe rodziny: O parach lesbijek i gejów z perspektywy teorii przywiązania - 4 Akurat to była moja lektura na studia, więc oceniałam pod kątem przydatności merytorycznej. Zawiera wiele opisów badań, ale zaprezentowane są w sposób raczej nietrudny do zapamiętania. Autorowi trzeba przyznać, że stara się podejść do tematu obiektywnie. No i zaskoczyły mnie wnioski. Myślę, że warto się z treścią zapoznać, chociażby celem obalania stereotypów. ...
A skąd te słabe oceny dla Muminków? Według mnie to najlepsze części cyklu.
Październik: 1/ Sekret Julii - ocena 5,5 2/ Ręka mistrza - ocena 5,0 3/ Zegarek z różowego złota - ocena 5,0 4/ Ofiarowana: Moje życie w sekcie scjentologów - ocena 3,5 5/ Carrie - ocena 5,0 6/ Dziewczyna z portretu - ocena 4,0
A ja Ci powiem, że ten pomysł z książkami pod sufitem wcale nie jest taki zły. Jeśli ktoś (większość użytkowników Biblionetki :)) ma baaaardzo dużo książek, a znacznie mniej miejsca to idealne rozwiązanie, aby przechowywać tam książki do których rzadko się zagląda. Ostatnio zaproponowałam coś takiego klientce i w jej przypadku sprawdziło się to w 100 %, bo lepiej jest trzymać książki na półce, nawet jeśli mamy do niej nie najlepszy dostęp, niż w ...
11. ACM(ona) - czyta 12. Aguska.22 13. midori. 14. ktrya 15. ... ?
Dolores Claiborne
Tatuś Muminka i morze (4,0) Dolina Muminków w listopadzie (3,5)
Moniko, komu jak komu ale Tobie to się 'Portal...' na pewno spodoba :) a 'Miasta...' mam w planach najbliższych, bardzom ich ciekawa :)
Ja chętnie przeczytam ale nie w najbliższym czasie. Mogę być tak mniej więcej 5 w kolejce.
1. Samotność liczb pierwszych (4) - nie podobało mi się za bardzo, popełniłem małą czytatkę: Samotność, matematyka i inne pitu-pitu 2. Zerwać pąki, zabić dzieci (3) - strata czasu, kiepska nowelka, niedorastająca do pięt "Władcy much", do którego jest porównywana 3. Właściwy porządek rzeczy (5) - bardzo interesujące, wciąga, choć lekko się już zdezaktualizowało. Warto jednak wiedzieć, jaki styl ma jeden z najbardziej wpływowych konserwatywnych ...
Ja bardzo chętnie przeczytam! :)
Przy pierwszym czytaniu dużo bardziej mi się podobał, ale to było lata temu. Teraz też pierwsze 30% książki (zawiązanie akcji w Mordorze, spotkanie z Nazgulem, perypetie z uwolnieniem Faramira w Ithilien) bardzo mi się podobało, ale potem nagły klops - akcje wywiadowcze na zadupiu Śródziemia - kompletnie zepsuły powieść. Gdyby to był krótki, poboczny wątek, a nie główna linia fabularna, ocena byłaby wyższa.
Ojej, czemu Yeskow tak nisko? Dla mnie był stokroć lepszy od Tolkiena - przynajmniej jeżeli chodzi o fabularną warstwę i przystawalność do rzeczywistych mechanizmów polityki.
Aktualna lista: 1. Polixena - przeczytała, ocena 4,5 2. nika7423 - przeczytała, 5,5 3. espinka - przeczytała 4,5 4. Monika W. - czyta 5. alva 6. marcinka 7. zapominajka* 8. dominika0112 9. Eida 10. anek7 11. agulka315 12. veldorota
Aktualna lista: 1. Monika W. - przeczytała, 2. Snookerka - przeczytała, 3. qMargot - przeczytała, 4. SilveryFoxxx - przeczytała 5. miłośniczka - przeczytała 6. alva - przeczytała 7. jesienna - czyta 8. Agis 9. Anek7 10. helen__ 11. R@dzio (Radek8904) 12. mamuśka 13. ediszon 14. kliva
Rezygnuję z książki, znalazłam ją w bibliotece na półce :)
To super wiadomość. Dzięki :)
Nigdy się nie pogodzę z tym, że Edward z "Błękitnego zamku" to Barney. ;-)
Gratuluję wszystkim i dziękuję za ciekawy konkurs.
Rozumiem - jak będziesz chciała się pośmiać, sięgnij po "Nakarmić wilki" (to chyba jeden z "dyżurnych" biblionetkowych gniotów), wtedy z chęcią wrócę do rozmowy o Nurowskiej:)
Miau. :-)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)