Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
:-)))
Ale super termin! Akurat w ten weekend planuję zjechać do domu po książki do podpisania na Krakowskie Targi. Będę :)
Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin biblionetkowych, Marjory. :-)
Jam Ci jest chętna. Będę o 14.00.
Wrzesień: Studium w szkarłacie (4,5) (audiobook) Lider (2) Komedia omyłek (3,5) Twoja chwila na ziemi (4) Kawa z kardamonem (4) I jestem różą (4,5) Obiad w restauracji dla samotnych (4) Hej, mój drogi dzienniczku (4,5) Patrz Mamo! Patrz Tato!: Pamiętniki pięciolatka: Poradnik dla udręczonych rodziców (4) Kalamburka (4) Admirał Jego Królewskiej Mości G. B. Rodney (4) Czytelniczka znakomita (audiobook) (3)
Przeczytane: Ludzie z mroku (w ramach powtórki) Zacisze 13 - 5 Zacisze 13: Powrót - 5 Co z tą Polską - 4 (z półki) 100 tyranów, despotów i dyktatorów - 3 Lilith - 4 Ziemia kłamstw - 5 Ze starą wiarą na Peleliu i Okinawie - 5 W trakcie: Egipcjanin Sinuhe Kobiety pustyni
Inne pieśni (4) Za grosze: Pracować i (nie) przeżyć (4,5) Nie chodzi o to by człowiek miał kota (6) Włosy mamy (5)
Proponuję.
Spotkań nigdy za wiele! Dlatego jeszcze tego samego dnia po zlocie otwieram nowy temat. 21 października (niedziela) proponuje spotkanie grupie śląskiej w Katowicach w Czardaszu. Ktoś jest chętny? ;)
Zgodnie z obietnicą rozpoczynam temat najbliższego spotkania. Planowany termin to trzecia sobota października czyli 20.
Cześć ;) Chciałbym prosić Was o pomoc w znalezieniu jakiejś ciekawej książki, a najlepiej całej serii. Raczej nie preferuję fantastyki, lekkie sci-fi może być. Ostatnio bardzo wciągnęła mnie trylogia Igrzyska Śmierci. Dynamiczna akcja, lekka i przyjemna. Co polecacie?
Proszę się nie śmiać.:)
Kupiłem wczoraj - "Pół świata z plecakiem i mężem" - http://allegro.pl/pol-swiata-z-plecakiem-i-mezem-gryka-wywiad-i2665277568.html i czekam na przesyłkę Poza tym naprawdę fajne ceny -> http://allegro.pl/listing/user.php/run?category=79420&us_id=26201179
Heban (5) - Na Kapuścińskim można polegać. Dobry odpoczynek po Dzisiaj narysujemy śmierć - też dość mrocznie i dołująco, ale sporo momentów zabawnych, interesujących i bardziej "ludzkich". Tochmann opowiada o zdarzeniu, Kapuściński o ludziach. Kot alchemika: Baśń kulinarna z Camonii Gofida Letterkerla, opowiedziana na nowo przez Hildegunsta Rzeźbiarza Mitów (5,5) - Obiektywnie najgorszy Moers, ale i tak go uwielbiam. Dobrze przed lekturą zapoz...
Dla dorosłych: Zniknąć - 5.0 [Pierwsza książka przeczytana na czytniku. :)] Udręka i ekstaza - 5.0 Obcy w obcym kraju - 4.0 Dla dzieci: Wielki kudłaty łobuz - 3.0 Kocie historie - 5.5 Kocie sprawki - 4.0 Zbudź się Ferdynandzie - 5.0 Opowieść o Agatce - 4.5 Do trzech odlicz!: Zabawy matematyczne - 5.0 Kanapka i innych wierszy kapka - 5.5
:-)
W zeszłym roku były sygnały,że Myśliwski być może pod koniec 2012 wyda nową książkę (http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Mysliwski-w-przyszlym-roku-wyda-nowa-powiesc,wid,14013864,wiadomosc.html?ticaid=1f42f). A teraz cisza..Szukałam informacji na stronie Znaku i ogólnie w Internecie, ale nic nie znalazłam. Czy ktoś coś wie na ten temat? Będzie /nie będzie/ zmienił zdanie?
Przeczytane: Rwący nurt historii: Zapiski o XX i XXI wieku bardzo dobra Dwie kobiety; Stare powietrze rewelacja, szczególnie Dwie kobiety Zguba elfów i druga część Elfia krew ot, takie.. do poczytania... ocena dobra Nim nadejdzie lato moja pierwsza książka tego pisarza, ocena dobra Podwójny oddech: Prawdziwa historia nieskończonej miłości: Wiersze dotąd niepublikowane świetna Bojowa pieśń tygrysicy dobra, i pomimo kłopotów z własną latoroś...
"(Nie)boszczyk mąż" Chmielewska (4.5) "Skalary" Wrońska (4) "100 idei, które zmieniły modę" Worsley (5)
Mój wrzesień uznaję za czytelniczo udany. Oddział chorych na raka (6,0) Mary Poppins (3,5) Miłość nad rozlewiskiem (5,5) Świętoszek (4,0) Dziewczyna o szklanych stopach (5,5) Josef Mengele doktor z Auschwitz (5,0)
U mnie tym razem dosyć obficie: 1. Gargulec (5) 2. Z budy: Czy spuścić ucznia z łańcucha (4) 3. Niecierpliwi (2,5) 4. Wystarczy (5) 5. Bogaty albo biedny: Po prostu różni mentalnie (5) 6. Domowe progi (5) 7. Noce i dnie - powtórka po 25 latach, zmiana oceny na 6 8. Obyczaje polskie: Wiek XX w krótkich hasłach (4) 9. Indie: W poszukiwaniu sacrum (5) 10. Mój śmiertelny wróg (3,5) 11. Dom kobiet (4,5)
W tym miesiącu bardzo skromnie, jak na mnie. Niestety ciężko mi się zebrać po życiowych zmianach do czytania. 1. Ostatnie drzwi przed niebem - ocena 5,0 Byłoby lepiej, gdyby nie przesłodzone zakończenie, które według mnie mocno osłabiło całość przekazu. Warty głębszego zainteresowania wątek związany z bioetyką. 2. Kabaret metafizyczny ocena 4,5 Dziwna książka, momentami śmieszna i zabawna, momentami wulgarna, wręcz ohydna w swej bezpośrednio...
Anioł Stróż - 5 Młot, wąż i skała - 5 Samobójca - 4,5 Krew Baranka - 4,5 Cleaner - 4,5 Przepowiednia - 4,5 Galeria - 5 Cicha noc - 4 Egzorcysta - 4 Głupiec na wzgórzu - 4,5
We wrześniu: -> Pentagram (5) -> Manuskrypt Jana Żeglarza (3) -> "Nie" z miłości (5) I czytam "23 Things They Don't Tell You About Capitalism" Ha-Joon Changa.
Zapraszam!
Ciemne sekrety a w kolejce już czeka Lustrzane odbicie
Jestem bardzo ciekawa Waszych odczytań (nie lubię słowa "interpretacja") poniższego wiersza Herberta z tomiku "Pan Cogito". Wydaje mi się, że jest to jeden z najbardziej tajemniczych i wieloznacznych utworów w całym zbiorze. Chwilowo nadmiar obowiązków nie pozwala mi na zamieszczenie tutaj własnych refleksji, więc tylko zamieszczam tekst (z własnego zbioru, na wypadek, gdyby ktoś nie miał dostępu) i zapraszam do dyskusji. *** Pan Cogito o...
Dziecko na niebie Desperacja Sztuka szczęścia: Poradnik życia Przygoda z owcą (powtórka) Tyle książek a tak mało czasu:(
Mnie skojarzyła się "Cudzoziemka" Kuncewiczowej i "Gdybym Ci kiedyś powiedziała" Budnitz.
Większość książek Pérez-Reverte Arturo, np. Szachownica flamandzka Dom sióstr Zapomniany ogród Nocny pociąg do Lizbony Książę przypływów
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)