Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Można się jeszcze dopisac?
Zdawało mi się, że październik też nie będzie zbyt obfity w lektury, ale parę dni urlopu i dużo samotnie spędzonych dni weekendowych pozwoliło mi trochę nadrobić zaległości. Seriale: Przewodnik Krytyki Politycznej (3,5) [czytatka: Czytatka-remanentka (X 13)] Potęga mitu (5,5) [recenzja będzie w Literadarze] Bez śladu (4) [recenzja będzie w WP] Dzienniki: 1945-1950 (6) [recenzja: Przyszła poetka ujawnia się ] Tam, gdzie byłam: Meksyk, Amery...
Ja również chętnie bym ją ugościła:)
[*]
Może to? P.S. Kocham Cię
Jasne, jeśli little_angel_ nie ma nic przeciwko, zmieniam kolejnośc. 1. meffcia7 2. melania35 3. MarcinKa 4. Buchling 5. Kilva 6. ceisha 7. espinka 8. nika 9. little_angel_ 10. misiak297
Ksiązki katastroficzne
Skazani na Shawshank - 4 Nierówne są te opowiadania, najbardziej podobały mi się "Zdolny uczeń", i "Metoda oddychania", jeśli chodzi o "Skazanych na Shawshank", to film podobał mi się o wiele bardziej, "Ciało" bym w ogóle wyrzuciła:), lub zostawiła sam koniec o dalszym życiu przyjaciół. W otchłani mroku -4,5 Początek bardzo obiecujący, liczyłam jednak, że cała książka będzie zbudowana na zasadzie retrospekcji, myślę, że takie przeplatanie prz...
A myślała, że tylko mnie denerwowała Anna Karenina. Taka "panna chciałabym, ale boję się".
Książka wysłana do Moniki W., a nasza lista się wydłuża: 1.Monika W. 2. Jabłonka 3. Rbit 4. Sydney 5. Epa! 6. Pipimitka.
[*]:(
Oj tam, zaraz "wykruszyli". Padł 1. termin, nic tylko umawiać się na inny. Biorąc pod uwagę tempo naszego umawiania się lepiej jednak od razu wyznaczać jakieś bardziej odległe terminy ;)
Szok. Żal. [*]
Ja chciałbym być 10, więc poproszę o zamianę z little_angel_.
Lilo rezygnuje, więc kolejka się przesuwa: 1. meffcia7 2. melania35 3. MarcinKa 4. Buchling 5. Kilva 6. ceisha 7. espinka 8. nika 9. misiak297 10. little_angel_ Kto następny?:)
Niestety nic nie znalazłam :(
Odpisałam na pw
Jak smutno... Krakowskie spotkania biblionetkowe już nigdy nie będą takie same:(
Brak: Starożytnych Ludów Japonii
Witam. Może coś z mojego schowka za (według Pani uznania): 1."Opowieści o piratach" 2."Zwodniczy Punkt" 3."Cyfrowa Twierdza" Możliwa wymiana 2:1
Znajdziesz coś za angielskiego Harrego? Poza tymi w schowku mam jeszcze takie tytuły: Cassell Julian, Parham Peter, „Malowanie domu” Ferens Bronisław, „Ziemia” Haas D., Kawecki Z., Marcinkowski J., „Rok na działce” Heitz Halina, „Pięknie kwitnące kwiaty na balkonie, tarasie, patio, oknie, schodach...” Hewitt Terry „101 praktycznych porad. Kaktusy i inne sukulenty.” Hwa Jou Tsung, „Droga Tai Chi” Jaroszewska Barbara, „Kosmetyka pielęgnacy...
Przeczytane w PAŹDZIERNIKIU 2013 r. 1. "Biurowa swatka" t. 1 Susan Meier "Cichy wielbiciel" (4,5) 2. "Biurowa swatka" t. 2 Linda Goodnight "Nie bój się miłości" (4,5) 3. "Biurowa swatka" t. 3 DeAnna Talcott "Promyczek słońca" (4,5) 4. "Biurowa swatka" t. 4 Melissa McClone "Świąteczny prezent" (4,5) 5. "Biurowa swatka" t. 5 Carla Cassidy "Łuk Amora" (4,5) 6. "Biurowa swatka" t. 6 Nicole Burnham "Piękność ze snu" (4,5) 7. Julia Quinn "Ślub...
Książki Huberata są niejednoznaczne... po każdej mam w głowie mętlik i kilka dni muszę ją poprzegryzać w sobie żeby w ogóle o niej mówić... tylko 'Vatran...' mnie zafascynowało tak zwyczajnie, połknęłam ją - wręcz łapałam się na tym, że dawkuję sobie żeby się za szybko nie skończyła... A 'Miast...' trochę się boję, opasłe i wyglądają na ponure... no boję się...
Zauważ, że i Bunsch, i Sapkowski to powtórki. I coraz lepiej mi się je czyta, oceny podnoszę. :D
Do legend jako takich coś mnie ciągnie, ale wciąż nie znalazłam powieści o tej tematyce, która mnie zachwyci. Może powinnam w takim razie przeczytać, żeby się szybciej klocków z półki pozbyć... Za Vatran wezmę się, wezmę. Nie po to wybłagałam u admina na fincie, by wystawił, żeby teraz wiekował. ;) A Miasto ciągle we mnie siedzi, może dlatego, że przy czytaniu jednocześnie fascynowało i odrzucało.
Książeczka doszła i zastanawiam się czy jestem Soczystą Gruszką czy Dorodnym Jabłkiem :D
Modliszki (Oates Joyce Carol (pseud. Smith Rosamond) - 4,5 Gejsza z Gion (Iwasaki Mineko (właśc. Tanaka Masako)) - 4,5 Kroniki marsjańskie (Bradbury Ray (Bradbury Raymond Douglas) - 6,0 Pośród trzmieli Plath Sylvia - 4,5 Niels Lyhne Jacobsen Jens Peter - 5,0 Iris odkrywa Polskę Bidwell George Chandos - 3,5 Noce Ariadny Żukrowski Wojciech - 4,0 Bezsenność w Tokio Bruczkowski Marcin - 5 Charlotte Brontë i jej siostry śp...
:))) Ja do "Listopada" dodałabym "Zimę", "Kometę" oraz "Pamiętniki". Szósteczki same.:))
Koniecznie przeczytaj cykl Porzuceni Porzuceni T1 i Świat podziemi T2 . tej samej autorki oczywiście.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)