Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
...i skończył się raj. :))
To znaczy, że dziennie czytałaś ponad jedną książkę?
Bardzo Wam wszystkim dziękuję za miłe słowa! :-)
styczeń/luty 1.Cesarz - Ryszard Kapuściński 2.Demian - Hermann Hesse 3.Barbarzyńca w ogrodzie - Zbigniew Herbert marzec 4.Gertruda - Hermann Hesse 5.Wielkie zauroczenie, czyli o miłości i grawitacji - Steph Davis 6.Astralnia: Opowiadania kosmiczne - Zuzana Mnichova 7.Jak zostałem pisarzem: Próba autobiografii intelektualnej - Andrzej Stasiuk 8.Istota praktyki Zen: Doceń swoje życie - Taizan Maezumi Kwiecień 9.Czarny kot - Art...
Brakujący element
R@dzio , przepraszam , nie zauważyłem że wszedłem Ci w temat.
453. Pod względem czytelniczym był to bardzo obfity rok :-) Krótko i węzłowato: spadł na mnie złoty deszcz rewelacyjnych książek.
W zeszłym roku po raz pierwszy udało się zrobić taką ankietę. Dlatego ta w tytule ma nr "II" Zapraszam wszystkich do zabawy, a na koniec porównamy wyniki do roku poprzedniego i jak wówczas przedstawimy listę tych którzy z nas czytają najwięcej. Poza tym każdy z nas będzie mógł porównać swoje wyniki czytelnicze i sprawdzić jak zamierzone plany co do liczby przeczytanych książek ( a wiem że takie były), mają się do rzeczywistości. Proponuje po...
Emilka ze Srebrnego Nowiu - 5 Lapidarium - 5 Dałem głos ubogim: Rozmowy z młodzieżą - 5 Mnie zabić - 4,5 Studnie przodków - 6 Gdy moja śliczna śpi - 5 Julita i huśtawki - 4 Anioły i demony - 6 Morderca bez twarzy - 4,5 W imię miłości (The Pact) - 5 Konrad Wallenrod - 4 Cierpienia młodego Wertera - 3 Dzieje Tristana i Izoldy - 3 Ludzie bezdomni - 4 Pięć małych świnek - 5 Pulpecja - 6 Kalamburka - 6
121 - słabiej niż rok temu. Będę robić podsumowanie w czytatce.
183 - słabiej niż w zeszłym roku, ale i tak całkiem nieźle. Szczegóły w osobnej czytatce.
Według ankiety na temat czytelnictwa wśród studentów najlepszy wynik jest, kiedy student przeczyta ponad 15 książek rocznie. Nie było opcji ponad 50 czy ponad 100, więc wszyscy są wrzuceni do jednego worka. Ten limit 15 książek na polonistyce mnie trochę podłamał. Więc spokojnie wg tych standardów wpisujesz się w najlepszą grupę ;-) Do północy jeszcze trochę czasu może uda mi się coś doczytać.
Ofiara losu Zanosi się na długie czytanie - zaczęte w tym roku, skończę już w nowym :)
Grudzień wypadł bardzo, bardzo skromnie. Sama jestem zaskoczona tym, że nie przeczytałam więcej. Dziewczyna, która igrała z ogniem Cyfrowa twierdza Na końcu tęczy
179 - wynik bardzo ładny, choć mógłby być lepszy. Grudzień okazał się mało aktywny czytelniczo, choć czasu wolnego wcale nie miałam tak niewiele.
Nie mogę wytrzymać i chcę polecić. Tak dobrej książki nie czytałem dawno, tak dobrej polskiego autorstwa. Thriller, więc jest dreszczyk, nienasycenie, marzenia młodych ludzi, wybory, ból, śmierć. Rewelacja! ktoś czytał?
zapraszam do mojego schowka: https://www.biblionetka.pl/bookShare.aspx
Ja 34 - nie jest to świetny wynik, ale zawsze coś :)
PRZECZYTANE Lesio: Powieść, nie da się ukryć, humorystyczna 3 Dziewczyna z sąsiedztwa 6 Polecam wszystkim ludziom o mocnych nerwach W TRAKCIE Nocny pociąg do Lizbony
Przeczytane: Kontratak - 4 Świat, który istniał przed naszym - 5 Upoważnienie do szczęścia - 3 Pole bitwy - 4 Rubież - 5 W trakcie: Ondraszek Wysadzić Rosję: Kulisy intryg FSB Zwarcie :)
Grudzień: Mała książka o tolerancji (4) Mizantrop (5) Tajemnicza historia w Styles (4) Miłość (5) Bajki (4,5) Dywizjon 303 (2) Baśnie (4) Ożenek (5) Uczta Babette i inne opowieści o przeznaczeniu (5) XY (5) Niewolnik (5) Stracone zachody miłości (4) Otello (5) Dubler (4) (audiobook) Czarne życie (4,5) Z pamiętnika ryjówki (5) Listy do babci (5) Kończę: Mikołajek
W tym miesiącu szczególnie pozytywnie zaskoczyła mnie książka: Mocni ojcowie, mocne córki: Wyjątkowy poradnik dla rodziców (5,0) Pozostałe lektury: Bóg na ławie oskarżonych (5,0) Prowadzenie przez Ducha Świętego: Jak rozpoznawać wolę Bożą w swoim życiu (3,0) Proste słowa: Między człowiekiem a Bogiem (5,0) Rozmowy o Biblii: Nowy Testament (4,0) Księga wierszy dla najmłodszych (5,0)
No właśnie widzę, że dość gładko idzie :)
Dziękuję! A gdy wspomniałaś OTW, zrozumiałem, dlaczego wyginęły mamuty. Po prostu dodały swoją masę do gwiazdki i nagle powstała czarna dziura, która je wessała. ;-)
Co prawda według mojej najlepszej wiedzy autorem słów w pierwszym przypadku jest Kaczmarski, ale o te właśnie utwory z programu "Raj" nam chodziło (choć może za Emkawu nie powinienem się wypowiadać).
Reniu! Bardzo dziękuję za całokształt opieki konkursowej. Jeśli typowy organizator jest choćby w połowie tak uciążliwy, jak ja, to musiała być to ogromna praca społeczna. Za to jakie dobre mieliśmy intuicje z tym DOBRYM DUSZKIEM konkursowym! I oto twierdzisz, że będziesz pojawiać się i znikać. :-)
Czajeczko! Bardzo dziękuję za (chwilowe, ale za to skuteczne) przekonanie mnie do konkursów. No i oczywiście za końcowe, bezpieczne prowadzenie do portu, tj. raju. A podpórki wielce apetyczne! Motyw przewodni niemal najlepszy: wszak Sowa wspiera mnie, często nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Gdy jednak w końcu wymyślą, że powinny też być takie z czajką (dobrze: z Czajką), daj mi znać. :-)
Syndrom sztoholmski Ucieleśnienie syndromu limskiego Zaginione dzieci Krzyk o pomoc nota wydawcy Wyprawa do wnętrza dziecka. itd... - od razu zastrzegam, że nie znam tych rzeczy zupełnie, ale wrzuciłam tu w 'szukaj przez Google', na pewno znajdziesz tam o wiele więcej, seryjnego nie sprawdzałam, bo pewnie gdy się wpisze, to wyników będzie mnóstwo. Natomiast znam jedynie to z okładki i to jest syndrom na wesoło i na mądrze - polecam.
Lapidarium III (5) - tradycyjnie bardzo dobre, niestety do kolejnych części w tej chwili nie mam dostępu Dziewice konsystorskie (5) - z bólem serca stwierdzam, że Boy ma tu sporo racji Władca Bestii (4) - trochę science fiction, trochę western, z przewagą tego drugiego. Fajnie się czyta, ale nie ma tu nic odkrywczego, ani oryginalnego, poza tym akcja pod koniec strasznie przyspiesza, jakby autorka chciała szybko skończyć Wystarczy (4) - ...
Reniu, dziękuję za wspaniałą pracę organizacyjną, którą wykonywałaś podczas planowania i prowadzenia konkursów. Asiu - trzymamy kciuki :)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)