Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Witam zainteresowanych! Ci którzy przeczytali ksiąźkę pewnie mają niedosyt, tak jak ja. Książka kończy się słowami " Koniec tomu pierwszego" - a czy ktoś coś wie o kolejnym tomie?
Moje czerwcowe przeczytanki: 1 Seks i inne przykrości - 3 - ta ocena trochę na wyrost. 2 Wpływowe kobiety Drugiej Rzeczypospolitej - 4 - jest czytatka 3 Tomasz Lektorny "Teofil Zraszacz ha ha ha" - 4+ - książka wędrowniczka, zachęcam do ugoszczenia 4 Niesamowity dwór - 4+ - dziękuję, Marjory 5 Dożywocie - 6 - jest czytatka, dziękuję Engo 6 Życie na drzwiach lodówki: Powieść w notatkach - 4+ 7 Wojna polsko-ruska pod flagą biało-czerwoną -...
KSIĄŻKI PRZECZYTANE W CZERWCU 2012 R.: 1. Kerrelyn Sparks "Ja cię kocham, a ty śpisz, wampirze" (4,5) 2. Jane Feather "Fiołkowa tajemnica" (4,5) 3. Karol May "Traper Sępi Dziób" (po bułgarsku) (6) 4. Karol May "Upadek cesarza" (po bułgarsku) (6) 5. James Hadley Chase "Zapłata za życie" (4,5) 6. Kerrelyn Sparks "Sekretne życie wampira" (4,5) 7. Kerrelyn Sparks "Zakazane noce z wampirzycą" (4,5) 8. Mikołaj Gogol "Opowieść o tym, jak się ...
I ja też się bardzo cieszę :) Tak, książki powinny szukać innych właścicieli, bo pewnie u tych, którzy ich nie polubili nie jest im dobrze ;) PS. Może dlatego podobała mi się bardziej, bo jestem przeciętnym czytelnikiem? Mojemu znajomemu, też przeciętnemu czytelnikowi podobała się jeszcze bardziej, dał 6. Może my zwyczajnie tych wad nie widzimy? :D
Widzę, Mireczko, że jesteś kolejną osobą, którą zachwyciła Axelsson! Wspaniale!
Ot i cała magia książek! Mnie się debiut Sendera zupełnie nie podobał, a Tobie bardzo. Może właśnie książki powinny szukać właścicieli, którzy je polubią:) Bardzo się cieszę, że "Bóg nosi dres" wylądował u Ciebie.
:) Dziękuję. A wam miłego spotkania.
Poczytałam w czerwcu tylko troszkę :P Dzienniki kołymskie dobra, obniżyłam ocenę o dwa punkty za to, że Autor za Polaków tłumaczyć się musiał... Wiktoria zupełnie przeciętna... mogę się podzielić :D Josef Mengele doktor z Auschwitz świetna, mnóstwo informacji, ciekawie napisana biografia, szczególnie zaciekawiło mnie życie doktora po wojnie :P Czy to jest człowiek świetna, piękna i przerażająca. Po Bartnikowskim myślałam, że nic mnie tak ni...
...a mój czerwiec czytelniczo wyglądał tak: ~ Najlepsze z najlepszych 4 ~ Pałac snów 4 ~ Phenian 5 ~ O chorowaniu: Ze wstępem Hermione Lee 6 ~ Czwarty wymiar w architekturze: Studium o wpływie budynku na zachowanie człowieka 4 ~ Alicja w Krainie Czarów (powtórka) ~ Przygody Oliwera Twista 5 ~ Przemiany intymności: Seksualność, miłość i erotyzm we współczesnych społeczeństwach 3 ~ Pod kopułą 3,5 ~ Widoki Londynu 4 ~ Targi nieśmierteln...
Czerwiec przeczytany: Kochana rodzinka i ja - 4 Rodzinka Szkaradków i ja - 4 Rodzinne kłopoty i ja - 4 13 bajek z królestwa Lailonii dla dużych i małych oraz inne bajki (powtórka) - 5 Smuga cienia - 4,5 Kobieta w czasach katedr (75%) - 3,5 Za minutę pierwsza miłość - 4 Tajemnica mostu - 4,5 Skarb w Srebrnym Jeziorze - 4,5 Miasteczko Salem - 4 110 ulic - 4,5 Gösta Berling - 4,5 (Moi nobliści) Kłębowisko żmij (powtórka) - 4 (Moi nobl...
Pióropusz świetny język.
Tu masz całą angielską listę książek o zabójcach http://www.goodreads.com/list/show/2669.Books_With_Heroes_Heroines_Who_Are_Assassins Proponuję, żebyś poszukał w Biblionetce po oryginalnych tytulach, albo autorach, co wyszło u nas :) .
akunina calego przeczytalem. bardzo mily i sympatyczny co do drugiej opcji musze sie za tym ogarnac bo brzmi ciekawie. dzieki bardzo
Wstępnie się piszę, chociaż na jakieś 95%, bo to lipiec i może mi coś wypaść. Gdziekolwiek. ;)
Dzięki za spotkanie, szkoda, że było takie krótkie :( Yantri wysłałam Ci prywatną wiadomość. Odpisz proszę.
Kochani, akurat odwiedzamy nasze śląskie ziemie porzucone (my: tzn. Olimpia i Misiakolutki). Proponujemy szybką kawę 8 lipca o 15:) Tylko gdzie? I kto będzie nam towarzyszył? Zapraszamy!
Dorotko, chyba Epa wzięła "Książki zakazane" - pamiętam, że przeglądała, a ja gapiłem się też, bo miałem na książeczkę ochotę:)
Właśnie zaczęłam, całą serię o Harrym Potterze.
Dzięki, już zapisuję!
Mój czerwiec: Jarmark rymów (4) Miecz Nieśmiertelnego: Tom 1 (4) Shogun: Powieść o Japonii (4) Operacja "Dzień Wskrzeszenia" (4) Zmierzch audiobook (3) I jeszcze jedna powtórka: Wakacje z duchami audiobook - bardzo mi się nie podobał lektor :(
O, dzięki Marginesie - to najprawdopodobniej to! Szkoda tylko, że pełna wersja nie do zdobycia (zastanawiam się nawet nad zasadnością wprowadzania jej do katalogu Biblionetki - kto wie, czy rzeczywiście było pełne polskie wydanie).
Czerwiec zdecydowanie lepszy od maja ;) 1. "Clara and Mr. Tiffany" Susan Vreeland (3 - ciekawa historia opowiadziana w nieciekawym stylu. Może ocena byłaby wyższa, gdybym czytała ją po polsku. Jednak czytałam po angielsku i ilość opisów produkcji szkła, lamp, witraży etc. przerosła moje oczekiwania i zaczęła męczyć. Przegadana, za dużo opisów, a szkoda, bo to byłaby naprawdę dobra książka oparta na prawdziwej historii - http://en.wikipedia.org...
R.Lupton "Potem" (4) A.Edwardson "Niech to się nigdy nie kończy" (4,5) A.W.Scotch "Jillian Westfield wyszła za mąż" (4) J.McHenry "Kuchnia duchów" (4,5) L.Battle "Pensjonat" (4) A.R.Siddons "Letnisko" (5) M.Niedźwiecki "Nie wierzę w życie pozaradiowe" (4) R.Pilcher "Poszukiwacze muszelek" (4) L.Lokko "Gorzka czekolada" (3)
Nie czytałem tej książki, albo czytałem "lata świetlne temu" i nie kojarzę fabuły, ale zerknąłem na opisy stojących u mnie "Książek Wybranych" i wydaje mi się, że mogą to być Prawdy pani Julii. Niestety, dostępne chyba tylko w tej wersji - bez wydania pełnego.
Czerwiec marny mi wyszedł ilościowo, za to objętościowo i jakościowo - oho,ho! Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa - 6. Bardzo, bardzo byłam zaskoczona, że aż tak mi się spodobały przygody Sherlocka Holmesa. Sądziłam, że najdalej po dziesięciu znudzę się tą postacią, tym bardziej, że już wcześniej próbowałam czytać "Psa Baskerville'ów" i kompletnie mi nie podszedł. A tutaj takie zaskoczenie. Może do Holmesa trzeba dorosnąć? Egipcjanin...
-- czerwiec -- Antoni Uniechowski o sobie i innych (5) Dom Augusty (6) Król z żelaza (5) Zamordowana królowa (5) Lód i woda, woda i lód (5) czytam kolejny tom Królów przeklętych Trucizna królewska
Bardzo dobry miesiąc, wreszcie miałam czas aby trochę poczytać a Shriver mnie po prostu zaszokowała. Musimy porozmawiać o Kevinie (6) Ojciec chrzestny (audiobook) 6 Żony i córki (4,5) Dom pod Lutnią (5) Dzienniki kołymskie (4,5) Moulin Rouge: Powieść o życiu Henryka de Toulouse-Lautreca (audiobook) 5 Chochoły (5)
Kto chce przeczytać obszerniejsze opinie dotyczące moich czerwcowych lektur, niech zerknie tutaj: Czytam w czerwcu Balzac: Biografia Ocena 6. Kuzynka Nora Ocena 5,5. Prawda i fikcja w Kodzie Leonarda da Vinci Lektura obowiązkowa dla każdego, kto przeczytał książkę Dana Browna (obojętne czy z entuzjazmem, czy bez). Ocena 5,5. Marzenia i tajemnice Jest recenzja: Niespełnione marzenia, ujawnione tajemnice. Ocena 5. Ja Ocena 5. Z...
"Spektrum" Głuszko (4) "Przypadkowy kadr" Węgiel (3.5) "Cztery ślepe myszki" Patterson (4) "Afera Kobana" Węgiel (3.5) "Martha Argerich. Dziecko i czary" Bellamy (5.5) "Tak sobie myślę…" Stuhr (5) "Skonsumowani" Barber (3) "Skonsumowanych" jeszcze czytam, ale prędzej obniżę ocenę, niż podniosę. ;P
Krew Amberu (4) Znak Chaosu (4) Rycerz Cieni (4) Książę Chaosu (4) - mam mieszane uczucia. Dobra seria, ale trochę żałuję, że ją przeczytałam. Po pierwsze dlatego, że Zelazny wyraźnie planował kolejne części i teraz mam cykl, którego zakonczenia nigdy nie poznam. Po drugie - podobał mi się świat po pierwszym pięcioksiągu, a po drugim Zelazny wszystko pomieszał i moim zdaniem na dobre to nie wyszło. Morderstwo w Boże Narodzenie (5) - No tym ...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)