Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Dziękuję bardzo za konkurs, czułam się jak w raju! Laureatom serdecznie gratuluję! Podpórki wspaniałe :)
szukam romansów z seryjnym mordercą, albo syndromem sztokholmskim (byle nie biografie :))
Rzeczywiście, to jest błąd w kodzie. Elfa mam prośbę: zgłaszaj mi takie błędy prywatnie, nie na forum. Mniejszy stres dla programistów.
Mój grudzień: Tajemniczy uśmiech - 4.0 Zdążyć przed zmrokiem - 5.5 Azazel - 4.5 Gambit turecki - 4.5 Geneza - 5.0 Boże Narodzenie w Lost River - 4.0 oraz w ramach akcji "Grudzień z Christie" : Słonie mają dobrą pamięć - 4.0 Noc w bibliotece - 4.0 Tajemnica gwiazdkowego puddingu - 4.0
Moje grudniowe wspomnienia czytelnicze (chyba już żadnego tytułu nie dopiszę) to: 1 Niedziela na wsi - powtórka. Zmiana z 5 na 5+ - jest recenzja (akcja: grudzień z Christie) 2 Zakochany jeniec - 4 3 Rendez-vous ze śmiercią - powtórka, bez zmian 5 - jest czytatka (akcja: grudzień z Christie) 4 Braterstwo krwi - 2+ - jest czytatka 5 Przygody kota Bibelota - 5 - dziękuję Biblionetkołaju 6 Słowa i światy: Rozmowy Janiny Koźbiel - 5 - jest...
Więcej w tym roku już nie będzie: Rozbite okno (5) Bóg urojony (6) Twój cień (3,5) Echo w płomieniach (5) Nadzieja (5) (wędrująca książka) ...tym razem limeryki (5) I ja, i Franuś (4,5) Zaginiony symbol (2)
Dla dorosłych: Golem - 4.0 Nocni wędrowcy - 4.5 Ostatnie życzenie - 5.0 Szopka - 5.0 Spuśćmy psy (Jennings Maureen) - 5.0 Święty od ćpunów (Kotliński Michał) - 4.0 Tajemnica gwiazdkowego puddingu - 4.0 Dla dzieci: Skrzydła - 5.0 Felix, Net i Nika oraz Świat Zero: Tom 2: Alternauci - 4.5 Agnieszka opowiada bajkę - 4.5 Kolczatek - 4.0 Chcę mieć przyjaciela - 4.5 Niebieska dziewczynka - 3.0 Przygoda na balkonie - 4.0 Zaczarowana ...
Myślę, że w styczniu coś się zorganizuje. :)
PS. Podpórki cudowne!!! Można robić na zamówienie? Chciałabym taką z syrenką... :)
Czajko! Dziękuję za konkurs, wbrew pozorom trudny nie był, a jestem bardzo dumna z liczby uzyskanych przeze mnie punktów. Przy okazji powtórzyłam sobie - i wreszcie oceniłam - "Zbyt głośną samotność", a Puchatek się czyta :)
Nie dziwię się. Jak rozszyfrowałam "Lalkę" to moja pierwsza myśl: "Niemożliwe!!!". Z "Trzema panami" miałam szczęście bo czytałam niedawno :)
Nie, że słaba to bym nie powiedziała. Po prostu tom 3 był moim zdaniem znacznie gorszy od tomu 1. Ale 4,5 i tak dostał. :) Teraz przed nami tom 2. Nie po kolei czytamy, ale za to za darmo, z biblioteki. Coś za coś.
Grudzień był całkiem przyjemny w czytaniu: Enigma - 4 Handlarz kawą - 3,5 www.1939.com.pl - 5 www.1944.waw.pl - 5 Hanemann - 4,5 Aparatus - 4 Major - 5 Tumbo z Przylądka Dobrej Nadziei - 4,5 Tumbo nigdy nie zazna spokoju - 5 Ominąć święta - 4 I ominęli Emaus - 3,5 www.ru2012.pl - 5 Cesarz Nihon-Ja - 5 Mróz - 5 Zaginione historie - 5 Wicekról Ouidah - 3 Upał (74%) - 4,5 Pod piracką flagą - 4,5 Pseudotoster i inne perypetie - 4...
W moim przypadku akcja "Grudzień z Christie" zakończyła się 3 książkami tej autorki: Niemy świadek Słonie mają dobrą pamięć Zło czai się wszędzie
Mój grudzień: Póki mamy twarze: Mit opowiedziany na nowo (3) Zło czai się wszędzie (5) Słonie mają dobrą pamięć (4) Życie Pi (6) Tajemnice haremu: Kobieta w świecie islamu (4,5) Islam (4) Niemy świadek (4)
Wspomnienia wojenne 22 IX 1939 – 5 IV 1945 5 Perełka na dnie 4,5 Piękna rupieciarnia 5 Mondo i inne historie 3,5 ?
W grudniu: -> Męska plaga: Seks, pożądanie i kłopoty z prostatą (4) -> Letarg (5) -> Pocałunek Fauna (3) -> Bóle fantomowe (5) -> Dziecko z bliska: Zbuduj szczęśliwą relację (5) I czytam Żelazna Rada
Zapraszam!
Dziękuję Ci, Kochana Czajko, za prześliczny konkurs! Wszystkim uczestnikom szczerze gratuluję!
jeśli chodzi o literaturę faktu na temat Rosji to mogę śmiało polecić każdą z tych książek: REPORTARZE 14:57 do Czyty: Reportaże z Rosji (Miecik Igor T.) Dobra krew: W krainie reniferów, bogów i ludzi (Skopek Magdalena) Dom nad Oniego (Wilk Mariusz) i wszystkie pozostałe jego książki Dziwne teleskopy (Kalder Daniel) Zagubiony kosmonauta: Zapiski antyturysty (Kalder Daniel) Gugara (Dybczak Andrzej) Łuskanie światła: Reportaże rosyjskie (...
Dla mnie to książka na lata, książka do której się wraca. Rodzaj magicznego świata. Ta powolność, ta nuda to właśnie zalety tej książki. To świat miniony, którego już nie ma.
Ale co to znaczy przełodzony? Ze bardziej prozaiczny, bez fajerwerków? Ja nie oceniałbym krytycznie Lewina tylko dlatego,że pozornie wydaje się nudny.Od takich mężczyzn jak Wroński strzeż nas Boże. Co oni mogą nam ofiarować? Chwilowy zawrót glowy? Dziękuję na życie wybieram Lewina.
Moją książką roku 2012 jest zdecydowanie: Chata w dolinie Podchodziłam do niej jak do jeża, wydawało mi się, że to takie lekkie czytadło... A jednak! Zauroczyła mnie na długo... i będzie to zapewne jedna z nielicznych książek, które przeczytam ponownie.
Piotrek "Kocie historie" poznawał z audiobooka - czytał Jarosław Boberek. Miodzio - moje dziecko mogło słuchać, i słuchać, i słuchać... A ja przy nim, chociaż, akurat audiobooki to nie moja działka. Szkoda, że kontynuacja słaba:(
Już myślałam, że nic do tej listy rozczarowań nie dorzucę, a jednak... Rozczarowała mnie książka Hanka Bielicka: Umarłam ze śmiechu - liczyłam na ciekawą książkę o ciekawej osobie a trafił mi się chaotyczny zlepek wspominków, okraszony dużą porcją autopromocji autora (z serii: zobaczcie, kogo to ja nie znam...) oraz biadoleniem nad poziomem (albo brakiem takowego) współczesnych celebrytów.
Witam! Po uprzątnięciu mojej biblioteczki znalazłam kilka zbędnych tytułów, które chętnie wymienię na coś z kategorii poszukuję, ale jestem też otwarta na inne propozycje:), lub po prostu oddam. Szczegóły w moim schowku.
Muszę i ja dorzucić parę kamyczków do ogródka. Ogólnie Nesser Hakan Franzen Jonathan Strout Elizabeth i Hermanson Marie
Przeczytasz to w mig! Wystarczy zacząć, potem czyta się samo. :)
Zdecydowanie się z Tobą zgadzam.Do tej pory udało mi się przeczytać większość jej powieści , ale żadna nie zachwyciła mnie tak jak ta. Nie znaczy to że inne są złe. Wręcz przeciwnie , czytanie ich sprawia mi ogromną przyjemność . Do przeczytania pozostało mi jeszcze tylko kilka jej pozycji i już martwię się czy znajdę polskiego autora który będzie umiał trafić do mnie tak jak udało się to Fleszarowej.
Świetna powieść o przyszłości. Doskonałe charakterystyki bohaterów i opisy technologii. Dla fanów historii wojennych w przyszłości, które mogą kiedyś się wydarzyć.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: Jerzy Lengauer
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)