Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
180 i bardzo się cieszę, bo to najwięcej od kilku lat. :)
Piszę ku potomności: sprzedaż też jest możliwa. :)
Przeczytane w grudniu: 1.Lesio: Powieść, nie da się ukryć, humorystyczna (5) 2.Osobowość ćmy (5) 3.Festung Breslau (3) 4.Lilka (4,5) 5.Listy miłości (4,5) 6.Irena (3,5) 7.Przeklęte, zaklęte (4,5) 8.Morderstwo w Orient Expresie (4)
coś około 154. Było też kilka takich, które czytałam po raz drugi, a więc nie ma w ocenach. Powiedzmy 160
277 :-)
119 - jeszcze doczytuję jedną więc może będzie okrągłe 110, więcej niż w zeszłym roku :)
Mijający rok był dla mnie dość obfity, jeśli chodzi o książki. Przeczytałam 113 książek.
115 (w tym 7 powtórek). W poprzednich latach nie liczyłam przeczytanych książek, ale jestem pewna, że to mój rekord:).
Zgadzam się w 100% co do Wywiadu, a moja mama co do Peonii. Ale według niej to była pojedyncza wpadka i Dziewczęta z Szanghaju są już dużo lepsze
53 - udało mi się spełnić założenie 52 książek rocznie :D . Więcej szczegółów w mojej czytatce.
Ostatniego dnia roku zajrzałam do skrzynki pocztowej, a tam BiblioNETkołajka zostawiła mi wspaniały prezent, za który chciałam serdecznie podziękować: Dotknięcie pustki Świetna sprawa!
Od pierwszej chwili, gdy książka wpadła w moje łapki, nie mogłam się od niej oderwać, aż nie przeczytałam do samego końca. Coś mi jednak nie pasowało. Opisy były chaotyczne, czasem nawet dziwaczne, a czasem coś w nich brakowało. Z ciekawości więc zajrzałam do wersji oryginalnej. Jakież było moje zaskoczenie, gdy czytałam książkę ponownie. Okazało się, że o wielu zdarzeniach, rozmowach i opisach nie miałam pojęcia. Zostały po prostu bezczelnie wyc...
Oj, zawsze zastanawiałam się czemu "Gra o tron" ma taką wysoką notę na Biblionetce, ba, jest jedną z najwyżej ocenionych książek. Nie przeczytałam, ale zamiar był, wraz z twoją oceną gwałtownie osłabł.
170 - trochę mniej niż w ubiegłym roku, ale kilka to były cegiełki opasłe bardzo - choćby taka "Gra o tron";)
Odwołuję pytanie, już znalazłam, co chciałam ;-)
O, "Gra o tron" też mnie rozczarowała (jako seria), chociaż pierwszą część łyknęłam w mig, to potem im dalej, tym gorzej. Po ostatnie tomy już nie sięgnęłam - fabuła nie rozwja się, zwiększa się tylko ilość bitew, trupów i okrucieństwa. Panu Martinowi już dziękuję.
Chciałbym "zabukować" sobie "Dziewczynkę w zielonym sweterku". Już piszę prv:)
Ja skończyłam dziś książkę nr 50. Było to Morderstwo w Orient Expresie :) Nie udało mi się przeczytać niestety 52 książek, tak jak zamierzałam, ale byłam blisko.
Sprzedaż też wchodzi w grę?;-)
Witajcie sylwestrowo! Chętnie wymienię poniższe tytuły. :) 1. J. Fforde, Porwanie Jane E. - stan dobry (do wyboru wersja PL i ANG) 2. 81:1 Opowieści z Wysp Owczych - stan -bdb 3. Smak dżemu i masła orzechowego - stan bdb 4. Coco - stan bdb 5. M. Vargas Llosa, Marzenie Celta - stan bdb, oprawa twarda 6. Ziemia kłamstw, Anne B. Ragde - stan bdb, oprawa twarda (wymienię całą trylogię) 7. Raki pustelniki, Anne B. Ragde -...
Dla mnie największym rozczarowaniem była Gra o tron . Wystawiłam tej książkę ocenę 4, więc generalnie dobrą, ale zastanawiam się teraz czemu. Liczyłam na coś fantastycznego, czegoś co mnie powali i to był chyba błąd. Często nastawiam się na coś niezapomnianego i kończę z zawodem. Serial mnie całkiem pochłonął i po prostu liczyłam na to samo od strony literatury. Wywiad z wampirem - w tym przypadku jest podobnie. Przepadam za filmem, mimo, że z...
W tym roku najbardziej przypadły mi do gustu: Krew na Placu Lalek - zdecydowany nr 1 Studnie przodków Kłamczucha Ida sierpniowa Brulion Bebe B. Kalamburka Anioły i demony Kod Leonarda da Vinci Za blisko domu Historia z konsekwencjami Imperium Nawiedzony dom Cichy wielbiciel Pulpecja Noelka Bez mojej zgody Jak powstało "Przesłuchanie" Siostrzeniec czarodzieja
Kochani! Bardzo się cieszę, że zaproponowana przeze mnie akcja spotkała się z tak dużym odzewem z Waszej strony. Jeśli dobrze policzyłem na forum udział w akcji zadeklarowały 22 osoby (inne mają w swoich zestawieniach kryminały Christie). Mam nadzieję, że z końcem grudnia nie porzucicie książek Królowej Kryminału. Są warte czytania! Bardzo dziękuję za wspólną zabawę:)
Pora na podsumowanie. W grudniu przeczytałem dwie książki Agathy Christie: "Niedziela na wsi" oraz "Rendez-vous ze śmiercią". Sięgnąłem także pozycję poświęconą jej twórczości "Abc zbrodni Agathy Christie. Sekrety z archiwum pisarki". Widziałem też trzy ekranizacje jej powieści: "Tragedia w trzech aktach" z Peterem Ustinovem - taki sobie "Pani McGinty nie żyje" - z Davidem Suchetem świetny! oraz "Dziesięciu Murzynków" - produk...
Ja 56. :) Bywało lepiej, ale źle nie jest. ;)
I paskudna literówka. Oczywiście miało być przeczytałaM :-)
Ja przeczytała tylko 45. Miałam w planie o wiele więcej - łypie na mnie z wyrzutem spora kupka książek przy łóżku, ale niestety praca magisterska zdominowała mi rok 2012. Nowy Rok będzie znacznie bardziej książkowy - tak mi dopomóż Bóg! :-)
W tym roku niewiele książek mnie rozczarowało. Najmniej przypadły mi do gustu: Scenarzysta Kto zabija najsławniejszych amerykańskich pisarzy? Łabędź i złodzieje
Mój grudzień 2012: ~ Agnes Grey 4 ~ Praca nad scenariuszem 4 ~ Krwawy południk 4,5 ~ Wypalanie traw 3,5 ~ Martin Scorsese: Rozmowy 3 [Akcja Własna Biblioteczka]
To jeszcze na koniec ja się podepnę. Odświeżyłem sobie czytaną lata temu książkę Pułapka na myszy [1992] ale jednak kiedyś zrobiła na mnie większe wrażenie. Ciekawe dlaczego.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)